Leuk Stijn!!
Ziet er goed uit. Maar zoals al eerder aangegeven, zou ook ik gekozen hebben voor andere locaties. Probeer er daarnaast ook op te letten dat je zelf niet in de auto weerspiegeld. De 2e foto is daar een goed voorbeeld van.
Foto 6 vind ik niet echt geslaagd. Probeer niet te veel met dit soort dingen te werken. Ziet er niet echt goed uit en voegt in mijn ogen ook niets toe aan de foto.
Let op details. Voorbeeld, foto 8. Wachte even tot de chauffeur een neutrale houding aanneemt als je hem in de auto op de foto zet. Let daarnaast op je omgeving. Het is leuk dat je die locatie met die deuren kiest, maar laat de auto dan wel goed in het midden staan, zet beide deuren er even ver op en let ook op de tekst, die valt nu deels weg en is niet geheel leesbaar. Ook foto 9 is een voorbeeld. Zie je dat links en rechts niet evenveel ruimte is. En als ik even ga mierenneuken, die put in beeld links onder zou ik ook niet doen
.
Foto 12 is duidelijk iets weggeshopt. Probeer dit te voorkomen. Misschien iets meer oefenen met Photoshop, of gewoon laten staan wat er stond.
Allemaal opbouwende kritiek en tips voor de volgende keer. Ga zo door!