Auteur |
Bericht |
More
|
Portieren 996 bj 1999
Beste P. liefhebbers,
Laatst heb ik een 996 bekeken van begin 1999.
Daarvan viel mij op dat de beide portieren aan de buitenkant onderaan bij de handgrepen een soort lichte deukjes hadden.
Volgens de eigenaar was dat iets van die serie, maar hebben de volgende series die deukjes niet meer.
Ik had dat nog niet eerder gezien.
Klopt dit verhaal?
|
25 jun 2008 20:42 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
't wordt steeds gekker met die 3.4's
|
25 jun 2008 20:51 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Ik dacht dattie ging vertellen dat de portieren open en dicht konden . . . .
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
25 jun 2008 20:58 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Vebaasd me niet zo. Bij de 996 is (in het begin?) veel dunner plaatstaal gebruikt dan daarvoor. Vraag Michael maar eens naar zijn ervaring met het dicht gooien van een 996 bij CvK toen hij daar was om zijn 930 te kopen .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 jun 2008 21:12 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Hetzelfde heeft(had) de Mercedes 190 bij de achterportieren!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
25 jun 2008 21:16 |
|
|
Porsche Tattoo
Boxster 986 2.7Rotterdam
|
Het zou ook slecht herstelde schade kunnen zijn.
_________________________________________ There Is No Substitute
|
25 jun 2008 21:16 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... je bedoelt dat ze de deukjes vergeten zijn
geintje
|
25 jun 2008 21:21 |
|
|
More
|
Het zou inderdaad kunnen zijn dat het metaal bij de eerdere series dunner is.
Het lijkt me geen herstel van schade want beide portieren hebben het op dezelfde plaats, schuin onder de deurkruk.
Ik heb best veel 996's bekeken, maar dit was me nog niet eerder opgevallen.
|
25 jun 2008 21:52 |
|
|
cabrio wim
|
Is voor betere lucht geleiding gedaan naar de achter schermen, en getest in de windtunnel, maar nadien vanaf gezien omdat het opties niet zo mooi was.
Zijn maar een paar exemplaren van gemaakt. zo die slaapt ook weer gerust deze nacht.
|
25 jun 2008 21:56 |
|
|
More
|
Het ziet er inderdaad niet zo mooi uit, maar is blijkbaar toch een beetje bijzonder.
We leren iedere dag!
|
25 jun 2008 21:58 |
|
|
zuugnap
|
Nou had ik toch ergens een paar scan's hier op t forum vroegtijdig toe aan een revisie
over aankoop 996 volgens mij stond dat euveltje er ook bij
idd door dunner plaatwerk!
|
25 jun 2008 22:11 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik heb er ook heel wat gezien maar die deukjes nog nooit eerder gezien.
Plaatwerk is inderdaad dunner en daar is een reden voor. Even verdiepen in de carosserie en je weet waarom de 996 en later iets dunner plaatwerk hebben.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
25 jun 2008 22:25 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
25 jun 2008 22:45 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
996 = koekblik. Het ding lag nog net niet op z'n kant.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
25 jun 2008 23:13 |
|
|
aleh
ex-993 cabrio
ex-996 cabrio
ex-996 turbo
ex-Cayenne S
ex-Panamera S
993 cabrio
Haarlem
|
Gruwelijk koekblik heb ik idd. Zucht.
Geen deukje te bekennen.
_________________________________________ http://www.autodisk.nl
|
25 jun 2008 23:26 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Hmm er zijn mindere koekblikken te vinden
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
26 jun 2008 12:07 |
|
|