Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:33

Antwoord op onderwerp  [ 143 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Porsche 964 Grand Prix White; FEAUTEAUX!!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
verzoekje aan de moderators, naamsverandering van jasje dasje naar:

GEDULDIG JASJE :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

20 jun 2008 21:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Haha nog even...

Het is even wachten, en idd ik heb een ijzeren geduld(als dit een spreekwoord is tenminste).

heel binnenkort staat hij netjes thuis bij zijn baasje.

23 jun 2008 22:28
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Jasje Dasje schreef:
en idd ik heb een ijzeren geduld

Met een beginnend roestpuntje... :lol:

23 jun 2008 22:30
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Jasje Dasje schreef:
heel binnenkort staat hij netjes thuis bij zijn baasje.

... en dat is :?: :cheesy:

23 jun 2008 22:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Heren, aankomende maandag is het eindelijk zover!

Ik ga mij P afhalen in de haven van Antwerpen, Eindelijk!

Is er wellicht iemand hier die de mogelijkheid heeft een dag een groene kentekenplaat uit te lenen? Of een autoambulance een dag uit te lenen. Uiteraard tegen vergoeding. Of heeft iemand wellicht een goed idee hoe ik anders voor een voordelige prijs aan een vervoermogelijkheid kom om hem van Antwerpen naar het Oosten van Nederland te krijgen.

Om een exportkenteken aan te vragen in Belgie is een doolhof, zit nu vast tussen verzekeraar voor een maand in belgie, kentekenplaatafleveringsinstantie in Brussel en mijn auto die in Antwerpen staat. Met een groene plaat of autoambulance is alles opgelost.

25 jun 2008 12:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Haaglanden
Bericht 
Groene garageplaten zou ik niet doen, deze zijn alleen voor een proefrit met een auto uit de bedrijfsvooraad, en mogen sowieso niet in het buitenland gebruikt worden. Derhalve ook niet verzekerd.

25 jun 2008 12:07
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ik heb een autoambulance gehuurd. Aardige en kundige kerels. Moet zeggen dat (noem me een mietje ;-)) ik hem zelf wel even had geknepen als ik hem erop (en eraf!!) had moeten rijden!! Toch vrij tricky met een laag liggende auto. Kostte (020-010 vv) EUR 175 cash zonder bon. Pb me maar als je ze wilt gebruiken!

25 jun 2008 12:07
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Jasje Dasje schreef:
Met een groene plaat of autoambulance is alles opgelost.

Volgens mij kan je net zo goed met 'n eendagskenteken als met 'n groene plaat de grens van Belgie met Nederland overschrijden :arrow: groene plaat is IMO alleen voor proefrit-doeleinden binnen Nederland :idea:

Er is 'n forummer die 'n auto-ambulance heeft ... maar of deze (voor jou) beschikbaar is :roll:

Oprijwagens zijn ook te huur .... net als trailers :wink:

25 jun 2008 12:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997 Turbo S, zwart ex:997 4S Cabrio, wit ex:Boxster 987, zwart ex:964 C2 Cabrio Amethyst
Rotterdam
Bericht 
Hè hè eindelijk ga je hem halen. Al zaten we er meer over in dan jij zelf, he drknauf??:lol: Veel plezier maandag

25 jun 2008 15:00
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Kwam, op het idee van de groene kentekenplaat door een tip van de RDW... zij zeiden dta hiermee ook gewoon in Belgie gereden kon worden(vroeg hier natuurlijk naar).

Maar weet inmiddels dat de belgische RDW, de DIV(dienst invoering voertuigen) nog mooier is. Die nemen tijdens werktijden(die al idioot kort zijn met te lange pauzes) gewoon regelmatig niet op, en als ze dan al opnemen zijn ze nog gezellig aan het eten en ondertussen aan het kletsen met hun collega's.

Heb nu misschien een mogelijkheid om via een vriend een autoambulance 1 dag te huren.

1 dags kenteken is zo'n gedoe in Belgie.

@Maarten thnx voor de tip.

Wel jammer w.b.t. groene kentekenplaten, anders had ik nog even met de P zelf via zijn tweelingbroer die bij Mikey staat in Den Haag willen rijden, mja.

Zal maandagavond feauteaux plaatsen hier, eindelijk :wink:

25 jun 2008 17:57
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Jasje Dasje schreef:
1 dags kenteken is zo'n gedoe in Belgie.

Ik doelde eigenlijk op het NL-eendags-kenteken .... en dan verzekeren via het carroserie-nummer :idea:

... beste oplossing blijft natuurlijk 'n trailer of ambulance :wink:

25 jun 2008 18:05
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
ik zou een nl eendagskenteken aanvragen bij het rdw keuringsstation in Breda/omgeving. Dan mag je met dat kenteken van het station naar je huis rijden op die dag. Als je aangehouden wordt zeg je dat je bij de RDW bent geweest maar dat je niet alle papieren compleet had en nu weer naar huis rijdt om eea te regelen. Dat mag nl. Alleen het stukkie Antwerpen - NL is dan even link. Maar dat risico zou ik dus wel durven nemen als hij op chassisnr verzekerd zou zijn. En anders gewoon op een trailer de grens over laten zetten.

25 jun 2008 19:27
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Tja: Antwerpen grens is half uur? En als je om een uur of half 1 rijdt is de kans groot dat de plaatselijke koddebeiers zitten te knagen. En dan nog: je bent verzekerd en dan moeten zij alles uitzoeken. En anders laat je je vriendin rijden :mrgreen:

25 jun 2008 20:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Door alle miscommunicatie e.d. benm ik inmiddels zover dit een goede optie te gaan beschouwen. Indien collega's van of Dhr. Spee zelf meeleest in dit topic ben ik uiteraard een dermate brave burger dat dit soort gedachtes nooit in realiteitz ullen worden omgezet.

Denk dat enkel Nederlands RDW kenteken de beste oplossing gaat zijn....morgen ff regelen

25 jun 2008 21:27
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Moet je 'n amerikaan nog laten wegen voordat je naar de RDW keuring gaat :?:

In dat geval heb je zelfs meer dan 1 dag - dat je op het tijdelijke kenteken mag rijden :idea:

Zou wel even 'n paar knappe plaatjes laten maken - en niet met 'n kartonnetje gaan rijden :wink:

25 jun 2008 21:29
Profiel WWW Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Precies. En een landen sticker van Finland of zo. Die vorige eigenaar was een Fin toch 8) Als alles er een beetje ok uit ziet en je doet normaal als je evt. aangehouden wordt dan maak je een goede kans dat je er mee weg komt. Als ie maar verzekerd is. En in NL asap naar huis.

25 jun 2008 21:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
en we hebben een kenteken voor een dag om hem door NL te rijden.

Mikey, woon jij in omgeving R'dam of in omgeving Enschede bij toeval, kan jouw P zijn twee-eiige(ik heb andere kleur interieur, je weet toch) tweelingbroer zien. Anders wordt het wachten tot 1e meeting waar ik bij ben.

26 jun 2008 13:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Ben helaas volgende week vanaf dinsdag tot zaterdagavond op de Friese meren te vinden met de vriendin. Zou erg graag bij zijn, maar de auto moet eerst ook nog door de RDW keuring zien te komen en daarvoor wil ik hem eerst zelf een keer helemaal hebben nagekeken. Als ik maandag tijd over heb en ben in de buurt van Wageningen kan ik je eventueel een telefoontje geven, maar weet niet of ik maandag zoveel tijd ga hebben

je site ziet er wel helemaal top uit! Spreekt doelgroep denk ik goed aan

26 jun 2008 15:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Hoezo het Porscheforum levert meerwaarde voor Porsche liefhebbers. Even de welbekende search functie gebruikt vanmiddag.

Ben een Allrisk verzekering aan het afsluiten bij Turien & Co voor 7.5 k kilometers. En dat terwijl veel verzekeraars mij gezien mijn leeftijd en autokeuze niet willen hebben(zo werkt deze wereld toch niet dacht ik?).

Kosten voor mij(21 jaar, wel al schadevrij gereden) 650 euro's per jaar uitgaande van taxatiewaarde 20k alle kosten zitten daarbij. Heb een premium klassieker volgens hen :D jazeker.

conclusie voor mij: Het is goedkoper voor mij om een porsche 964 te rijden dan een Golf 3 U44(1.4 liter motor). Komt wel buij dat de auto in Oost nederland staat en de vorige verzekering niet bij Turien en Co was.

26 jun 2008 18:44
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Jasje Dasje schreef:
650 euro's per jaar uitgaande van taxatiewaarde 20k

En dan maar 7500 Km per jaar mogen rijden :roll:

Volgens welk artikel is de auto verzekerd op basis van taxatiewaarde :?: :idea:

Alleen voor de premie - of ook voor de uitkering bij schade en/of totaalverlies (diefstal) :?:

26 jun 2008 19:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
@Olaf: En dan maar 7500 Km per jaar mogen rijden--> Daar heb ik meer dan voldoende aan. Dat is ongeveer 800 km per maand in de maanden dat ik met de auto rijd(gezien de seizoenen). Het wordt niet een woon- werkauto dus meer dan voldoende.

@Olaf:Volgens welk artikel is de auto verzekerd op basis van taxatiewaarde-->Geen idee welk artikel dat dekt. De exacte verzekering heb ik nog niet(gok dat ik hem morgen heb) maar een medewerker van Turien & Co zelf heeft mij verteld dat de Allrisk verzeker bij de klassieker Premium verzekering bij hen gebeurd op basis van taxatiewaarde. Dit moet dus liefst voor R.D.W. keuring nog gebeuren(weet niet of dit mogelijk is). Anders op de dag dat hij gekeurd wordt. Indien jij verwijst naar een artikel, zij hebben mij het mondeling zelf te kennen gegeven en de tussenpersoon ook nog eens.Zal morgen kijken(of zodra ik de defintieve offerte heb) wat het artikel precies inhoudt.

@Olaf:Alleen voor de premie - of ook voor de uitkering bij schade en/of totaalverlies (diefstal)--> Alles, heb Allrisk + inzittendenverzekering, die volgens hen(uit mondeling contact) uitkeert bij diefstal en schade.

27 jun 2008 1:10
Profiel
PorscheForum Rakker
BMW 335i Cabrio Ex Audi S4 Cabrio Ex 993 c2 Ex 964 c2 Cabrio
Rotterdam
Bericht 
De verzekering die Multisafe aanbiedt is ook een Turien verzekering dus ik gok dezelfde. Voorzover ik weet inderdaad ook op basis taxatiewaarde (en bij gebreke aan rapport, dagwaarde), dus voor uitkering bij diefstal, TL etc.

27 jun 2008 8:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
klopt san en dave, multisafe in tussenpersoon.

wil het liefst de verzekering van turien en co laten lopen via mijn eigen tussenpersoon(andere dan multisafe)

27 jun 2008 9:00
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 1991
Bericht 
Jasje Dasje schreef:
Het is goedkoper voor mij om een porsche 964 te rijden dan een Golf 3 U44(1.4 liter motor).

Daar kom je nog wel achter! :mrgreen:

Nee hoor Jaske, ik hoop dat je er een goede auto aan hebt en dat je snel kunt rijden! 8)

27 jun 2008 23:12
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
is het al maandag :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

27 jun 2008 23:15
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 143 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende