Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Ja, je was het zeker alweer bijna vergeten...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 jun 2008 19:26 |
|
|
Caywoman
Cayman SAmsterdam
|
Nou ik ben ook van de partij. En mijn vriendin (door DrKnauf met zijn roze broekie, gekroond als Triple G vanwege haar kenteken) met 997 4 ook.
iig dan 2 Porsche rijdsters die dag En Lydia waarschijnlijk.
_________________________________________ Cay(wo)man S
|
23 jun 2008 19:46 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
vraagje gaan een van de ouders ook mee in de P ?
en in lelystad rdw rondrijden , slalom of driften? niet erg duidelijk , eerste keer dat ik misschien mee ga doen.
|
25 jun 2008 11:20 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Nee die gaan met de bus.
Lelystad is voor iedereen de eerste keer. FF afwachten dus maar!
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
25 jun 2008 18:09 |
|
|
Geluk & Vrijheid
|
U vraagt wij draaien.
De organisatie heeft gisteren weer vergadering gehad, we hebben ruim voldoende auto's. De website wordt op dit moment bewerkt, we krijgen een spiksplinternieuwe (staat dit in de dvD?) website. Vandaar dat de teller nog zo laag staat.
Er wordt hard aan gewerkt om iedereen zsm te berichten over hoe en wat en waar. (er kwamen wat zorgverzekeraars met ideeën en wat tentamens tussendoor)
In Lelystad gaan we in groepen rondrijden, het is voor ons ook de eerste keer op dit terrein, dus we hebben het nog even bij rondrijden gelaten. Wellicht volgende jaren ook driften en slalom.
Het rondje rijden staat onder leiding van Gijs v Lennep, die jullie voordat jullie het circuit opgaan nog wat uitleg zal verschaffen. Het is wel van belang om de bandjes goed opgepompt te hebben voor het rondrijden. Ongeveer een half bar extra dan normaal.
Namens de Stichting "Geluk & Vrijheid"
Aris Prins
Vet Cool Man!
|
26 jun 2008 15:48 |
|
|
horn
PF #57
|
rondrijden? wel op de kombaan mag ik hopen? cool
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jun 2008 18:28 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik rij wel effe langs Schiphol: laat ik mijn hele interieur insealen
|
26 jun 2008 19:43 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
tot wanneer kan ik me inschrijven, ik weet nog niet of ik zaterdag 5 juli kan.
mijn vrouw wil ook graag mee ze kan toch achter in.
of ben je verplicht om alleen met die kinderen te rijden.
|
26 jun 2008 20:38 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Niet verplicht, maar denk dat het wel leuker is, om zoveel mogelijk kinderen mee te nemen, met andere woorden, maar 1 "berijder" per auto... (weet even niet het goede woord voor de "berijder", maar moge duidelijk zijn )
Toch?
|
26 jun 2008 21:03 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
yep
|
26 jun 2008 21:14 |
|
|
horn
PF #57
|
nope. het is vrijwillig...
|
26 jun 2008 22:50 |
|
|
Lydia
|
Ik zit nog even te puzzelen. Ik vind het erg leuk om mee te rijden, maar ik heb het behoorlijk druk. Dus, misschien gaat het nog lukken. Gaan we ook de kombaan in met de kids? Dat is wel spektakel voor ze natuurlijk!
|
27 jun 2008 8:00 |
|
|
mees
993 cabrio (rood)Gouda
|
Erg leuk om hier te lezen, dat er zoveel animo is voor deze tocht.
Ik doe dit jaar voor de tweede keer mee. En heb er vorig jaar echt van genoten. Niet alleen omdat je er een leuke dag voor de kinderen van maakt, maar het is ook gelijk een leuk tochtje voor jezelf.
Hopelijk hebben we lekker weer 5 juli. Kan het kappie lekker omlaag.
Zijn er nog mensen uit de omgeving van Gouda die ook op utrecht verzamelen?
|
27 jun 2008 14:07 |
|
|
horn
PF #57
|
voordeel van kappie omlaag is geen softijs tegen je hemel als je door een kuil rijdt...
|
27 jun 2008 14:42 |
|
|
mees
993 cabrio (rood)Gouda
|
Je moet ze ook geen ijsjes geven in je auto daar is ie veel te klein voor zeker met het kappie erop.
|
27 jun 2008 15:14 |
|
|
horn
PF #57
|
die ijsjes kregen ze van de organisatie (en ik had toen nog een coupe... )
|
27 jun 2008 15:25 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
|
27 jun 2008 20:57 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Coupe Melba, Coupe Banasplit.......
Vind ik nou weer niet kunnen hè, die kids een ijsje en jij een hele coupe
@Lydia: Ja kom op Lydia, wordt hartstikke gezellig.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
27 jun 2008 22:38 |
|
|
Robin G.
997 Turbo S, zwart
ex:997 4S Cabrio, wit
ex:Boxster 987, zwart
ex:964 C2 Cabrio AmethystRotterdam
|
Nog 8 dagen staat er op de site.... verder errug stil.
Kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren of ik een bevestiging heb gekregen van mijn inschrijving op 19 mei. Is ergens een lijst van de deelnemers te zien en waar vandaan en wanneer volgt meer informatie?
_________________________________________ www.wkautomotive.com
|
27 jun 2008 22:39 |
|
|
Lydia
|
Mhhhhh, zoveel enthousiasme ... dan kan ik eigenlijk niet wegblijven, hè?
Oké, ik ga me inschrijven!
|
28 jun 2008 0:20 |
|
|
Lydia
|
|
28 jun 2008 0:25 |
|
|
Robin G.
997 Turbo S, zwart
|
Tja...dat is een beetje vreemd. Site staat nog op 100. Mensen die zich ingeschreven hebben hebben nog geen verdere info...Jammer Lydia. Hoop dat je er nog bij kunt. Wil je groene wel eens zien
@organisatie. Is niet vervelend bedoeld, uit je reactie begreep ik dat dit een item op de evaluatie agenda is. Hebben jullie mankracht nodig voor eventueel volgend jaar? Wil graag helpen op het gebied van communicatie. Is tenslotte een heel goed doel.
|
28 jun 2008 1:13 |
|
|
horn
PF #57
|
volgens mij weer die oude melding. die kreeg ik ook toen ik een half jaar geleden inschreef... Alleen begreep ik toen al niet waarom ze mijn Lydia E. Kers noemden...
|
28 jun 2008 6:51 |
|
|
horn
PF #57
|
Pillendraaiers hè... Ieder doet waar hij goed in is... Ik ga ervan uit dat het allemaal goed komt. Maar een emailtje dit weekend met info waar ik hoe laat verwacht word en wat de rest van het programma is, is wel welkom. Het is nl al volgend weekend...
|
28 jun 2008 6:55 |
|
|
Robin G.
997 Turbo S, zwart
|
mmmm, zou dat nou wat verdienen dat pillen draaien?
|
28 jun 2008 10:36 |
|
|