Auteur |
Bericht |
Robin G.
997 Turbo S, zwart
ex:997 4S Cabrio, wit
ex:Boxster 987, zwart
ex:964 C2 Cabrio AmethystRotterdam
|
Bijna, bijna...geduld drknauf
_________________________________________ www.wkautomotive.com
|
28 jun 2008 15:45 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Blij voor je dat je de auto nu toch gaat halen. Ik werk in België en ik weet dat de politie geregeld aan het controleren is bij de grensovergang tussen antwerpen en Breda (vooral Nederlandse Politie) en dat doen ze erg selectief (ze kiezen de auto's er echt uit). Het gebeurt met onopvallende auto's, motoren en zichtbare auto's. Bij aanhouding wordt alles gecontroleerd van het voertuig tot en met de inzittenden. Gemiddeld genomen 1 keer in de week, dus mochten ze je met je groene platen zien rijden in een witte 964, dan ben je waarschijnlijk wel aan de beurt.
Ik zou over de provinciale weg gaan! Veel plezier in ieder geval
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
28 jun 2008 16:17 |
|
|
Tikmans
993 cabrio
|
Heeft de witte 964 van Jasje inmiddels veilig ons Nederland bereikt? Wordt na bijna twee maanden natuurlijk wel eens tijd. Hoop dat de missie is volbracht zonder interventie van de Belgische witte muizen.
|
28 jun 2008 16:51 |
|
|
drknauf
|
als ze gezellig meelezen benje op zekahh de jippie maandag
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
28 jun 2008 21:41 |
|
|
drknauf
|
|
28 jun 2008 21:47 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
Dan wordt het eerst twee maanden brommen in een Belgische nor!
|
28 jun 2008 22:40 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
En Jasje, hoe rijdt die??! Waar blijven de foto's
|
01 jul 2008 13:15 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
istieernual? footooooosfotosfotos?
of moeten we een
opsturen?
Bert
|
01 jul 2008 14:42 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Zou dat het zijn
... Jasje Dasje te druk met zeepjes op rapen
|
01 jul 2008 15:03 |
|
|
drknauf
|
voor de net als ik ongeduldige onder ons:
vandaag effe sms kontakt gehad met justin alias jasje dasje hij heeft de auto veilig thuis gekregen.
hij heeft hem helemaal gecleaned hij kreeg de vervoers vlekken zwarte materie er heel lastig vanaf
maar het is uiteindelijk toch gelukt
enkelt bij het stuurklem plaatsen was hij weer te enthousiast en sloeg met dat slot een scheur in de ruit slordig zeg maar
jasjedasjeJustin is nu op zeilvakantie voor een weekje hij zal zo speodig mogelijk de fotoos plaatsen als hij kan
hij vertelde wel een aantal keer dattie reuze blij was als hij de auto onder z,n voet hoorde grommen als hij gas gaf
hijs helemaal happyyyyyyyyyyyy
|
01 jul 2008 23:00 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
Da's beter dan dat ie een kat hoorde janken als ie op de rem trapte.
Bert
|
01 jul 2008 23:27 |
|
|
drknauf
|
jatoggggjeweettoggggggggggg
|
01 jul 2008 23:34 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Hee mike,dank voor je antwoord hier!ben inderdaad nu in friesland lekker weekje zeilen.Schrijf nu dit berichtje met de telefoon met internet.de foto's staan op de camera en in alje haast van afgelopen dagen geen tijd gehad om up te loaden.in alje haast inderdaad bij het bevestigen van een stuurslot een barst in de ruit gemaakt,je had me moeten horen vloeken.mja, haastige spoed... Maar de auto is inmiddels helemaal schoon, wat een vuil wat er op.heb vier uur staan poetsen voor wat ik waard was.hij staat nu in ieder geval veilig en schoon in de garage.zal foto's plaatsen zodra ik in de gelegenheid ben.het geluid van de p geeft in ieder geval kippenvel, net als de acceleratie.nogmaals dank mike, justin!
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
02 jul 2008 18:27 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
06 jul 2008 9:39 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Erg mooi, dat is zeker.
De auto heeft geen pinkers (knipperlicht op het voorspatbord, ergens
tussen wiel en voorruit), maar daarvoor in de plaats misschien een extra
lampje in het oranje zijdeel van het knipperlicht aan de voorzijde.
Kan ook wel dat in dat oranje deel een permanent brandend pitje zit;
een zgn. sidemarker.
Er zijn hier vast mensen die weten hoe je dat moet aanpassen voor
de Europese typegoedkeuring.
Laatst bijgewerkt door PaulusdB op 06 jul 2008 11:00, in totaal 1 keer bewerkt.
|
06 jul 2008 10:26 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
06 jul 2008 10:35 |
|
|
Classic912
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
|
Hele mooie en chique kleurencombi. Prachtwagen.
_________________________________________ Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original
The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers
|
06 jul 2008 11:09 |
|
|
Panic
911 Carrera 3.2 1988
|
Mooi wit is niet lelijk!!!
Ziet er prima uit.
|
06 jul 2008 15:21 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Strakke kar! Kenteken erop en genieten maar...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
06 jul 2008 16:29 |
|
|
horn
PF #57
|
Mooie bak. Hoeveel giraffen hebben het leven gelaten om dat interieur te maken? Amerikaanse 964 en 993's hebben idd geen knipperlichten aan de zijkant.
Waarom een helm voorin? en gauw die velgen veranderen. Verder snel laten zien. Veel fun ermee!
Je kan hem trouwens ook laten ombouwen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 jul 2008 17:31 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Of bij de Californication look blijven. Scheelt ook in het poetsen.
Zijn net iets andere velgen, ja.
|
06 jul 2008 17:44 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Heren, dank voor leuke reacties!
Aanpassingen eerder gemeld gaan deze zomer ook nog plaatsvinden.
Was nog vanwege de TT in Assen van vorig weekend(zat achterop de motor). Helm gaat morgen mee terug naar het Westen van het land, dus heb hem alvast ingepakt.
Mike: Als je ergens aan het werk bent(althans ik denk dat beesten dat betekent) dan wil ook daar wel even langsrijden hoor. Anders zie je hem binnenkort.
Marcel: Ik kan morgenochtend(rond 09:30 u) even langs jou rijden of morgenavond rond 23:00 u pas weer. Anders ook tot binnenkort.
|
06 jul 2008 20:48 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ik zie dat je zonder problemen de grens bent gepasseerd!
De auto ziet er strak uit, veel plezier ermee. Ook met je gewenste aanpassingen
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
07 jul 2008 21:53 |
|
|
Erwin C2
ex 964 C2 coupe, ex 996 C2, ex 964 cabriolet C2, ex Cayenne 4.5S, Cayenne 3.2S, ex Cayenne 4.5S, ex 993 C2 en huidige Porsche 997 4SDenHaag
|
Hoi,
Gefeliciteerd.Mooie Porsche zeg Maar wat me opvalt er zit geen achterraam wisser op
Gr.Erwin en veel schadeloze km gewenst
_________________________________________ RESPECT 2 ALL
|
07 jul 2008 22:04 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Klopt! zitten ook geen koplampsproeiers en pinkers(knipperlichtjes op zijkanten van de fenders-voorspatborden o.i.d.- ). Gisteren nog langs geweest met mijn P bij Mike! Was gezellig, maar wel laat he tijgah, sorry voor de vertraging maar kon de straat niet vinden man, echt een doolhof
Mike meende dat dat Amerikaans kon zijn dat er geen achterruitenwisser, smalle voorruitwissers en koplampsproeiers opzaten(misschien zijn dat in Amerika opties i.p.v. standaarduitrusting en heeft de eerste eigenaar ze gewoon niet aangevinkt bij bestelling o.i.d.)
Vind het in ieder geval prima, volgens Mike lijkt hij daardoor meer op een RS, ben ik het natuurlijk helemaal mee eens
Auto is gister enkel nog niet door de uiteindelijke RDW keuring gegaan ivm grootlicht dat nog gelijk brand met de knipperlichten(rare Amerikanen) en de barst in de voorruit.
Kwam er btw wel achter bij een snelheid van 250+(rustig geprobeerd) het bij mijn linkerportier een beetje toch. Nu sluit deze niet helemaal soepel(naden deuren wel netjes recht), dus zal eerst scharnier en slot even nakijken en anders misschien nieuwe rubbahs. Wielen mogen ook weer uitgelijnd * edit:bedoel natuurlijk balanceren * worden(begon beetje te hobbelen tussen 230 en 250)
Laatst bijgewerkt door Justin op 08 jul 2008 13:30, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 jul 2008 11:41 |
|
|