Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:42

Antwoord op onderwerp  [ 329 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Mededelingen Vet Cool Man 5 juli 2008 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
steeds minder... steeds minder... :mrgreen: :^:

28 jun 2008 10:42
Profiel
Bericht 
horn schreef:
Alleen begreep ik toen al niet waarom ze mijn Lydia E. Kers noemden... :cheesy:

Je zult er maar voor uitgemaakt worden :lol: :wink:

Ik heb een jaar of 3 geleden meegedaan met de "Bezorg een Lachdag".
Gingen we naar Pon. Erg leuk. Was een mooie rit. Toen maakten de kinderen ruzie wie er in 'die groene' moest zitten, hahaha!

Maar goed, ik hoop dat ik toch nog mee kan doen. Kan er iemand een goed woordje voor me doen? :mrgreen:

28 jun 2008 11:26
Moderator
PF #57
Bericht 
Lydia schreef:
Toen maakten de kinderen ruzie wie er in 'die groene' moest zitten, hahaha!

Dat was 2 jaar geleden met die meneer die net een nieuwe KJN had... Geen enkel kind wou 'met de bus mee'... Toch jippie als je net je eerste Porsche hebt gekocht.... :twisted:

28 jun 2008 14:58
Profiel
Bericht 
gast schreef:
je staat erbij Lydia. Geen probleem!

Oké, dat is vet cool, man!

Maar hoe zie je dat wie er allemaal ingeschreven staan?

28 jun 2008 16:59
PorscheForum Rakker
997 Turbo S, zwart ex:997 4S Cabrio, wit ex:Boxster 987, zwart ex:964 C2 Cabrio Amethyst
Rotterdam
Bericht 
Ben ik ook wel benieuwd naar :?

28 jun 2008 17:22
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
"in - between - porsches" ex-911sc 1980
Zeist
Bericht 
Is niet helemaal correct. Ik ben eergisteren door de organisatie benaderd om de inschrijving te sluiten en iedereen die nu nog inschrijft op een reservelijst te plaatsen.
Diegene die héél vroeg hebben ingeschreven kregen inderdaad hetzelfde mailtje, maar dat was nog de auto-reply van 2007....
De laatste maanden kreeg iedereen een auto-reply dat je bent ingeschreven en dat je verdere info krijgt van de organisatie.

Met andere woorden: iedereen die zich tot eergisteren heeft ingeschreven is geplaatst. Daarna is het afhankelijk van het aantal kinderen dat zich nog aanmeld.

Ik vind het zelf ook een beetje laat dat jullie nog geen info van de organisatie hebben gekregen, maar geloof me op mijn woord, jullie mogen allen meerijden.

Overigens doe ik dit jaar niet mee met de organisatie en de tourrit. Volgend jaar hoop ik weer van de partij te zijn (orga en tourrit). Mijn idee zal zijn om enkele enthousiastelingen van PF mee te laten doen in de organisatie. Want met alleen maar pillendraaiers komen we er wel, maar met nog andere snuiters komen we volgens mij nog verder. :wink:

28 jun 2008 20:33
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
:wink: :lol:

28 jun 2008 22:51
Profiel
Bericht 
Het was lief bedoeld van je, Marcel!

Ik hoop ook dat ik nog mee kan. Ik zou het wel leuk vinden!

28 jun 2008 23:30
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht 
Lydia,

Hoe langer de organisatie wacht met de uitnodigingen te versturen des te meer mensen haken af. :( :( :( :(
Dus dat zal betekenen dat er heus wel een plek voor jou zal zijn.

28 jun 2008 23:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Anders dienen we een protest in bij de organisatie Lydia. Als ere lid mag jij niet ontbreken :wink:

28 jun 2008 23:36
Profiel WWW
Bericht 
Alfred schreef:
Hoe langer de organisatie wacht met de uitnodigingen te versturen des te meer mensen haken af.

Ik sprak vrijdag een Forummer die zich al een tijd geleden had ingeschreven en die zei inderdaad dat als hij begin deze week geen bericht krijgt, hij niet gaat rijden. Dat zou erg jammer zijn voor de kinderen. Dus ik hoop dat er vanuit de organisatie actie wordt ondernomen.

@ Maurice: ere lid? :lol:

28 jun 2008 23:39
Moderator
PF #57
Bericht 
Lydia schreef:
Ik sprak vrijdag een Forummer die zich al een tijd geleden had ingeschreven en die zei inderdaad dat als hij begin deze week geen bericht krijgt, hij niet gaat rijden.

En wie heb je daarmee? De datum staat al een tijdje vast, ze hebben hier al meerdere malen aangegeven dat het goedkomt en je weet toch voor welk ziekenhuis je hebt ingeschreven? Je hebt die dag al een tijd geblokt staan in je agenda. Wat is het worst case scenario: dat je vrijdag hoort dat het zaterdag niet doorgaat. Wow. Ga je toch wat anders doen? Ik begrijp zo'n stellingname dan ook echt niet. Het gaat uiteindelijk toch om de kinderen... Maar ja, ieder z'n meug.

29 jun 2008 0:08
Profiel
Bericht 
Lydia schreef:
... Dat zou erg jammer zijn voor de kinderen ...

Dank je Horn. Dat schrijf ik hier al.

Bovendien is het niet mijn mening. Ik schreef enkel wat een andere Forummer tegen mij zei. Indien ik het met deze Forummer eens zou zijn (wat niet het geval is) had ik mij niet vandaag nog ingeschreven!

Anderszijds heeft de organisatie ook de 'verantwoordelijkheid' om op tijd en juiste informatie te verstrekken.

Laatst bijgewerkt door Lydia op 29 jun 2008 0:16, in totaal 2 keer bewerkt.

29 jun 2008 0:12
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Sorry hoor maar ik kan die stelling name heel goed begrijpen. Deel van NL heeft inmiddels vakantie en ook ikzelf heb vakantieplannen zo gemanipuleerd dat de 5e vrij staat in de agenda. Als je vervolgens niks meer hoort van de organisatie kan ik me voorstellen dat je prioriteiten gaat stellen.
Ook ik heb al enkele geluiden gehoord van mensen die inmiddels de agenda hebben herzien en er dus waarschijnlijk zowieso niet zijn,

Niet of slechte communicatie is altijd noodlottig.

29 jun 2008 0:13
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
@ lydia, ik zeg ook niet dat het jouw mening is. sterker nog - ik quote dat jij 'iemand sprak'.

@ maurice; ik kan me voorstellen dat je wat anders hebt of dat je op vakantie wil. Maar er is wat mij betreft ook een manier om de organisatie te bereiken en aan te geven dat je deze info nodig hebt. Deze organisatie heeft 6x een topdag geregeld. Dat ze nu een keer kl*te communiceren zou voor mij geen reden zijn om zonder zelf te proberen de gewenste info te vergaren 'dan maar niet te rijden'. Als het een forumrit/clubuitje was wellicht wel. Als het een goed doel als dit heeft, zou ik net wat meer moeite doen. Maar, zoals reeds eerder geschreven, zoveel mensen zoveel meningen.

29 jun 2008 0:18
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
horn schreef:
Maar er is wat mij betreft ook een manier om de organisatie te bereiken en aan te geven dat je deze info nodig hebt.

Zoals je al eerder in mijn posts hebt kunnen lezen heb ik herhaalde pogingen ondernomen om de organisatie te bereiken echter zonder succes.
Waar het mij om gaat in mijn geval is dat ik, juist vanwege het goede doel, hier best wat privé aangelegenheden voor wil aanpassen. Als dan vervolgens zou blijken dat bv de dag niet door gaat of ik niet mee zou kunnen dan vind ik dat op z'n zachtst gezegd nogal unfair als je dat een paar dagen ervoor hoort.

Zoals Lydia al schrijft, goed doel of niet, je hebt als organisatie ook een plicht mensen van informatie te voorzien.

En verder hoop ik vooral dat het een grenzeloos mooie dag gaat worden.

29 jun 2008 0:27
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche 944/ ex 914-6 / ex 911 T
Rotterdam
Bericht 
Mooi gesproken (geschreven) Maurice. Ik sluit me daar volledig bij aan.

http://www.docu-check.nl

29 jun 2008 9:21
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 Turbo S, zwart ex:997 4S Cabrio, wit ex:Boxster 987, zwart ex:964 C2 Cabrio Amethyst
Rotterdam
Bericht 
Lamine schreef:
Mijn idee zal zijn om enkele enthousiastelingen van PF mee te laten doen in de organisatie. Want met alleen maar pillendraaiers komen we er wel, maar met nog andere snuiters komen we volgens mij nog verder. :wink:
Strak plan. Zoals ik al eerder meldde wil ik hier best een steentje aan meedragen.
@alle Porsche vriendjes. Geen ruzie maken hierover :cry: Gewoon de 5e vrij laten staan voor deze rit. Ik kijk er nog steeds naar uit :D

29 jun 2008 10:18
Profiel WWW
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Robin G. schreef:
@alle Porsche vriendjes. Geen ruzie maken hierover :cry: Gewoon de 5e vrij laten staan voor deze rit. Ik kijk er nog steeds naar uit :D

Hoeven we ook geen ruzie over te maken Robin. Ik denk dat iedereen het er over eens is dat het een geweldig initiatief en dito evenement is waar iedereen graag een steentje aan bij draagt. Kan me alleen heel goed voorstellen dat er nogal wat mensen vragen hebben die vooralsnog onbeantwoord blijven vanuit de organisatie. Maar ik denk dat de boodschap bij de organisatie ook wel aan is gekomen en ik ga er van uit dat het als opbouwende kritiek wordt gezien voor de toekomst.

Maar even zo goed, ik heb de vakantie toch al omgegooid dus de 5e staat zowieso vast in de agenda :wink:

29 jun 2008 11:22
Profiel WWW
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Exact. Ik heb me ook ingeschreven maar daarna NIETS meer gehoord. Ik heb de dag geblokt in mijn agenda maar zou het toch wel fijn vinden om even te horen hoe/wat/waar.......

29 jun 2008 11:31
Profiel
Bericht 
Zoals Maurice het omschrijft bedoel ik het ook. Sommigen hoeven misschien niet zo veel moeite te doen om de dag vrij te houden. Anderen moeten wellicht een dag vrij nemen, hun vakantie omplannen of zelfs een regeling treffen voor hun eigen kinderen op die dag.

Wij zijn allemaal vrijwilligers die graag geld, tijd en energie stoppen in deze geweldige dag en ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die het prettig vinden dat er tijdig informatie verstrekt wordt wellicht ook refererent aan een gevoel van waardering..

Ik had de opmerking dan ook meer als een reminder naar de organisatie bedoeld; er van uitgaande dat zij af en toe dit draadje checken!

Ik heb er in ieder geval zin in.

29 jun 2008 12:46
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Voorlopige programma (op site):
8:00 - 8:30 verzamelen van porsches, patiëntjes en vrijwilligers bij de deelnemende ziekenhuizen: Den Bosch, Amsterdam, Utrecht en Rotterdam.
9:00 - 9:30 vertrek naar het testcircuit van de RDW net buiten Lelystad.
11:30 aankomst op het testcircuit RDW.
12:00 met z'n allen het circuit op.
13:00 lunch + optredens
14:30 groepsfoto + aanvang terugreis
15:30 afsluiting

We gaan dus achteruitrijden!! (2 uur voor Amsterdam Lelystad!!) Zou liever wat later aftrappen geloof ik!!

29 jun 2008 12:58
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Duurt nog een week. Kan van alles veranderen :mrgreen:

29 jun 2008 18:06
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
gast schreef:
:twisted:

Nu staat Zwolle weer niet genoemd als deelnemend ziekenhuis :idea: :!:

op zijn minst slorig........

Er staat ook Voorlopig programma voor 5 juli 2008

:mrgreen:

29 jun 2008 18:15
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal grau
genemuiden
Bericht 
gast schreef:
:twisted:

Nu staat Zwolle weer niet genoemd als deelnemend ziekenhuis :idea: :!:

op zijn minst slorig........

heel slordig :( maar ik ga er nog steeds van uit dat ik om 08:00 uur in zwolle moet staan :wink:

29 jun 2008 21:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 329 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende