Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... controle op wat
Snelheid
Decibels
Ondeugdelijke stickers ... eh ... kentekenplaten
De eerste ZH TC werd al voor de start bezocht door 'n aantal Politsisten op de motor --- die heel enthousiast foto's gingen nemen, voor prive' gebruik
De tweede TC lag met de start uit de route van politsisten ..... en naar mijn ervaring staan ze op Vrijdagavond alleen langs de N9 te flitsen
|
26 jun 2008 21:20 |
|
|
drknauf
|
ik geloof dat ik niet mee kan ik zit geloof ik namelijk in/op classic le mans als het goed is
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 jun 2008 21:30 |
|
|
Graaf
NB
|
ik zei toch dat je in mijn "S" mee kon rijden Marcel
|
26 jun 2008 21:30 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Ja, dat is zo, Albert. ben wel erg benieuwd naar je nieuwe geluid
Hou het nog wel even in beraad... ook de 10e al naar Haaften en de 13e naar Nesselande.
In ieder geval bedankt voor het aanbod. Volgende keer rij ik een stukje met jou mee bij Peter.
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
26 jun 2008 21:33 |
|
|
Olaf
|
Dat wist je 'n week geleden toch ook wel
Zal je schrappen - maar ga het inschrijfgeld niet terug storten
|
26 jun 2008 21:36 |
|
|
drknauf
|
ja maar het is mijn pentium 1 geheugen helemaal ontschoten solly
|
26 jun 2008 21:37 |
|
|
Graaf
NB
|
[quote="Marcel B." ben wel erg benieuwd naar je nieuwe geluid [/quote]
twijfel twijfel mss toch nog even er onder laten
|
27 jun 2008 11:30 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
27 jun 2008 12:36 |
|
|
horn
PF #57
|
zou ik doen, iig tot na de tunnelrun...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 jun 2008 12:54 |
|
|
drknauf
|
jaco hahahahahaha lol
|
27 jun 2008 13:03 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Heeft er misschien iemand een plaatsje over in de auto? Het lijkt me erg leuk om zo'n rit mee te rijden in een Porsche. Ik had het al eerder gevraagd, maar ik vraag het toch nog maar een keer
Ik kom sowieso wel wat foto's maken bij de start, maar het is natuurlijk altijd leuk om mee te rijden
Ik hoor graag als er iemand plek over heeft
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
27 jun 2008 17:44 |
|
|
horn
PF #57
|
zoals eerder gezegd rijden redelijk veel mensen alleen bij een tunnelrun. alleen neem ik helaas geen fotografen mee, dan sta ik zelf nl op geen enkele foto. principekwestie
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 jun 2008 18:03 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Als dat voor iedereen een probleem is, kan ik toch ook eventueel na een stop in een andere auto meerijden? Dan staat iedereen rijdend op de foto
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
27 jun 2008 18:09 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Thijs, wss kom ik alleen. Kan je wel met mij meerijden...........sta alleen niet in voor je oren..
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
27 jun 2008 18:25 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Dat lijkt me erg gaaf! En met een beetje hard geluid ben ik alleen maar erg blij
|
27 jun 2008 22:10 |
|
|
58GT
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replicaDelfgauw
|
Weet wat je wenst..
_________________________________________ Het leven is te kort om in een saaie auto te rijden.
|
28 jun 2008 2:55 |
|
|
Olaf
|
Ik zal 'n extra setje oordopjes meenemen
Teller staat inmiddels weer op 21 auto's
|
28 jun 2008 17:04 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Ik weet niet hoe een 965 Turbo van binnenuit klinkt, maar volgens mij is elke Porsche + tunnel een schitterend geluid... Laat maar komen
Is er overigens al iets meer bekend over de startplek? Wordt er met 'Noord-West Rotterdam' ergens in Rotterdam Spaanse Polder bedoeld?
|
28 jun 2008 17:15 |
|
|
Olaf
|
Ja - en het is niet de Spaanse Polder
... even 'n mailtje naar Tunnelchallenge fastmail.fm en ik zet je in de mailing list
|
28 jun 2008 17:26 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Prima! Mailtje is verstuurd
|
28 jun 2008 17:36 |
|
|
gert911
PensionadoMaarssen
|
Hoi Olaf,
Als de 964 Cabrio nog niet verkocht is gaan we mee. Kunnen we mooi foto's en filmpjes maken met de kap open.
pb tje komt er aan
Gert911
_________________________________________ Toch liever een Coupé ?
|
28 jun 2008 23:12 |
|
|
horn
PF #57
|
ik zou er een emailtje van maken aan Tunnelchallenge @ fastmail.fm
|
28 jun 2008 23:14 |
|
|
gert911
PensionadoMaarssen
|
tunneltje
Moet ik misschien toch nog je windblocker overnemen ?
|
28 jun 2008 23:18 |
|
|
horn
PF #57
|
hij ligt er nog. prijs is inmiddels 100 euro.
|
28 jun 2008 23:36 |
|
|
gert911
PensionadoMaarssen
|
windblocker
Dat is goed. Morgen ophalen ?
|
28 jun 2008 23:54 |
|
|