Auteur |
Bericht |
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
Nee is er nog niet maar ik houd je niet tegen, en anders heb je ook nog imagebucket ofzo haha ik kan niet wachten
Oja helemaal vergeten, Marc ondanks ik je niet ontmoet heb, toch bedankt voor de super-rit, volgende x als jij iets organiseert ben ik er ook weer Ik werd alleen een beetje in elkaar geschud van al die wegen met "kinderkopjes"
Oja en drknauf ik heb koppijn gekregen van je velgen.. pff haha fantastische auto
|
29 jun 2008 20:12 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
hier een montage van de rit icluis Foto'S
voor de koos spee's onder ons : een gedeelte is getruct wij rijden toch porsche
ik sta er voor in dat de chaufeur volkomen normaal heeft gereden (mijn stiefkind zat erbij) en ik reed erachter
http://nl.youtube.com/results?search_qu ... type=&aq=f
music created by mijn zoon (22) producer hier?Geintje
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
29 jun 2008 20:16 |
|
|
autogek
Krimpen aan den IJssel, Rotterdam
|
Wat een muziek
Maar verder leuk fillmpje hoor
En de foto's voor porsche 944 komen eraan
|
29 jun 2008 20:18 |
|
|
free bee
(einde van een jongensdroom) 993 C2 1994 zwart/zwart
|
Lekker muziekje hooooooooor.
Op deze muziek ga je vanzelf wel hard rijden.
M a r c: bedankt voor de gezellige meeting.Goed geregeld met
leuke tussenstops.
Volgend jaar weer?
|
29 jun 2008 20:37 |
|
|
autogek
|
Alvast eentje:
|
29 jun 2008 20:46 |
|
|
Jimmie
Porsche Boxster 2.7Zuid Holland
|
Ja Marc, goed geregeld! Mooie wegen in het Brabantse.
Was voor ons de eerste keer, dus nog even wennen
Maar toch: vanaf heden vertrouw ik mijn vrouw blindelings aangaande de navigatie. Zij ging 2 x goed waar anderen.... een bocht te ver of te snel gingen
Jimmie en Wanda
Ps. Ronald, het was leuk je na ± 20 jaar weer eens te spreken
_________________________________________ Het bezit is leuker dan het verlangen...
|
29 jun 2008 20:58 |
|
|
Rickdek
|
Hey Marc,
't was echt een topdag. Leuke groep mensen bij elkaar, perfecte route-beschrijving, superweer, kortom chapeau! Erg leuk geweest.
Groet, en bedankt voor de perfecte organisatie!!
Rick
|
29 jun 2008 21:12 |
|
|
gert911
PensionadoMaarssen
|
Moergestel
Marc,
Ik ben even op visite bij een van onze kinderen en vertelde dat ik het zo naar mnijn zin had vandaag. Kijk even op het Forum en direct al foto's en filmpjes!
Marc, bedankt voor de organisatie, het was goed geregeld. Maar mij b.. viel opnen van de filmpjes. Krijg ik toch zo maar een co- equipe naast me die razend enthousiast is, 15 jaar oud is, goed kan fotograferen, goed kan filmen en na enkele aanwijzingen, hij deed voor de eerste keer Bol Pijl, ook nog goed kan navigeren. QUINCY het was een genoegen met je te mogen rijden.
Gert911 964C4C
_________________________________________ Toch liever een Coupé ?
|
29 jun 2008 21:25 |
|
|
Emiel964C4
964 C4 roodBrabant
|
Hallo Iedereen, beter laat dan nooit (volgens mij rent iedereen direct naar zijn PC als ie thuis komt).
Marc, bedankt voor de gave rit vandaag! en natuurlijk ook die foto's
echt geweldig zo'n actie foto's van de zijkant, Super!
alle andere bedankt voor het goede gezelschap,
tot de volgende keer (Porsche motion is voor mij weer de eerst volgende).
Laatst bijgewerkt door Emiel964C4 op 29 jun 2008 22:11, in totaal 1 keer bewerkt.
|
29 jun 2008 21:58 |
|
|
autogek
|
|
29 jun 2008 22:03 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
29 jun 2008 22:24 |
|
|
autogek
|
Mooie auto hoor!
|
29 jun 2008 22:24 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
Marc, bedankt voor het goede geregel Echt een mooie route gereden en we vonden her erg gezellig vandaag!
|
29 jun 2008 22:30 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
m a r c , het was een heerlijke dag!
goede lokatie, veel Porsches en een hele leuke rit.
wat is het toch een geweldige hobby, bedankt voor de organisatie
zijn nog even met een klein clubje naar Oisterwijk gereden en hebben top gegeten bij snackcounter 'de Swaen"
paar foto's onderweg geschoten van een Oorlogsveteraan in een rode 964 (Rob respect man!!!), een witte 993 (nooit wegdoen!) en een wijnkenner uit Bergschenhoek...
zo en nu lekker op de bank met Tassie...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
29 jun 2008 22:31 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
@autogek: Goede foto! Jij hebt er oog voor.
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
29 jun 2008 22:37 |
|
|
autogek
|
Dankuwel!
De rechtse bent u toch?
|
29 jun 2008 22:43 |
|
|
Roel 964 C2
PF #87Heesch
|
Ook complimenten van onze kant Marc!
Mooie route, genoeg pleisterplaatsen en een prima roadbook (vooral de consequente vermelding van straatnamen is erg handig)!
Van mij mag je vaker zo'n mini(?)-meeting organiseren
_________________________________________ Voortaan op pad met de camper of met de Honda VFR750
|
29 jun 2008 23:23 |
|
|
barolo
3.2S010
|
MARC bedankt voor de organisatie. Wij zijn om 11.00 vertrokken vanaf de A13 met het Haagsche clubje. Om 15.00 uur zijn wij met de route gestart en halverwege richting Oisterwijk gegaan. Wat een geweldige plek daar op het terras bij de Swaen. Hierbij de 105 foto's, die een goede weergave geven van de dag.
http://picasaweb.google.nl/Barolo1960/P ... gestel2008
Dorien & Edwin
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
29 jun 2008 23:27 |
|
|
Rene
911 3.2 cabrio TLomgeving eindhoven
|
Namens mij en mijn zoons bedankt !
Perfect uitgezette rit zelfs voor mijn beginnende navigatoren
|
29 jun 2008 23:29 |
|
|
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende IriswitRegio 077
|
Hoi Marc,
Het kon vandaag niet beter, perfect weer, enthousiaste mensen en een prachtige toer omgeving. Voor ons was het de eerste Porsche meeting en zeker niet de laatste. We hebben geweldig genoten, nogmaals onze complimenten. Verder vonden we het een leuke club mensen, allemaal echte Porsche liefhebbers, ongeacht welk model ze ook hadden .
Tot Ziens, Rob & Anita
_________________________________________ Less is more !
|
29 jun 2008 23:32 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
leuke foto toch maar goed dat ik hem nog een keer gepoetst en gewaxed heb, en de velgranden gepolijst haha -> nieuwe avatar voor mij
Ook mooi die foto van die boxster, mooie hoek zo...
|
29 jun 2008 23:51 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
@robbierob volgens mij heb ik vanmiddag even achter je gereden. Daar is mij opgevallen dat je verlichting achter niet helemaal in orde is. Remlicht links is kapot en er zit verschil in de lichtsterkte tussen links en rechts.
@ marc prima uitgezette rit in het brabantse .het was alweer meer dan 15 jaar geleden dat ik regelmatig in die regio vertoefde. Volgens mij moet ik alleen even naar de tandarts om te kijken of al mijn vullingen nog in mijn tanden zitten, die klinkerweggetjes zijn niet erg geschikt voor mijn stugge en verlaagde 3.2. Dit soort ritten mogen van mij vaker uitgezet worden , waarbij ik doel op de vrijblijvendheid van de opkomst en ongedwongenheid met betrekking tot de horeca.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
29 jun 2008 23:57 |
|
|
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende IriswitRegio 077
|
Hoi Dannyl,
Klopt ben er al twee keer op aangesproken door ander Forum rijders , zal zsm. de massa checken, bedankt voor je reactie.
Groetjes, Rob
_________________________________________ Less is more !
|
30 jun 2008 0:07 |
|
|
drknauf
|
de regelneef van vandaag:
MARC mooigedaan leukgezelliggeregeld
ik hebtet REUZE naar m,n zin gehad
leander twas gzlg je als bijrijder/copiloot mee te hebben, anytime
weer veel gezellig porsche volk op de been:
mooie autoos:
veel bekenden weer:
zie HIER de rest van de pics
leander en ik zijn ook nog gestopt bij een kever dealer
en bij een hele enthousiaste man met een jaquar e type uit 1966 met 650 pk zie pics
op de terug weg nog wat andere mooie bolides vastgelegd
waaronder deze:
marc gozahhh bedankt nog voor deze leuke dag
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
30 jun 2008 1:17 |
|
|
xlr8
911 3.2 Carrera CoupéDe Heurne ( Achterhoek )
|
Ook van deze kant bedankt.
Ik heb toch maar meegereden, het was gezellig en ik heb weer een paar doorgewinterde forummers ontmoet.
Bedankt voor de organisatie en tot de volgende keer
_________________________________________ Val je nou niet erg op met zo'n auto?
Ach, ze zien me altijd maar héél even....
|
30 jun 2008 8:26 |
|
|