Auteur |
Bericht |
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Aangezien we met een groepje omgeswitched hebben met als vertrekpunt Zwolle ipv Utrecht en Amsterdam, zou het toch wel leuk zijn om eens wat nadere info te krijgen .... Of was dit al aangekaart...
Ik heb er zin in .... en heb nu een extra plaats in de Porsche vrij ( ik rijd alleen) en een andere Porsche, maar zal de organistatie hier maar niet meer mee opzadelen.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
29 jun 2008 22:49 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Op vier verschillende manieren de afgelopen twee weken geleden bij de organisatie gemeld en geen enkele reactie
We zullen het wel merken deze week Johannes.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
29 jun 2008 22:52 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Hier is de gevraagde reactie van de organisatie ontvangen.
Alles komt goed, no panic. en woensdag volgt de mail met de indeling
|
30 jun 2008 8:02 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Even voor de goede orde, denk dat LeOH deze reactie bedoelt, hoop dat iedereen die ontvangen heeft, en anders bij deze:
|
30 jun 2008 8:30 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Helemaal correct, heb ik inmiddels ook ontvangen, 30 juni om 03:38
Worden blijkbaar overuren gedraaid.
Ziet er goed uit en ik hoop dat iedereen nu gerust is gesteld en met een goed humeur de 5e verschijnt. Ik heb de bandjes alvast opgepompt. Vrijdag het blauwe monster even netjes laten glimmen en aftanken en dan het goede humeur alvast in het vooronder, kan ik zaterdag zo op pad
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
30 jun 2008 9:17 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Mag je alleen mee als ie gewassen is? Zit Knauf in de organisatie ofzo ?
|
30 jun 2008 9:29 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Ja, vrijdagavond wassen, droogrijden en op de terugweg de tank volgooien en de bandjes voor de laatste keer controleren. Hopelijk mooi weer zodat het een superdag wordt.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
30 jun 2008 9:41 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Vraag voor de ervaringsdeskundigen hier.
Hoe zit het met de verzekering op zo'n circuit
Moet dat extra worden afgesloten
Zo ja, waar
Ik hoor het graag.
|
30 jun 2008 9:56 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Maak je geen zorgen Alfred. Het is rijden op de kombaan, wat een "rechte lijn" is. En daarbij rij je met kinderen in de auto, dus ik denk dat iedereen voorzichtig genoeg is
|
30 jun 2008 11:40 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Ik geloof graag dat iedereen voorzichtig is maar een ongeluk(je) zit in een klein hoekje.
Op zich niet erg maar het is toch heel l*llig als je ineens van je verzekering of die van de tegenpartij te horen krijgt dat ze niet uitbetalen omdat ........
|
30 jun 2008 13:42 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
(edit: volledige quote van bovenstaande post verwijderd )
Verder is het ook geen verplichting hoor!
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
30 jun 2008 13:48 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
De vraag is eenvoudig, hoe was het voorgaande jaren geregeld?
Maareh, kombaan is gewoon met dezelfde snelheid achter elkaar rijden. Maar op zich heb je gelijk hoor Albert, begrijp me niet verkeerd
|
30 jun 2008 16:29 |
|
|
duc748
Ex 964 c2beverwijk.
|
heeft iemand nog een suggestie met betrekking banden spanning
cup 1 17" op 964 normaal 2.5 bar? en nu dus 0,5 hoger?
in de saker rijden we met 1.1bar koud en loopt het op naar 1.5 ongeveer tussen de 50 en 70 graden bij een 1uurs race.
tot zaterdag
_________________________________________ have fun!!!!
|
30 jun 2008 17:37 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Goed hoor
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
30 jun 2008 21:54 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Dit is dus niet de goede informatie! Zie e-mail organisatie!
|
30 jun 2008 21:56 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
ik heb de mail ook ontvangen dus het voorlopig programma komt hiermee te vervallen volgens mij
|
30 jun 2008 22:11 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
2,5 bar lijkt mij wel voldoende
|
30 jun 2008 22:12 |
|
|
Geluk & Vrijheid
|
Pfoe, had even heel wat bij te lezen, ik sluit me geheel aan bij collega Lamine.
Er zijn dit jaar enkele dingen anders gegaan dan voorgaande jaren, niet alleen met de tourrit, maar ook in pillendraai-land, daar zal ik jullie niet te veel mee vermoeien. Wij zullen het echter nu en volgende jaren moeten doen met ons aan jullie Porsches vergapen (Of PON moet ineens met Porsches voor de organisatie aankomen?)
Mijn excuses namens de Stichting mbt de slechte communicatie.
Wij zullen hier in de evaluatie echt aandacht aan besteden, jullie deelname is voor ons net zo waardevol als voor de gezinnen die jullie voor ons een mooie dag bezorgen! De mail van 3.38 is wel mooi, de server trok het aantal e-mail adressen niet zo erg
Ook wordt er nog steeds druk gewerkt aan een nieuwe website, hierdoor was de teller van Porsches "stuk" we hebben ruim voldoende Porsches!
Even mbt de kinderen, het kan, net als elk jaar, voorkomen dat er geen kindje meerijdt in uw/jouw Porsche. Dit proberen we altijd te voorkomen, maar als kinderen, die hebben aangegeven apart te willen zitten, toch ineens bij elkaar te willen zitten, is dit erg lastig. Tevens is het gezien de ziektebeelden van de kinderen altijd mogelijk dat er op het laatste moment toch afmeldingen zijn.
Het feit is, dat we er een briljante dag van gaan maken! Hopelijk wordt het dit jaar weer zo'n succes, dat we de RDW voor langere tijd vast kunnen leggen. Op deze wijze is de datum eerder bekend en hebben wij meer tijd om de rit te organiseren.
Namens de Stichting "Geluk en Vrijheid"
Vet Cool Man!!
Aris Prins
www.gelukenvrijheid.nl
|
01 jul 2008 12:05 |
|
|
Geluk & Vrijheid
|
Je kan een quid-claim downloaden van de website, of anders ter plekke invullen.
de stichting is niet aansprakelijk voor schade opgelopen op de dag, ook niet van ijscoupes, mayonaise, of suikerspinnen.
|
01 jul 2008 12:07 |
|
|
Lydia
|
Ik heb de mail die PasCal bedoelt, niet ontvangen. Betekent dit dat ik nog op de reserve lijst sta en vooralsnog niet verwacht word?
|
01 jul 2008 19:30 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Excuses aanvaard. Dingen kunnen altijd mis gaan in het leven. Zolang je maar wat met de ervaringen doet. En ik heb er alle vertrouwen in dat het los van de geweldige dag komend weekend volgend jaar alleen maar beter kan worden
|
02 jul 2008 10:57 |
|
|
Geluk & Vrijheid
|
Dat is wel mijn bedoeling!
|
02 jul 2008 14:54 |
|
|
mees
993 cabrio (rood)Gouda
|
Iedereen heeft er zo te lezen super veel zin in.
En mijn complimenten voor de organisatie, dat ze dit weer elk jaar op poten weten te krijgen.
Natuurlijk zijn er altijd puntjes van kritiek, maar die zijn er om opgelost te worden. (communicatie)
Zelf weet ik hoe moeilijk het is om een gehele dag te organiseren en iedereen tevreden te houden.
Het belangrijkste is, dat we de kinderen er een groot plezier mee doen en stiekem ons zelf ook
Ik heb mijn auto al lekker gewassen en moet hem nog even aftanken en bandjes bijblazen en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Tijd geleden dat hij voor meer dan een uur uit de stal is geweest.
|
02 jul 2008 15:01 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Ik heb mij helaas zojuist af moeten zeggen . Ik mag haar dan voor een A.P.K. brengen , bij Visser.
Als froggy voor mij in de plaats zou komen , is dat voor de kinderen geluk.
Denk dat ik nog wel even reclame voor Visser kom rijden .
Toyota met porsche service visser.
Maar kom eigenlijk voor de gelukkige gezichten van de kinderen te zien .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
02 jul 2008 17:08 |
|
|
Lydia
|
Ik heb een PB naar Aris (Geluk & Vrijheid) gestuurd en naar de status van mijn inschrijving gevraagd. Dan weet ik waar ik aan toe ben.
Kreeg als antwoord dat ik niet mee kan rijden.
Dus ik weet niet hoe dat gaat, Jeroenoop, maar ik ben er helaas niet bij ...
|
02 jul 2008 21:04 |
|
|