Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:40

Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Doorgaan met de PFT 

Doorgaan met de PFT
Poll eindigt op 21 jul 2008 0:34
ja 69%  69%  [ 24 ]
nee 31%  31%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 35

Doorgaan met de PFT 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht Doorgaan met de PFT
Naar aanleiding van de vorige PFT deze vraag . De hoeveelheid mensen die mee spelen wordt wel erg klein

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

30 jun 2008 0:34
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
is maby wel leuk maar niet mijn ding zeg maar, dus wat mij betreft no thnx :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

30 jun 2008 2:47
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
Gelukkig zitten er nog genoeg andere mensen op dit forum, en zijn er wel meer dingen op dit forum maar voor een paar bezoekers leuk...

Dusse: DOEN! (zeker doen zelfs! ;) )

En anders haal ik hem binnenkort wel bij je op Danny, verstop ik hem gewoon nog een keertje :cheesy:

30 jun 2008 8:17
Profiel Facebook 
Bericht 
paSCal schreef:
er wel meer dingen op dit forum maar voor een paar bezoekers leuk...

Inderdaad, dus degene die het doen, lekker bezig laten.
Zal zelf toch nooit moeten gaan zoeken. :wink:

30 jun 2008 8:39
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Ik denk dat er genoeg fanatieke hunters zijn. Het is alleen al eerder eens gebleken dat er in het zuiden duidelijk minder animo is.

En zoals geschreven, je kunt niet verwachten dat iedereen die op het forum actief is ook een hunter is. Maar ik zeg, doorgaan met de hunts. Als het een beetje in de omgeving is waar ik hem op kan halen dan zal ik het ook niet nalaten.

30 jun 2008 9:21
Profiel WWW
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Bericht 
Snap de vraag van Danny wel hoor.
Ik heb de laatste hunt een beetje gevolgd maar de animo was wel erg laag deze keer!
Kan me voorstellen dat als je er veel tijd ingestopt hebt en het wordt niet eens opgehaald dat je denk van tja... doen we dat nog een keer.

Privilege Beauty & more...

30 jun 2008 10:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
ik ben op- vakantie en hunten op de mobiele telefoon is niet echt handig. Het ophalen al helemaal niet.
De pft- heeft al eens eerder enkele weken op het drielandenpunt gelegen, maar is uiteindelijk toch opgepikt. Gewoon er meee doorgaan en iets meer geduld hebben, je kan niet verwachten dat een forummer een paar 100km gaat rijden op hem op -te pikken.

30 jun 2008 11:25
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Gerhard schreef:
... je kan niet verwachten dat een forummer een paar 100km gaat rijden op hem op -te pikken.

... en zeker niet "a la minute" :arrow: met het risico dat de PFT inmiddels door iemand anders veilig gesteld is :idea:

Vakantie-periode en combinatie met de zuiderlijk(st)e locatie is inderdaad niet echt ideaal .....

Barry Stevens schreef:
Vooral doorgaan ...

:wink:

30 jun 2008 11:45
Profiel WWW Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Ik vind het altijd wel leuk om mee te lezen, heb zelf nog nooit actief gezocht, maar als ie ooit in de buurt ligt... Verder doe je er toch wel een hoop mensen een plezier mee. De topografische kennis wordt hiermee ook wat vergroot.

30 jun 2008 16:58
Profiel WWW
Veghel
Bericht 
WdePundert schreef:
Ik vind het altijd wel leuk om mee te lezen, heb zelf nog nooit actief gezocht, maar als ie ooit in de buurt ligt... Verder doe je er toch wel een hoop mensen een plezier mee. De topografische kennis wordt hiermee ook wat vergroot.

Say No More :lol:

30 jun 2008 17:06
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Ik vind wat gast vindt. Als mensen graag zo'n blikken beker in weer en wind willen zoeken, vaak diep in de modder, wie ben ik dan om tegen te stemmen :mrgreen:

30 jun 2008 19:11
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Beetje onzinnige poll :roll:

Die er mee willen doorgaan stemmen ja, en diegene die er geen interesse in hebben, hebben ook geen recht van spreken vind ik, tenslotte doe je hier niemand kwaad mee.

Is zoals mensen die mee lopen in betogingen en niet weten waartegen de betoging is.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

30 jun 2008 19:14
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
heldere analyse Paul, al een tijdje wakker zeker :wink:
Dan zat ik te slapen, maar je hebt wel gelijk.

Het is een leuk vermaak, is het niet om actief mee te doen, dan toch zeker wel om mee te lezen. Lijkt mij daarom voor het forum leuk om er in te houden. Maar ach, wie ben ik...... ?

30 jun 2008 19:36
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Ben eigenlijk nog steeds niet uitgelachen . :!: :lol:

Harley die op 03-02-07 schreef
Citaat:
De hunt
Zoals gewoonlijk had ik weer het begin van de hunt gemist.
Vanaf de post van Eric P (01 Feb 2007 21:39) las ik mee. Het was al duidelijk dat de PFT in Amersfoort of omstreken moest liggen.

Na een paar vragen wist ik wel waar de PFT zicht moest bevinden. Aangezien ik absoluut niet wilde dat Patrick mij voor was en ik helaas vrijdag overdag niet kon gaan zoeken, ben ik na een avondje stappen om 3:30 naar het parkje gefietst. Heuvel op...pffft... ik was half dood bij aankomst op de Galgenberg. Wel toepasselijk.

Natuurlijk pikkedonker. Gelukkig zag ik nog wel wat bij het licht van de koplampen van het politiebusje dat net met hoge snelheid vertrok. Volgens mij zag ik achterin een geboeide Patrick911 zitten. Graven in een rijksmonument houden de mannen met de pet niet van. Dus dat scheelde weer een concurrent

Omdat ik niet goed wist waar ik heen moest, zoals ik al zei, het was pikkedonker-maar het zou ook door de drank kunnen komen-ben ik maar wat door het parkje gaan zwerven. Ik hoorde een uil, maar ook wat geluiden die ik niet thuis kon brengen. Zaklamp had ik natuurlijk niet, wie gaat er nou met een zaklamp naar de kroeg...

Na een half uurtje rondgedoold te hebben, kwam ik weer bij de Galgenberg uit. Ik bedacht me dat het best wel stom was om daar op dat tijdstip rond te scharrelen. Ik kon tenslotte ook geen foto´s maken en dat was wel de bedoeling. En ik had het koud.

Net toen ik op het punt stond om onverrichter zake naar huis te fietsen, hoorde ik een geluid ter hoogte van het bankje op de Galgenberg. Ik was niet alleen Instinctief liet ik mij op mijn knieen vallen, vlak bij de boom die daar stond. Ik voelde met mijn handen op de grond, op zoek naar een tak of zo, om mij zo nodig mee te kunnen verdedigen. Geen tak. Wel voelde ik dat de grond heel los was, net of deze pas geleden was omgewoeld. Zou ik door stom geluk bovenop de verstopplaats van de PFT zitten Ik woelde voorzichtig in de aarde en voelde iets hards, een soort koker. Ik besteedde geen aandacht meer aan de het geluid bij het bankje en groef snel verder. Aarde vloog in het rond. Ik had de PFT in handen

De zwerver die blijkbaar op het bankje had liggen slapen was naderbij gekomen en riep op luide toon "wat ik daar moest". Hij kwam dreigend en verbazend snel op mij af. Snel kwam ik overeind, en haalde uit met de PFT-koker. Een keiharde klap. Waar ik man raakte weet ik niet, ik ben met koker en al naar mijn fiets gerend en als een dolle naar huis gefietst. Wat een avontuur

...en nu dan de waarheid. Jullie denken toch niet dat ik echt bij nacht en ontij een beetje ga lopen graven in een parkje
Helaas iets minder spectaculair.

:res: :ba:
Ik was bijna uitgelachen , totdat ik het weer opzocht , en las . :bang:

30 jun 2008 19:44
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
gast schreef:
Ik kan er niet echt over oordelen. Het is niets voor mij. Maar als er mensen lol aan beleven ga je er mee door lijkt mij. Ik heb ook niet gestemd. Heb je er als organisator geen lol meer aan is het snel over.

De hunt is ook niet iets voor mij , maar zoals je ziet heb ik er wel veel lol aan .

Ik zal uitleggen waarom het niet mijn ding is : vragen/links over (bv) waar Gijs van Lennip gewoont heeft zeggen mij niets.

Een simpele vraag, waar is deze foto genomen , is meer mijn ding .

30 jun 2008 20:53
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Oke; waar is deze foto genomen?

Afbeelding :cheesy:

30 jun 2008 21:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Bilthoven , tegenover het Gemeentehuis . :!:

30 jun 2008 21:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Ik vind de Hunt, vergeleken met vele andere topics, nou echt een leuk Topic, dat ik ook nog goed vind passen in de PF filosofie. Qua ophaalanimo is denk ik toch de locatie doorslaggevend. Centraal op een plek waar veel forumers in de buurt wonen zal meer actie genereren dan in een of andere uithoek. Dat ie daardoor wellicht wat vaker in de provincie Holland (N/Z) of Utrecht terecht komt, vind ik niet erg, er zijn nog genoeg manieren om de speurders op het verkeerde been te zetten.....

30 jun 2008 21:06
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht 
OK WE GAAN GEWOON DOOR. Alleen lassen we een zomerpauze in . Na de vakanties gaan we verder.

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

30 jun 2008 21:18
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
ppp 356 schreef:
Beetje onzinnige poll :roll:

Die er mee willen doorgaan stemmen ja, en diegene die er geen interesse in hebben, hebben ook geen recht van spreken vind ik, tenslotte doe je hier niemand kwaad mee.

:thumleft:

30 jun 2008 21:21
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
dannyl schreef:
OK WE GAAN GEWOON DOOR. Alleen lassen we een zomerpauze in . Na de vakanties gaan we verder.
:thumleft:

30 jun 2008 21:46
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Gelukkig!!! Zolder was mij net te ver weg. Eéns per maand zit ik wel in Roermond, Arnhem, Zwolle en / of Groningen. Het verre Oosten is dan ook altijd goed :lol:

Eén voordeel van PVC: Het rot niet weg en kan gerust een paar weken onder de grond liggen 8)

30 jun 2008 22:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
ppp 356 schreef:
Is zoals mensen die mee lopen in betogingen en niet weten waartegen de betoging is.

Ze hadden mijn wagen weggesleept en ik *moest* wel langs daar te voet.
Zat ik ineens in een betoging midden in Brussel :shock:

('t is nog écht waar ook :mrgreen: :mrgreen:)

On-topic: ik heb getwijfeld om de laatste beker op Zolder te gaan halen. Was niet te ver en ik kon er waarschijnlijk iemand een plezier mee doen, alleen zag ik dat verstoppen niet zo zitten. Heb dan ook echt enkel de laatste hunt actief gevolgd :oops:

01 jul 2008 8:43
Profiel
Bericht 
Ik vind het ook leuk om mee te denken en te puzzelen, maar hij moet wel een beetje in de buurt liggen wil ik hem gaan halen! Niet vanwege de afstand, maar wel vanwege de tijd...

Dus na de zomerstop gewoon doorgaan!

08 jul 2008 10:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende