Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:36

Antwoord op onderwerp  [ 329 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Mededelingen Vet Cool Man 5 juli 2008 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Aangezien we met een groepje omgeswitched hebben met als vertrekpunt Zwolle ipv Utrecht en Amsterdam, zou het toch wel leuk zijn om eens wat nadere info te krijgen .... :? Of was dit al aangekaart... :wink:

Ik heb er zin in .... en heb nu een extra plaats in de Porsche vrij ( ik rijd alleen) en een andere Porsche, maar zal de organistatie hier maar niet meer mee opzadelen. 8)

29 jun 2008 22:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
yohanv schreef:
Aangezien we met een groepje omgeswitched hebben met als vertrekpunt Zwolle ipv Utrecht en Amsterdam, zou het toch wel leuk zijn om eens wat nadere info te krijgen .... :? Of was dit al aangekaart... :wink:

Op vier verschillende manieren de afgelopen twee weken geleden bij de organisatie gemeld en geen enkele reactie :roll: :twisted:

We zullen het wel merken deze week Johannes.

29 jun 2008 22:52
Profiel WWW
Amsterdam
Bericht 
:D Hier is de gevraagde reactie van de organisatie ontvangen. :D

Alles komt goed, no panic. en woensdag volgt de mail met de indeling 8)

30 jun 2008 8:02
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Even voor de goede orde, denk dat LeOH deze reactie bedoelt, hoop dat iedereen die ontvangen heeft, en anders bij deze:

Stichting Gelukg en Vrijheid schreef:
Beste Porsche liefhebber,

Allereerst bedankt voor uw enthousiasme en uw aanmelding voor de toerrit op 5 juli 2008. Volgende week is het alweer zover en hopen we er samen met u weer een geweldige dag van te maken voor 200 chronisch zieke kinderen.
In tegenstelling tot de afgelopen 2 jaren zal de tourit dit jaar niet plaats vinden op circuit park Zandvoort, maar op het test circuit van het RDW in Lelystad. Er zal dit jaar weer de nodige verantwoordelijkheid van u worden gevraagd om een of meerdere kinderen een dag onder de hoede te nemen en om een dag uw Porsche als het ware tot onze beschikking te stellen. We willen U dan ook vragen er rekening mee te houden dat er op een kombaan gereden wordt. Dit betekend dat we verwachten dat de banden spanning een half bar hoger is dan normaal en dat U met een volle tank op de dag verschijnt.

De organisatie is druk bezig met de laatste voorbereidingen om de dag nog leuker te maken dan de voorgaande jaren. Aangezien we de gehele dag kunnen beschikken over het circuit is de opzet anders dan U van ons gewend bent.
Zo zal niet de hele groep in 1 keer het circuit betreden, maar zal er in kleine groepjes gereden worden onder begeleiding van een pace car.

Wij zullen zo goed mogelijk proberen om alle Porsche bestuurders te laten vertrekken vanaf de stad die is aangegeven op de website. Wij kunnen dit helaas niet garanderen. Aankomende woensdag (02-07-2008) zal de definitieve vertrekplaats en vertrektijd aan u door gemaild worden.

Hieronder vindt U een globale indeling van de dag:
9.00 Verzamelen van Porsches, patientjes en vrijwilligers bij de
deelnemende ziekenhuizen
9.20 Welkomstwoord door de Stichting Geluk en Vrijheid
9.30 Vertrek naar Lelystad: Touringcars & Porsches
10.15 Aankomst op circuit RDW in Lelystad; Foto’s maken
10.30 Koffie en broodjes
11.00 Toespraak Aris Prins, voorzitter Tourrit VCM
11.15 Rondrit over circuit in groepjes van 12 Porsches
11.30 Verschillende activiteiten op locatie
12.00 Lunch
14.30 Groepsfoto
15.00 Terugreis naar vertrekziekenhuis
16.00 Aankomst ziekenhuis en afsluiting door organisatie

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, voor vragen kunt u echter altijd contact met me opnemen.

Met vriendelijke groet,
Namens de stichting “Geluk en Vrijheid”,

Wouter Noordzij

30 jun 2008 8:30
Profiel Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Helemaal correct, heb ik inmiddels ook ontvangen, 30 juni om 03:38 :shock:
Worden blijkbaar overuren gedraaid. :wink:

Ziet er goed uit en ik hoop dat iedereen nu gerust is gesteld en met een goed humeur de 5e verschijnt. Ik heb de bandjes alvast opgepompt. Vrijdag het blauwe monster even netjes laten glimmen en aftanken en dan het goede humeur alvast in het vooronder, kan ik zaterdag zo op pad :lol:

30 jun 2008 9:17
Profiel WWW
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Mag je alleen mee als ie gewassen is? Zit Knauf in de organisatie ofzo :mrgreen:?

30 jun 2008 9:29
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Ja, vrijdagavond wassen, droogrijden en op de terugweg de tank volgooien en de bandjes voor de laatste keer controleren. Hopelijk mooi weer zodat het een superdag wordt.

30 jun 2008 9:41
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht 
Vraag voor de ervaringsdeskundigen hier.

Hoe zit het met de verzekering op zo'n circuit :?:
Moet dat extra worden afgesloten :?:
Zo ja, waar :?:

Ik hoor het graag. :lol:

30 jun 2008 9:56
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Maak je geen zorgen Alfred. Het is rijden op de kombaan, wat een "rechte lijn" is. En daarbij rij je met kinderen in de auto, dus ik denk dat iedereen voorzichtig genoeg is ;)

30 jun 2008 11:40
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht 
Ik geloof graag dat iedereen voorzichtig is maar een ongeluk(je) zit in een klein hoekje.

Op zich niet erg maar het is toch heel l*llig als je ineens van je verzekering of die van de tegenpartij te horen krijgt dat ze niet uitbetalen omdat ........

:bang: :bang: :bang:

30 jun 2008 13:42
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
(edit: volledige quote van bovenstaande post verwijderd ;) )

Verder is het ook geen verplichting hoor!

30 jun 2008 13:48
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
De vraag is eenvoudig, hoe was het voorgaande jaren geregeld? ;)

Maareh, kombaan is gewoon met dezelfde snelheid achter elkaar rijden. Maar op zich heb je gelijk hoor Albert, begrijp me niet verkeerd ;)

Afbeelding

30 jun 2008 16:29
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex 964 c2
beverwijk.
Bericht 
heeft iemand nog een suggestie met betrekking banden spanning

cup 1 17" op 964 normaal 2.5 bar? en nu dus 0,5 hoger?

in de saker rijden we met 1.1bar koud en loopt het op naar 1.5 ongeveer tussen de 50 en 70 graden bij een 1uurs race.

tot zaterdag

30 jun 2008 17:37
Profiel
Nederland
Bericht 
Jan A. (993 4S) schreef:
(edit: volledige quote van bovenstaande post verwijderd ;) )

Verder is het ook geen verplichting hoor!

Goed hoor :mrgreen:

30 jun 2008 21:54
Profiel
Nederland
Bericht 
Maarten schreef:
Voorlopige programma (op site):
8:00 - 8:30 verzamelen van porsches, patiëntjes en vrijwilligers bij de deelnemende ziekenhuizen: Den Bosch, Amsterdam, Utrecht en Rotterdam.
9:00 - 9:30 vertrek naar het testcircuit van de RDW net buiten Lelystad.
11:30 aankomst op het testcircuit RDW.
12:00 met z'n allen het circuit op.
13:00 lunch + optredens
14:30 groepsfoto + aanvang terugreis
15:30 afsluiting

We gaan dus achteruitrijden!! (2 uur voor Amsterdam Lelystad!!) Zou liever wat later aftrappen geloof ik!!

Dit is dus niet de goede informatie! Zie e-mail organisatie!

30 jun 2008 21:56
Profiel
PorscheForum Junkie
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal grau
genemuiden
Bericht 
ik heb de mail ook ontvangen :ba: :ba: dus het voorlopig programma komt hiermee te vervallen :bball: volgens mij :lol:

30 jun 2008 22:11
Profiel
PorscheForum Junkie
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal grau
genemuiden
Bericht 
duc748 schreef:
heeft iemand nog een suggestie met betrekking banden spanning

cup 1 17" op 964 normaal 2.5 bar? en nu dus 0,5 hoger?

in de saker rijden we met 1.1bar koud en loopt het op naar 1.5 ongeveer tussen de 50 en 70 graden bij een 1uurs race.

tot zaterdag

2,5 bar lijkt mij wel voldoende :shaking:

30 jun 2008 22:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Pfoe, had even heel wat bij te lezen, ik sluit me geheel aan bij collega Lamine.

Er zijn dit jaar enkele dingen anders gegaan dan voorgaande jaren, niet alleen met de tourrit, maar ook in pillendraai-land, daar zal ik jullie niet te veel mee vermoeien. Wij zullen het echter nu en volgende jaren moeten doen met ons aan jullie Porsches vergapen :cry: :wink: (Of PON moet ineens met Porsches voor de organisatie aankomen?)

Mijn excuses namens de Stichting mbt de slechte communicatie.
Wij zullen hier in de evaluatie echt aandacht aan besteden, jullie deelname is voor ons net zo waardevol als voor de gezinnen die jullie voor ons een mooie dag bezorgen! De mail van 3.38 is wel mooi, de server trok het aantal e-mail adressen niet zo erg :shock:

Ook wordt er nog steeds druk gewerkt aan een nieuwe website, hierdoor was de teller van Porsches "stuk" we hebben ruim voldoende Porsches!

Even mbt de kinderen, het kan, net als elk jaar, voorkomen dat er geen kindje meerijdt in uw/jouw Porsche. Dit proberen we altijd te voorkomen, maar als kinderen, die hebben aangegeven apart te willen zitten, toch ineens bij elkaar te willen zitten, is dit erg lastig. Tevens is het gezien de ziektebeelden van de kinderen altijd mogelijk dat er op het laatste moment toch afmeldingen zijn.

Het feit is, dat we er een briljante dag van gaan maken! Hopelijk wordt het dit jaar weer zo'n succes, dat we de RDW voor langere tijd vast kunnen leggen. Op deze wijze is de datum eerder bekend en hebben wij meer tijd om de rit te organiseren.

Namens de Stichting "Geluk en Vrijheid"
Vet Cool Man!!

Aris Prins
www.gelukenvrijheid.nl

01 jul 2008 12:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Alfred schreef:
Ik geloof graag dat iedereen voorzichtig is maar een ongeluk(je) zit in een klein hoekje.

Op zich niet erg maar het is toch heel l*llig als je ineens van je verzekering of die van de tegenpartij te horen krijgt dat ze niet uitbetalen omdat ........

:bang: :bang: :bang:

Je kan een quid-claim downloaden van de website, of anders ter plekke invullen.

de stichting is niet aansprakelijk voor schade opgelopen op de dag, ook niet van ijscoupes, mayonaise, of suikerspinnen.

01 jul 2008 12:07
Profiel
Bericht 
Ik heb de mail die PasCal bedoelt, niet ontvangen. Betekent dit dat ik nog op de reserve lijst sta en vooralsnog niet verwacht word?

01 jul 2008 19:30
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Geluk & Vrijheid schreef:
Mijn excuses namens de Stichting mbt de slechte communicatie.
Wij zullen hier in de evaluatie echt aandacht aan besteden, jullie deelname is voor ons net zo waardevol als voor de gezinnen die jullie voor ons een mooie dag bezorgen!

Excuses aanvaard. Dingen kunnen altijd mis gaan in het leven. Zolang je maar wat met de ervaringen doet. En ik heb er alle vertrouwen in dat het los van de geweldige dag komend weekend volgend jaar alleen maar beter kan worden :thumleft:

02 jul 2008 10:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
maurice schreef:
Excuses aanvaard. Dingen kunnen altijd mis gaan in het leven. Zolang je maar wat met de ervaringen doet. En ik heb er alle vertrouwen in dat het los van de geweldige dag komend weekend volgend jaar alleen maar beter kan worden :thumleft:

Dat is wel mijn bedoeling! :ba:

02 jul 2008 14:54
Profiel
PorscheForum Rookie
993 cabrio (rood)
Gouda
Bericht 
Iedereen heeft er zo te lezen super veel zin in.
En mijn complimenten voor de organisatie, dat ze dit weer elk jaar op poten weten te krijgen.
Natuurlijk zijn er altijd puntjes van kritiek, maar die zijn er om opgelost te worden. (communicatie)
Zelf weet ik hoe moeilijk het is om een gehele dag te organiseren en iedereen tevreden te houden.
Het belangrijkste is, dat we de kinderen er een groot plezier mee doen en stiekem ons zelf ook :lol: :wink:

Ik heb mijn auto al lekker gewassen en moet hem nog even aftanken en bandjes bijblazen en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Tijd geleden dat hij voor meer dan een uur uit de stal is geweest.

02 jul 2008 15:01
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Lydia schreef:
Ik heb de mail die PasCal bedoelt, niet ontvangen. Betekent dit dat ik nog op de reserve lijst sta en vooralsnog niet verwacht word?

Ik heb mij helaas zojuist af moeten zeggen . Ik mag haar dan voor een A.P.K. brengen , bij Visser. :evil: :lol:
Als froggy voor mij in de plaats zou komen , is dat voor de kinderen geluk. :shock:

Denk dat ik nog wel even reclame voor Visser kom rijden . :o
Toyota met porsche service visser. :wink:
Maar kom eigenlijk voor de gelukkige gezichten van de kinderen te zien .

02 jul 2008 17:08
Profiel Facebook 
Bericht 
Ik heb een PB naar Aris (Geluk & Vrijheid) gestuurd en naar de status van mijn inschrijving gevraagd. Dan weet ik waar ik aan toe ben.
Kreeg als antwoord dat ik niet mee kan rijden.

Dus ik weet niet hoe dat gaat, Jeroenoop, maar ik ben er helaas niet bij ...

02 jul 2008 21:04
Antwoord op onderwerp   [ 329 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende