Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 6:42

Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
Cayman S in matzwart? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Nieuw-Lekkerland
Bericht Cayman S in matzwart?
Als het goed is heeft Porsche nu een spec. versie uitgebracht van de Cayman S in zwart (glans) met een matzwarte streep over de voorklep en dak. Ik heb lopen zoeken op internet op de site van Porsche.de

Zie ook:
http://www.porsche.com/microsite/cayman-pd/germany.aspx

Wie heeft er betere foto's/beelden van, want dit ding maakt me toch wel heel hebberig.

01 jul 2008 1:08
Profiel
Bericht 
Dutch deze versie bestaat nu een sinds vorig jaar sept/okt werd gepresenteert op de IAA frankfurt daar stond de nr 001/777 die ging naar t museum zei de verkoper tegen me 8)

klikkerdeklik link

beetje versie met opties kom je rond de 85 a 90 uit!
meen dat er toen maar 3 naar NL gekomen zijn rest hebben de buren zelf gehouden, hier op forum is er 1 die em heeft

01 jul 2008 1:36
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
zuugnap schreef:
meen dat er toen maar 3 naar NL gekomen zijn rest hebben de buren zelf gehouden, hier op forum is er 1 die em heeft

Klopt.. !!... 8) .. standaard PD1 ging weg voor 96K, maar dan heb je nog heleleleleleboel optie mogelijkheden... :D

01 jul 2008 7:34
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Newt schreef:

"Klik op "Album" onder mijn naam

8) 8) 8)

01 jul 2008 8:09
Profiel
Bericht 
Newt schreef:
PD1 ging weg voor 96K, maar dan heb je nog heleleleleleboel optie mogelijkheden... :D

Och voor rond de 90 heb je em hier wel over de grens nu met aaaaaaaaardig wat opties ;) Sommige dealers die houden em kunstmatig hoog en anderen die zakken , ze zijn ook niet zo snel meer weg als in begin periode lijkt inderdaad erop of de caymannekes niet meer zo in trek zijn! Jammer voor z'n mooie wagen :o

01 jul 2008 9:09
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
ik moet zeggen dat ik juist de extra opties (buiten de standaard van de PD1) bij alle erg karig zijn. Ik heb toendertijd heel specifiek gekeken naar wat ik wilde. Ik ben vooralsnog (zo lijkt) de enige met de enige zogenaamde "exclusive options" en PCCB. Daar is de prijs dan ook naar... 8)

01 jul 2008 9:40
Profiel
Bericht 
Newt over welke "exclusive options" heb jij het? Zat toen zelf wel te twijfelen over PCCB maar dan was het meer omdat ik die gele klauwen mooi vind staan , nuttig is het niet echt als je Onroad rijdt daarnaast de kosten voor vervanging ook niet echt een plus + PCCB piept sneller dan stalen schijven.... ken stel dure jongen maar die vonden het ook niet zinvol om dat erop te smijten, om welke reden heb jij dan PCCB erop?

01 jul 2008 14:58
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
Het zijn eigenlijk de kleine dingen; de zogenaamde X opties waren bij de de :
"verkorte schakelweg" en koplamp sproeier in dezelde kleur als auto.
Daarnaast nog de optie van Full PCM in leer en een aantal andere leuke leeropties. Ook sportchrono plus.

Ik moet zeggen dat de keuze van mij aangaande PCCB in eerste instantie looks waren. Maar nu ook de vertraging, niet normaal. Bij de rev 2. geen enkel piep geluid of iets. Remmen vele malen beter als de remmen op de 996TT.

01 jul 2008 15:55
Profiel
Bericht 
Al met al newt je hebt gewoon n dik "Monster" dat staat vast! ... ben alleen benieuwd hoe de waardevastheid gaat worden met die Edition... maar goed komt tijd komt raad!

01 jul 2008 16:53
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
..is voor mij eigenlijk geen issue geweest...deze gaat gewoon niet weg.. 8)

01 jul 2008 16:58
Profiel
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Gelijk heb je! Is een schitterende auto.

Afbeelding

01 jul 2008 21:17
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Idd nooit weg doen, wat een prachtige wagen 8) 8) 8) 8) 8) 8) dat diing is gewoon über cool

01 jul 2008 22:09
Profiel
PorscheForum Rakker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Bericht 
zuugnap schreef:

In Leusden staat 1 gebruikte voor € 109.500: http://ucl.porsche.de/ucl/plsql/nl/clie ... 20&styp_=s[/url]

Laatst bijgewerkt door pat69 op 02 jul 2008 20:30, in totaal 1 keer bewerkt.

02 jul 2008 0:50
Profiel
Bericht 
welk stukkie wilde je quoten pat? .... wat is dat nu weer na 2000km weer weg doen, gaat prima

link Hier nr 2 ;)

02 jul 2008 7:34
PorscheForum Rakker
ex-993 Targa
Zürich
Bericht 
LOL, zag er maandag eentje rijden en dacht dat ze de striping eraf hadden gehaald en de lijmresten waren blijven zitten.. :oops: :P

02 jul 2008 9:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
zuugnap schreef:
welk stukkie wilde je quoten pat? .... wat is dat nu weer na 2000km weer weg doen, gaat prima

link Hier nr 2 ;)

is een import wagen, staat er al erg lang. Ook geen enkele extra opties.

Die andere wagen in leusden wordt nu ingezet als demo (denk ik... :? )

02 jul 2008 10:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
die andere in Leusden word inderdaad als demo gebruikt, heb ik afgelopen vrijdag nog een testrit in gedaan. Stuurt leuk zo een Cayman S.

02 jul 2008 20:21
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 17 berichten ]