Mentaal ben ik er nog niet echt klaar voor maar toch moet ik stilaan het verkoopproces op gang brengen.
Maandag kreeg ik te horen dat ik een bedrijfswagen ging krijgen en dat ik op zoek moest gaan naar een lease auto.
Mijn porsche die ik nog maar enkele maanden (maart) in mijn bezit heb moet ik dus overlaten in iemand anders goede handen.
Gegevens:
km: 163.500
volledige onderhoudshistorie bij PENDERS
vorige week groot onderhoud gehad bij Carrera Motors waarbij de distributieriem vervangen werd (factuur moet ik nog krijgen, volgens hen is de motor zéér fris). Waarschijnlijk werden nog zaken vervangen maar hierover heb ik meer details wanneer ik het factuur ontvangen heb.
Kleur: donker blauw
Interieur: volleder donker blauw
Opties: tiptronic (men heeft me verteld dat deze betrouwbaarder waren dan de manuele), airco (heb ik laten loskoppelen wegens een getik dat me ergerde), electr zetels-ramen en spiegels, originele velgen op goede banden, radio casette (originele).
De auto is in volledige originele staat! Zowel optisch als motorisch in excellente staat! Volledige historie is gekend en gedocumenteerd!
Gekeurd voor verkoop!
Carrera Motors heeft een prijsindicatie gegeven maar toch heb ik liever eerst BIEDINGEN.
Ik heb de luxe dat de auto niet echt in de weg staat dus er is geen echte haast voor mij. Ik heb beloofd binnen mijn vrienden kring te laten weten wanneer ik evt de auto zou weg doen. Ik zal hen hiervan natuurlijk ook op de hoogte brengen! Zou graag de auto nog af en toe is zien rijden!
kopen en lekker rijden zonder bijkomende kosten.
Mvg
Frederik
0478/41.23.28