Auteur |
Bericht |
LeoH
Amsterdam
|
|
26 mei 2008 7:55 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Goedemorgen iedereen,zit nog even in de kroeg met een neut! Hoef niet vroeg op,dus
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
27 mei 2008 1:23 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Goede Moguhhhhh....
Eerste bakkie leut weer achter de kiezen. Klaar voor de dag!!!!
@Harley: Wat klinkt dat allemaal verkeerd daar. Je zal vast blij zijn dat je binnenkort weer op Schiphol staat.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
27 mei 2008 6:21 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Mijn jongste dochter is door de voorrondes gekomen om het Jetix programma "Walk the World" te presenteren op tv. Vanmiddag gaat ze naar Hilversum voor de eerste camera shoot om te zien of ze deze ronde ook wint. Spannend hoor!
Werk lekker, allemaal!
|
27 mei 2008 7:36 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen met flauw zonnetje.
@Lydia, succes dan met de dochter, maar wat is Jetix een nieuw programma voor de kids wat gaat komen.
|
27 mei 2008 7:43 |
|
|
yohanv
|
Jetix: Dat zijn van die knikkers die je kan sparen bij de C.O.O.P. .... Je hebt duidelijk geen kleintjes meer rondlopen Wim Jetix is een Tv zender waar de jeugd aan verslaafd is.
Leuk Lydia van harte, wat zal ze in spanning zitten. Of heeft ze stalen zenuwen.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
27 mei 2008 7:58 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers,
Vandaag lekker thuis werken. @Stefan, jij hebt nu de kans om de Paseo del Stelvio te nemen. Leuk voor TOTMBO Ik ga er deze zomer naar toe.
http://www.youtube.com/watch?v=KMEON6bivZs
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
27 mei 2008 8:08 |
|
|
Lydia
|
@ Yohan: ze is precies haar moeder: stalen zenuwen naar buiten, maar heeeel erg gespannen en nerveus van binnen ... Morgen gaat ze ook nog vanuit school 3 dagen naar kamp, dus er gebeurt genoeg om zenuwachtig van te worden. En zij begint dan (net als haar moeder ) héél veel te praten ...
|
27 mei 2008 8:24 |
|
|
yohanv
|
|
27 mei 2008 8:34 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Mogguh
Mwah, heb niet zo´n hekel aan vliegen. Pil er in en slapen onderweg.
Wat een geweldig stuk weg is dat idd en wat een mooi stukje TopGear.
Ik zal het aan TOTMBO voorstellen. Geef het echter weinig kans, we moeten dagelijks 14km de berg af om brood te halen (en weer terug) en daar heeft ze al meerdere bijna-dood ervaringen bij. Of zou het aan mijn rijden liggen.
@Lydia - succes voor de aankomende TV-ster
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
27 mei 2008 9:06 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Poeh, even wat later om iedereen een fijne dag te wensen. Druk druk druk.
Maar bij deze dan: fijne dag, ziet er buiten benauwd uit, maar wel droog en niet koud.
@Lydia: wens je dochter veel succes.
|
27 mei 2008 9:48 |
|
|
cabrio wim
|
Waar zijn Leo en Hans deze morgen. zeker nog met gedachten in Sauerland.
Blijf ik zo wel zitten met de koffie.
|
27 mei 2008 11:54 |
|
|
yohanv
|
De koffie is alweer vers geserveerd, voor degenen die ook en bakje willen tas toe.....
Mogguhhhhhh.....
Ik ben er weer klaar voor.
|
28 mei 2008 4:32 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Zo, Johannes, dat is vroeg ...
Ze waren gisteren erg onder de indruk van Dominique, vandaag hoor ik of ze verslaggeefster wordt van "Walk the World". Vandaag gaat ze 3 daagjes naar kamp, het is een gezellige nerveuze boel hier!
Werk lekker, allemaal!
|
28 mei 2008 7:28 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Nou nou wat een berichten al zo vroeg, kom op maar snel een sterk bakkie
Het is hier prachtig weer en al behoorlijk warm, beetje vreemd
Zou Wim en LeOH al wakker zijn , denk het zomaar niet
Dus de dochter van Lydia zien we straks bij BNN
Haar moeder heeft ook haar mondje klaar dus dat zal haar dochter ook wel mee hebben
We zullen duimen voor jullie
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
28 mei 2008 7:41 |
|
|
Traveller69
|
En wederom een goedemorgen allemaal.
Lekker met de P naar het werk, dakje kon al open. Vanavond uit het werk een klein stukje touren rondom Utrecht.
Terwijl ik dit typ komt m'n collega binnen en gaat een cappuccino voor me halen, zo zie ik het graag
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
28 mei 2008 7:43 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Moge ook, hier in Nijmegen eerder broeierig en bewolkt helaas. Werk ze! (of misschien nog iets leukers )
|
28 mei 2008 7:44 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, hier zwaar drukkend weer en bewolkt, maar dit mag de pret niet drukken.
Schenk mij maar een bakkie in, zal best smaken.
|
28 mei 2008 8:03 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Morgen allemaal.
Vandaag maar eens stukkie plaatstaal op maat scoren voor reparatie van een achterbolder van het bootje.... dan een lasklus, en mooi afwerken.
Dankbaar spul dat ouwe ijzer, niewaar Wim ?
Maar eerst een bakkie graag Werk ze....
|
28 mei 2008 8:27 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Hee, ik ben weer de eerste? Koffie staat aan, stoelen en tafels staan op het terras. Het is broeierig warm buiten.
Werk lekker, allemaal!
|
29 mei 2008 7:50 |
|
|
Traveller69
|
Je bent me net voor Lydia, ik moest nog even langs de voorraadkast voor een nieuw pak koffie
Zo, laatste werkdag deze week voor mij. Morgen richting Suisse, even de P uitlaten dit weekend.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
29 mei 2008 7:53 |
|
|
cabrio wim
|
Moguuhhh allen.
Hier weer al aan het regenen. dus niks koffie op terras.
Ga vandaag maar wat kleine klusjes doen, van dat prutwerk dus. wink:
|
29 mei 2008 8:16 |
|
|
Lydia
|
Oeps, ohja, snel nog even:
Ze is het niet geworden, helaas. Ze waren erg onder de indruk van haar en ze was als 2e geëindigd, maar daar heeft ze natuurlijk niets aan! Maar ze vatte het heel sportief op!
|
29 mei 2008 8:21 |
|
|
Traveller69
|
Heel erg jammer, maar je weet maar nooit... Misschien bellen ze later nog wel een keertje op voor wat anders.
|
29 mei 2008 8:24 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Jammer voor je dochter Lydia , je wilt altijd het beste voor je kinderen.
Zit er nog een bakkie mannen
Zeg LeOH verleden week stonden we er beter voor een prachtige rit door Duitsland, jeetje wat gaat zo'n 911 toch als de "brandweer" niet goed voor mij
Maar goed nu maar weer aan "Die Arbeid", moet toch weer geld op tafel komen
Werk ze lotgenoten
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
29 mei 2008 9:40 |
|
|