Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 7:53

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2469 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 99  Volgende
Wie was/waren het?? #2 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
Vanmiddag omstreeks 13:00 uur op de Meent te Rotterdam een zilvergrijze 964 carrera 2 die te koop stond (briefje op linkerachterruit). Zo op het gezicht een mooi exemplaar. iemand van hier???

01 jul 2008 17:11
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Zojuist aan de Loosdrechtse Plassen op een oprit een zilverkleurige KJN met daarnaast een rode 993 coupe en voor de deur een zwarte 993 coupe. Mooi kluppie bij elkaar. 8)

01 jul 2008 23:44
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Gisterenmiddag (omstreeks 16u30) tussen Venlo & Duitsland een witte GT3.
(Nederlands) Kenteken was iets met LV erin (of eventueel LB, ben het helemaal niet zeker)

02 jul 2008 15:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
vanmiddag lauriergracht (ruska)

Afbeelding

02 jul 2008 17:23
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Geen P's maar wel andere leuke auto's. Vanochtend vroeg 3 Kevers gezien. 2 met blauw nummerbord, mooi lichtblauw en grijs, lekkere ouderwetse kleuren. Ook een wat 'nieuwere', donkerblauw metallic.

De lichtblauwe had voorop van die kleine luchtroostertjes die de oude 911's ook hebben, die zag ik op de Utrechtseweg. De andere 2 zag ik in de buurt van de Biltstraat in Utrecht.

03 jul 2008 9:34
Profiel
PorscheForum Rakker
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
Bericht 
Vanmiddag rond 14u op de A4 t.h.v. Schiphol: groen/ grijze 928 GTS (wat een ding!), tevens in Warmond een zwart Cayenne S (richting Oegstgeest) en sealgraue 996 Cabriolet.

The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers

03 jul 2008 15:08
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Afgelopen dinsdag (zat zonder internet) in Hilversum een witte SC of 3.2 targa met cup-velgen, een donkerblauwe 964 en een eveneens donkerblauwe 993.

03 jul 2008 19:20
Profiel
Veghel
Bericht 
gisteren, ± 15.00, op de A2 bij Vianen Richting Den Bosch, een hele mooi zwarte 944 cabrio ..... vertelde dat hij geen forumlid was :roll:

was alleen jammer (voor hem :cry: ) dat het 2 minuten later aardig naar beneden kwam!

zag diverse soorten dakloze auto's pogingen doen om droog te blijven een van hen probeerde droog te blijven onder de zonnenklep was een zeer komisch gezicht :roll: :lol: :lol:

04 jul 2008 16:49
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Vanochtend (rond 10 uur) - 'n Horn-Porsche-Kleurige-964-Targa - in Leiden ...

04 jul 2008 16:51
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Zwarte 944 op de provinciale weg van Hoorn, een blauwe 964 cabrio op de Braken tussen Obdam en Wogmeer en een zwarte 996 cabrio bij van der Valk in Wieringermeer :D

04 jul 2008 20:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Gele GT3 vanmiddag rond uur of? 1-half 2 ofsow..John misschien? Daarachter reed volgens mij nog een grijze GT3. Was op de A15 richting Rotterdam.

04 jul 2008 23:15
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Olaf schreef:
Vanochtend (rond 10 uur) - 'n Horn-Porsche-Kleurige-964-Targa - in Leiden ...

Leuk. Ik had begrepen dat er slechts 1 964 cabrio en 1 964 coupe in coralred in NL rondreden. Dus ook een targa... :idea:

05 jul 2008 0:34
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
Leuk. Ik had begrepen dat er slechts 1 964 cabrio en 1 964 coupe in coralred in NL rondreden. Dus ook een targa... :idea:

Dan was jij het dus toch met kap dicht op een onverwachte plaats op dat tijdstip. :shock: :wink:
Nu het nog even aan Monique uitleggen als ze dit leest ..... :^:

05 jul 2008 9:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Fotograaf
Schiedam
Bericht 
Gistermiddag in de Veerhaven te Rotterdam een 996 4S Cabriolet die erg opviel door het schitterende geluid dat er uit de uitlaten kwam! Volgens mij de PSE upgrade, o zo lekker :P

05 jul 2008 10:32
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
Leuk... Dus ook een targa... :idea:

Geen idee of het Leidenaren zijn - en of ik 'm nog 'n keertje tegen ga komen ... zal de volgende keer m'n best doen om het kenteken te noteren :wink:

05 jul 2008 11:40
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht 
Vandaag een goeie dag om Porsches te spotten:

Allemaal in Lochem:

Rond een uur of 10:
Een witte 911 targa? en een donkere (zwarte?)KJN bij tankstation Avia
Rond kwart over 11:
Een donkerblauwe 993 cabrio met cup1 velgen bij de kleine markt en later bij de Avia
Een zwarte 993 cabrio met cup2 velgen op 't ei
en een witte 924S op de oosterwal of de oosterbleek (verwissel die 2 altijd)

05 jul 2008 12:56
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht 
Vanmiddag rond 13:00uur op P-Plaats aan de Nederrijn bij Wijk bij Duurstede een zilveren 993 Targa. Oh ja, een polar zilver 993 coupe passeerde :wink:

05 jul 2008 15:51
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 Turbo S, zwart ex:997 4S Cabrio, wit ex:Boxster 987, zwart ex:964 C2 Cabrio Amethyst
Rotterdam
Bericht 
Vandaag in Lelystad en omgeving. Een heleboel P's :D

05 jul 2008 17:43
Profiel WWW
Veghel
Bericht 
vandaag waar ik ook reed PORSCHES PORSCHES EN WEER EEN PORSCHE en alweer een :roll: tjeetje weer een en dat zo'n 130 x :wink:

05 jul 2008 17:44
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Ja, was gewoon niet leuk meer vandaag zoveel Porsches ik heb gezien. :shock:

Vanaf het ziekenhuis in Utrecht via Woudenberg naar huis. Zag ik tegen kwart voor 6 nog een grijze Boxster ook richting Zeist rijden. Kapje open en hij wilde zeker voor de regen thuis zijn want hij haalde een paar keer lekker hard in. In het centrum van Zeist zag ik nog een zwarte Boxster geparkeerd staan, volgens mij net de kap dichtgedaan.

05 jul 2008 18:11
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Terug van Lelystad tot aan Utrecht opgereden met een mevrouw in een 997-4S. Die kwam maar net boven het stuur uit, en dat vonden de jongens bij mij in de auto wel grappig ;).... Mevrouw ging overigens goed hard die bocht van de A6 Lelystad naar Utrecht zegmaar... Prachtig! ;)

(en ja, verder ook wel wat Porsches gezien ja)

05 jul 2008 20:20
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht 
paSCal schreef:
die bocht van de A6 Lelystad naar Utrecht zegmaar... Prachtig! ;)

Yep, de A27 op; mijn favoriet :drive:

05 jul 2008 20:38
Profiel WWW
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
[off-topic]
Heerlijke bocht inderdaad, eerste hobbeltje is even wennen maar je kunt enorm hard door die bocht heen 8)
[/off-topic]

Moeten we nu hier een lijstje gaan maken van de ca 250 Porsche's die vandaag in en om Lelystad reden :wink:

05 jul 2008 22:47
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Is een optie, volgens mij waren er minimaal 3 997-Turbo Cabrio's, moet je je toch niet echt uniek meer voelen, als je zo'n ding zelf gekocht had.... Dat terzijde ;)

Overigens is het op zich zowieso leuker, als je weet dat je iemand gespot hebt, die hier ook echt rond loopt. Ik bedoel, als ik een lijstje bij ga houden van alle Porsche's die ik op een werkdag tegen kom. Pfff, rij maar eens in "De Nieuwe Werk" (richting de Parklaan/Westerlaan/kade) in Rotterdam :cheesy:

Dus bij deze, mijn oproep zou zijn: probeer echt forum members te spotten. ;)...

05 jul 2008 23:12
Profiel Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Sluit ik me helemaal bij aan PaSCal. Als ik alle Porsche's die ik op een dag tegen kom hier zou vermelden dan loopt het forum vast :wink:
Ik noteer alleen de echt bijzonder auto's die ik zie en op het moment dat ik meen een forummer ter zien

05 jul 2008 23:26
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2469 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 99  Volgende