Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:29

Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
voorste bumper boxster '98 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster '98; daarvoor 911 3.0 en 3.2
Bericht voorste bumper boxster '98
Weet of heeft er iemand nog een goede voorbumper voor een boxster van '98 te koop?
Graag zwart (als het even kan). :D ...
Heb blijkbaar wat last van de snuit want.....................
En weet er iemand wat de originele prijs (zwart gespoten en geplaatst) is, of een site met de prijzen van de verschillende onderdelen?

gr en bedankt!
Wim

02 jul 2008 11:26
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Heh.
Ik weet dat je er totaal niks aan hebt, omdat ik krak hetzelfde al geantwoord heb op PF.be, maar ik kan het toch niet laten :oops:

Op mijn Boxster heb ik ooit een nieuwe achterbumper laten steken, omdat ik op de Périphérique was aangereden (aan lage snelheid, gelukkig).
Ervan uitgaand dat de prijzen van voor- en achterbumpers zo wat gelijk lopen (wat mogelijks totaal verkeerd is) kan ik je meegeven dat de achterbumper toch zo'n 1700EUR gekost heeft, gespoten en wel.

02 jul 2008 16:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht bumper
€ 1700 lijkt me toch veel te veel. Een nieuwe voorbumper heb je voor ongeveer €450, spuiten en plaatsen voor ongeveer €350 ;
Voor zo'n €1000 zou dat toch moeten kunnen met nieuwe stukken denk ik....... (of een achterbumper moet veel duurder zijn????? :? )
Niemand die ondertussen nog n goeie zwarte voorb. weet liggen? Mag ook van een 996 (van voor '2002) zijn, die past normaal ook.
gr
Wim

05 jul 2008 18:19
Profiel
Bericht 
bel deze mannen eens op http://www.dsp-porscheparts.nl/

en hij zit hier ook op forum volgens mij .... ah gevonden http://www.porscheforum.nl/profile.php? ... file&u=920

05 jul 2008 18:49
PorscheForum Rakker
Bericht voorbumper
Heb ik inmiddels gedaan, nu even antwoord afwachten, toch bedankt voor de tip.

08 jul 2008 13:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 986 '97
Bennebroek
Bericht 
Kijk ook eens op ebay.co.uk daar zie ik ook nog een grijze staan. niet helemaal perfecte staat maar misschien is het wat voor je.

Succes

23 jul 2008 21:54
Profiel
Bericht 
en is de bumper er al? 8)

23 jul 2008 21:56
PorscheForum Rakker
Bericht bumper
Neen....blauwe zoveel ik wil (hebben die meer ongevallen....???? :? ) en ook n rode. Maar omdat de schade helemaal onderaan men bumper is en het niet dadelijk opvalt als je het niet weet, wacht ik nog graag tot ik misschien nog een goeie zwarte tegenkom.
Vraagprijs gemiddeld voor de goede tweedehandse is €150, en als ik ze moet laten spuiten komt er €350 bij. Toch een heel verschil........... :wink:
gr
Wim

24 jul 2008 9:49
Profiel
Bericht 
inderdaad dan wacht je toch ..... laat je het een paar parts zaken weten en die bellen vanzelf wel 8)

24 jul 2008 10:33
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ]