Auteur |
Bericht |
Geluk & Vrijheid
|
Excuses, te veel te snel. Had de vraag gezien, maaqr dus nog niet gereageerd.
Iedereen is welkom, alleen er zijn echt zeer weinig kinderen in Rotterdam. De overige lokaties zijn al verdeeld mbt Porsches en kinderen.
De enige optie is om gewoon naar Rotterdam te komen en van daaruit, wellicht leeg, mee naar het TestCentrum te rijden. Des te meer Porsches ter plekke, des te meer vreugd, lijkt mij.
Hopelijk tot ziens morgen!
|
04 jul 2008 18:08 |
|
|
Geluk & Vrijheid
|
Deze stond ook nog open
Het is de ingang van de medische faculteit, even links of rechtsom de hoofdingang rijden.
Net als vorig jaar komt het ziekenhuis ons niet tegemoet met koffie, dus gaan we aan de oplos met waterkokers Dan doen we het zelf maar!
Kan iemand nu al aangeven dat'ie suiker of melk wil?
|
04 jul 2008 18:10 |
|
|
Struik
997
(ex Boxster 987)Hendrik-Ido-Ambacht
|
Programma voor Rotterdam: verzamelen om 09.00u, richting Lelystad om 09.30u en aankomst Lelystad 10.15u.
ik hoop dan wel dat de organisatie een paar blauwe lampen heeft geregeld.
|
04 jul 2008 19:24 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Amsterdam AMC > Med. faculteit-ingang > P4 Ingang 3.
Je rijd tot voor de deur op nr 3.
@Maarten : ik neem er 1 extra mee. Heb je wel een eigen spuugzakkie ?
|
04 jul 2008 19:57 |
|
|
Guardian
Porsche 944/ ex 914-6 / ex 911 TRotterdam
|
GEZIEN.
Vrouw zegt! camera pakken en lekker stukkie rijden met die prachtige auto's.
Vrouws wil is wet, dus morgen van de partij met camera
_________________________________________ De 944 II voor af en toe en de Impresa WRX+Prodrive (245+) voor elke dag !
http://www.docu-check.nl
|
04 jul 2008 21:04 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Het blauwe monster is gepoetst, tank zit vol (lees halfleeg als ik in Lelystad aan kom ) en de bandjes staan op 3 bar.
Het weer gaat er prachtig uitzien dus het kan niet anders dan dat er alleen maal lachende gezichten zijn.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
04 jul 2008 22:34 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Ook hier staat het blauwe gevaarte gepoetst en de bandjes 0,5 bar ....
hoger.
Nu straks de kooi maar eens in. Ik kijk er naar uit om een mooie dag te gaan beleven.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
04 jul 2008 23:47 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Het was meer de bedoeling, had ik begrepen, om rond 8u30 te verzamelen en om 9u00 te vertrekken. R'dam - Lelystad is wel in 3 kwartier te rijden, maar niet zonder officiele fotoreportage en rekening...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
05 jul 2008 0:09 |
|
|
johnny sc
Boxster 3.2S-ex 3.0 scarnhem/nijmegen
|
geen bericht ontvangen!!
Geen bericht ontvangen, zal toch maar op rijden aangezien dit al gepland stond en afgesproken met andere rijder.
Tot morgenvroeg.
|
05 jul 2008 0:32 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Het was gezellig! En heerlijk weer! En kombanen zijn het helemaal!
|
05 jul 2008 16:34 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Maarten, dat onderschijf ik helemaal! Een top dag!
27 juni 2009 wat mij betreft weer!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
05 jul 2008 17:02 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Jups, sluit me hier goed bij aan... Top dag, super voor de kinderen! Overigens flink verbrand volgens het thuisfront ...
Enne, "Ah, dus JIJ bent Maarten"
Terzijde, ik stel voor om het al bestaande "Vet Cool Man Rit" album te gebruiken voor eventuele foto's buiten de organisatie om!
HIER te vinden!
|
05 jul 2008 17:24 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
op goed geluk 3 ziekenhuizen in den bosch afgereden (was niet aangemeld) net nog optijd ingeschreven zodat ik LISA ( 8 ) mee kon nemen en een geweldige dag gehad zie glimlach topic)
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
05 jul 2008 17:41 |
|
|
Robin G.
997 Turbo S, zwart
ex:997 4S Cabrio, wit
ex:Boxster 987, zwart
ex:964 C2 Cabrio AmethystRotterdam
|
Sluit me aan bij de voorgaande "sprekers". Hoop er volgend jaar weer bij te zijn. Organisatie bedankt!
_________________________________________ www.wkautomotive.com
|
05 jul 2008 17:42 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Inderdaad. Het was allemaal perfect geregeld.
Kinderen hebben een leuke dag gehad en de ouders ook.
De kombaan is wel erg leuk om op te rijden, moeten we een keer een event voor organiseren zodat er wat meer ronden gereden kunnen worden.
Organisatie en Crew van Vet Cool: een pluim voor jullie
_________________________________________ "There is no substitude"
|
05 jul 2008 18:07 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Super dag gehad,
ondanks de verwarring m.b.t. locatie Rotterdam, waar overigens alles toch weer op z'n pootjes terecht is gekomen.
Het genot van de kombaan had ik in het grijze verleden al eens mogen proeven, maar met de Porsche is het absoluut nog leuker.
Zeer geslaagd, op naar 2009
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
05 jul 2008 18:13 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Alles is al gezegd, maar ook nog eens van mij: hartstikke toffe dag gehad. Veel kinderen zien genieten van een ritje in een mooie auto, een ijsje of een suikerspin. Was super en ook het weer werkte goed mee.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
05 jul 2008 18:18 |
|
|
Guardian
Porsche 944/ ex 914-6 / ex 911 TRotterdam
|
Ook ik sluit me aan bij de vorige sprekers/schijvers.
Kombaan is een mooie speelplaats voor ons als Porsche rijders. Had er geen ervaring mee!
Stom verbaast zat ik te genieten van mijn bijrijder (5 jaar). 120 er in, 180 op het rechte stuk. Wat een glimlach! Volgend jaar weer als het kan. Complimenten Crew.
_________________________________________ De 944 II voor af en toe en de Impresa WRX+Prodrive (245+) voor elke dag !
http://www.docu-check.nl
|
05 jul 2008 18:27 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Toppie. Leuke kinderen van Texel en ditto ouders. Hadden er veel plezier an en ik dus ook
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
05 jul 2008 18:32 |
|
|
rswartz
's-Gravenhage
|
Superrrrdagggggg , mooi weer, en goed georganiseerd.Heb met Mirthe (6) en haar moeder fijn over de kombaan geraced. Wat een ervaring. Hoop er volgend jaar weer bij te zijn.
Wel wat meer duidelijkheid m.b.t . tot het startpunt (UMC Utrecht) Heb eerst met een man of 10 voor de hoofdingang gestaan., maar alles is goed gekomen.
Organisatie geluk en vrijheid , hartelijk dank voor deze voor Porsche rijder en kind met moeder geslaagde dag
_________________________________________ 'Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today' 911 (964 c2) Chevrolet Silverado 2500 HD 6,6 Ltr Duramax Diesel-engine
http://www.hilitemusic.nl http://photobucket.com/rswartz
|
05 jul 2008 18:37 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Het was een geweldige dag, twee schatten van kinderen in de auto die het ook een erg leuke dag hebben gevonden.
Complimentje voor de organisatie dat ze zoveel leuke dingen bij elkaar gebracht hebben in Lelystad !
De communicatie was voor verbetering vatbaar, maar het zijn enthousiaste leergierige studenten die dit organiseren, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het volgend jaar gesmeerd zal verlopen. Succes en bedankt. Mede namens Bente en Femke uit Raalte.
Ton Schall
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
05 jul 2008 20:14 |
|
|
Rene
911 3.2 cabrio TLomgeving eindhoven
|
Het was echt een perfecte dag, mooi weer, leuke mensen een prima organisatie. Mooi circuit daar in lelystad, heel aparte ervaring zo'n kombaan. volgend jaar maar weer inschrijven.
|
05 jul 2008 20:22 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
geweldige dag gehad vooral de kombaan was groots
organisatie bedankt alles goed geregeld
|
05 jul 2008 20:34 |
|
|
JDB
...Hilversum
|
pffffff zo rood als een
maar topdag. volgende keer alleen een klein beetje meer schaduw
|
05 jul 2008 20:36 |
|
|
horn
PF #57
|
't was een goede gezellige dag. lig op de bank en ben wel een beetje klaar na een dag in de zon.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 jul 2008 20:49 |
|
|