Zeg maar: Hardrijden voor Dummies. En voor mij dus erg nuttig. Staan een hoop dingen in waar ik me niet van bewust was. En veel mooie foto's. Er is net een nieuwe versie uit en als je hem bij Vic zelf besteld dan schrijft hij er ook nog wat leuks in
07 jul 2008 11:33
torig
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Maarten, you've read my mind
Vorige week was ik me nog aan het afvragen of er geen "twist of the wrist", voor autorijders dan, bestond
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
07 jul 2008 11:40
BJ964
Porsche 964 C2 1991
Ik heb de eerste editie gesigneerd en wel in de kast staan. Het is een leuk boek om te lezen; een aanrader
als ik de recensies lees op internet gaat het vooral over zijn eigen stuurkunsten. Weinig aanvullende info. Klopt dit?
07 jul 2008 12:51
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Valt mee. Toch ook veel nuttige info over het hoe en waarom van sturen, remmen, balans etc. E.e.a. gelardeerd met oorlogsverhalen van hemzelf. Het is echt een beetje voor dummies. Als je echt dieper wilt dan zal er vast wat beters te koop zijn.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
07 jul 2008 13:19
kristof
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
na mijn grindbakervaring op Croix en Ternois afgelopen april (zonde van de fuchsen ), misschien geen slecht plan
thnx Maarten
07 jul 2008 17:30
Porsche Tattoo
Boxster 986 2.7
Rotterdam
Wel een goeie tip ! Ik denk dat ik als beginnend P. rijder er zeker wel baat bij kan hebben, en de $ staat nog zo lekker laag
_________________________________________ There Is No Substitute
07 jul 2008 20:50
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Enne Kristof: zijn vrouw Anita handelt e.e.a. af en ze is Belgisch. Misschien kun je nog wat korting krijgen
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
07 jul 2008 20:53
Porsche Tattoo
Boxster 986 2.7
Rotterdam
_________________________________________ There Is No Substitute
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum