Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 12:43

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Vraagtekens bij plaatsen van antenne 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Vraagtekens bij plaatsen van antenne
Op mijn 911 zit geen antenne en er moet er natuurlijk wel eentje in komen. Nu hoort er volgens de papieren die ik heb opgevraagd aan de bestuurderszijde, in het linker voorscherm een antenne te zitten. Nu heb ik een electrische antenne op de kop getikt, maar het lijkt erop dat dit niet gaat passen in het scherm omdat het binnenscherm in de weg zit.
:?:
Klopt het dat een electische antenne alleen rechts geplaatst kan worden en een mechanische aan beide zijde's of ben ik verkeerd voorgelicht? Het is een 911 uit 1974.
Heeft iemand mischien een fototje van zijn of haar antenne van de binnenzijde, zodat ik kan zien hoe dit bij jullie zit gemonteerd.
Bedankt!

09 jul 2008 12:21
Profiel Facebook 
Bericht 
zou eerder kiezen voor een inside glass antenne ... lelijk die sprieten aan de buitenkant 8) Afbeelding

09 jul 2008 12:35
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Vraagtekens bij plaatsen van antenne
Michel 911 schreef:
Klopt het dat een electische antenne alleen rechts geplaatst kan worden en een mechanische aan beide zijde's of ben ik verkeerd voorgelicht? Het is een 911 uit 1974.

Zoekfunctie :idea:

Classic912 die op 18 Apr 2005 schreef:
Betreffende de plaats van de antenne; (vanachter het stuur gezien!)

Periode 64-73

Links op voorscherm: handbediende antenne
Rechts op voorscherm: elektrische antenne

09 jul 2008 12:37
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Heb hier een voorbeeldje van een '74er, zit volgens mij altijd aan de rechter kant, of je moet een vast model monteren.

Afbeelding

09 jul 2008 12:39
PorscheForum Super Junkie
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
Op mijn 911 zat een antenne op de achterruit geplakt; signaal werd door het glas doorgegeven. Dan hoef je niks te boren en weer origineel op te leveren bij een eventuele verkoop.

09 jul 2008 14:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik heb onlangs de electrische antenne verwijderd, bij het strippen van 34 jaar electra knutselwerk. :D

Eigenlijk wil ik mn koets weer origineel maken, op de kleur na...knalgeel is niet zo mijn ding. En idd zoals in het draadje hierboven staat kan de electrische antenne enkel aan de rechterzijde. Weet ik waar het gaatje geboort moet gaan worden. :D

Slotje.

09 jul 2008 19:05
Profiel Facebook 
Bericht 
Afbeelding :wink:

09 jul 2008 20:21
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 7 berichten ]