Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 8:50

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2469 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 99  Volgende
Wie was/waren het?? #2 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
944 Type I
Budel-Schoot
Bericht 
Nou de volgende vond ik wel bijzonder :wink:

Vandaag toen ik even een toertje aan het maken was rond 16:30
In Budel tegenover de NRG(discotheek) geparkeerd een gele 964 turbo, kan ook "een model vroeger" zijn geweest, ik kwam er alleen voorbijgereden.
Was een hele mooie om te zien.

06 jul 2008 16:59
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
zojuist om 15.30u een zwarte 964 cabrio met zwart dak en witte hemel, dak open, en erg asociaal door een wegversmalling heen wringen (voorrang nemen als je het niet hebt). Onbeschoft.

06 jul 2008 17:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht 
Die zal zich dus niet melden, Horn :wink:

06 jul 2008 17:21
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Hoezo niet? :twisted:

06 jul 2008 17:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
Op de A2 net voor Amsterdam een 2.2T Ook zilvergrijs. Was rond 1730 uur

06 jul 2008 18:09
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
eergisteren in (of all places) Aagtekerke een zwarte 964 coupe, lekker aan het rondtouren.
Vanmiddag, iets na enen, vanaf de A59 oostwaarts en afslaand naar de A2/rondweg Den Bosch een volgens mij antracietgrijze 993 4S, erg mooi (deze was overigens rustig aan het touren).
In Nijmegen op de Graafseweg, kwart voor 2 (stad-inwaarts) een 928 S4, lichtgrijs.

06 jul 2008 21:42
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
Zag vanmiddag nog een fraaie rode 964 op de A6. Reed op dat moment vlak achter een Ferrari F355 op buitenlandse platen.

06 jul 2008 22:46
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
horn schreef:
zojuist om 15.30u een zwarte 964 cabrio met zwart dak en witte hemel, dak open, en erg asociaal door een wegversmalling heen wringen (voorrang nemen als je het niet hebt). Onbeschoft.

That was me. Eerst netjes twee auto's voor laten gaan, daarna was de gelegenheid om door de wegversmalling te gaan. Echter de tegemoetkomende lexus kwam in volle vaart op me afstormen en zette de auto er voor terwijl ik al door de wegsmalling reed, dus naar mijns inziens niets mis mee. Tenzij ik geen voorrang had. :arrow: (staat er op die weg dan een blauw bord met een rode pijl voor mijn kant en een witte voor het tegemoetkomende verkeer :?: :roll: oeps, dan was het inderdaad geen nette actie :oops: )

07 jul 2008 8:53
Profiel
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht 
alvin01 schreef:
Die zal zich dus niet melden, Horn :wink:

07 jul 2008 12:57
Profiel
PorscheForum Rakker
964C4
Amsterdam
Bericht 
5 juli (afg. zat.) grijs met. 993 cabrio op volgens mij de A12 (vanaf A4) richting Utrecht. Nog ff opgereden maar ik moest er helaas af... volgens mij gaf ie nog een seintje...

(ik rode 964C4)

07 jul 2008 15:30
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
TD (zonder I) schreef:
horn schreef:

That was me. Eerst netjes twee auto's voor laten gaan, daarna was de gelegenheid om door de wegversmalling te gaan. Echter de tegemoetkomende lexus kwam in volle vaart op me afstormen en zette de auto er voor terwijl ik al door de wegsmalling reed, dus naar mijns inziens niets mis mee. Tenzij ik geen voorrang had. :arrow: (staat er op die weg dan een blauw bord met een rode pijl voor mijn kant en een witte voor het tegemoetkomende verkeer :?: :roll: oeps, dan was het inderdaad geen nette actie :oops: )

Hahahaha, reed in het busje vlak achter je. Volgens mij staat er geen bordje en is het 'wie het eerst komt, die het eerst maalt'. Grappig wat perceptie kan doen. En dat terwijl bij mij een Porsche (en zeker een 964 cabrio 8) ) altijd toch een streepje voor heeft... Van waar ik stond zag het er wat anders uit (2 eerdere auto's ook niet gezien... :? )

Jammer dat ik niet wist dat jij het was, hadden we elkaar eindelijk eens een keer de hand kunnen schudden. :lol: :lol: Rij je hier vaker? Moet je een keer een kop koffie of wat anders komen halen. :idea:

Het zou trouwens om dít bord gaan en juist niet om het bord dat jij beschrijft...

Afbeelding

07 jul 2008 20:44
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Vandaag om 1600 uur op de A27 het zelfde type en kleur , maar aan de snelheid te zien was het niet TD (zonder I).
Reed minder dan 90/pu .
Ik reed overigens in de Toyota van Visser .

08 jul 2008 18:28
Profiel Facebook 
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht 
horn schreef:
Hoezo niet? :twisted:

Had ik t toch mis!Foutje bedankt... :wink:

08 jul 2008 18:38
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ik ook hoor. had het ook niet verwacht. wel grappig dat het nou net de pf'er is die mij aan mijn auto heeft geholpen... 8) :lol:

08 jul 2008 18:46
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Welke 996 rijder kwam mij in de 924 tegemoed rijden op de N9 rond een uurtje of half 11, kwart voor 11 in de avond? :wink:

08 jul 2008 19:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
Vandaag diverse klassiekers gezien, en een bruinachtige 3.2 of sc coupe, op A2 vlak onder Utrecht, met 77 in het kenteken.
De klassiekers: begon met een Targa, oranje meen ik, op de Maas en Waalweg vanaf Druten richting Nijmegen, daarna 1 op de A15 (zilver) en verderop, in een hoosbui om ca. 10.30u (en rijdend tussen diverse klassieke Engelse auto's die net aan een rit hadden meegedaan; sommigen zelfs met de kapjes open in de stromende regen!) opnieuw een pre 74 coupe zandkleur. Laatste, een lichtblauwe (hopelijk haal ik niets door elkaar!) op A2 richting A'dam omstreeks 12u. Prachtig die klassiekers!

08 jul 2008 20:29
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Vanavond rond 18.00 achtereenvolgens een grijze Boxster 986 en een zwarte 997 in de linksafbaan vlakbij de McDonalds in Nieuwegein.

08 jul 2008 22:09
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 '96
Amsterdam
Bericht 
Op dinsdag (gisteren) rond 21.00u een zwarte 997 4S :shock: ... zo mooi!! ... op de Amstelveenseweg in Amsterdam

09 jul 2008 1:48
Profiel
Veghel
Bericht 
vandaag confectie centrum A'dam passeerde een zwarte 944 met gerepareerde rechter zijkant donker rood? (ik stond geparkeerd naast een zwarte carrera 4 bij BH) :lol:

09 jul 2008 16:45
Profiel
PorscheForum Rakker
993 cabrio
Bericht 
In Haarlem werd ik vandaag vriendelijk begroet door de trotse bezitter van een donkerblauwe 993 die naast mij stond te wachten voor het stoplicht. Mooie bak. We hebben nog even wat gekletst over onze 993's (ongetwijfeld tot groot genoegen van de auto's achter ons...). Ook een Forummer?

09 jul 2008 20:09
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Had je dat niet gewoon even kunnen vragen tijdens het kletsen? :lol:

Vanmiddag rond 17.45 een donkerblauwe 993 in Middelburg....zwaaiend!
kvbelzen misschien??

09 jul 2008 20:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
Zojuist om een uur of kwart over 7 een 993 coupe die net de waalbrug over reed op de Oranjesingel (stadinwaarts) en 2 seconde later een 993 S 9widebody) die op hetzelfde kruispunt linksaf sloeg richting Kleve. Beide daily drivers vermoedleijk gezien de weersomstandigheden 8) .

09 jul 2008 20:57
Profiel
PorscheForum Rakker
993 cabrio
Bericht 
Het lijkt wel de Landelijke 993-dag...

09 jul 2008 21:08
Profiel
Bericht 
Vanochtend op de Amsterdamseweg in Amstelveen een blauwe 911 met kenteken XS-NN-**

De laatste datum tenaamstelling is 1 dag later dan dat ik de mijne op naam heb laten zetten! Grappig! 8)

10 jul 2008 9:55
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Gisterenmiddag in Antwerpen om ongeveer 17.00 uur t.h.v. het Zuidterras een mooie witte 356. Ik kon helaas niet beoordelen of het een originele was.

10 jul 2008 14:59
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2469 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 99  Volgende