Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 14:52

Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Oproep voor donderdag 10 juli, groep 8 jaarfeest & BBQ 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Ook weer thuis gearriveerd. Kinderen vonden het prachtig en ze werden opgewacht door ouders en familie. Kon niet meer stuk.

Daarna een hele gezellige en goed verzorgde BBQ gehad. Perfect verzorgd Bart & Brenda. Weer eens lekker zitten kletsen over de ex van Corry Konings (ja Jeroen, ik zet het er zelf maar in :lol: ) jubi's en turbo's

Er was ook 1 afwijkend rood gevaarte aanwezig, met als bestuurder Arie Ferrari, die weer niet kon stoppen met ritjes met familie van Bart :wink:

Resumerend een superleuke avond en een ontspannen sfeer onder de dekzeilen in het altijd rustieke Haaften.

Oh Ja, ook nog bedankt voor de fles rode wijn met een foto van alle kinderen er aan. Heel leuk idee :thumleft:

10 jul 2008 22:56
Profiel
Veghel
Bericht 
Bijna alles is al geschreven :cheesy: , T O P de BBQ :ba:

Bart & Brenda bedankt! :wink:

10 jul 2008 23:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911/996 cabrio, Porsche BoxsterS, Ex-968 Cabrio, ex-944 I, Porsche 928,
Haaften
Bericht 
Zo het laatste stuk vlees is net gaar en achter de kiezen :lol: !

Iedereen ontzettend bedankt voor het rijden en ook voor de gezellige avond die we er met zijn allen van gemaakt hebben!

Ik ben druk doende met het selecteren van de foto's en zal allereerst de eigen foto's plaatsen. De foto's bij school verwacht ik begin volgende week. Vanwege mijn komende studieweekje zal dat nog even op zich laten wachten!

Nogmaals enorm bedankt en tot gauw!

Bart

10 jul 2008 23:10
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Het was top! Leuk om mee te kunnen doen. Perfect georganiseerd. Alleen een beetje jammer dat alle kids een sprintje trokken langs de geparkeerde Porsches om als eerste bij die opgevoerde Fiat te kunnen zijn die achterin het treintje geparkeerd stond... :wink:

BBQ was perfect, heb rustig acherover geleund kunnen luisteren naar de bloemlezingen van Marcel. :lol:

Bart, good job, well done!

11 jul 2008 9:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Jeroen. het zal ongetwijfeld aan de kleur van de auto gelegen hebben dat ze daar naar toe renden. (Denk maar aan de stier en de rode lap.)
Bloemlezingen waren grandioos. Wat heeft Marcel toch een hoop kennissen zeg. Die kent zelfs nog wel de ex van Corry Konings. Wie had dat nou ooit kunnen denken?

Het gezelschap op deze avond was uitermate gezellig. De avond was helaas snel voorbij.

Bart, de avond was een groot succes! Sonja en ik hebben genoten van begin tot einde. Het rijden met de kinderen was geweldig! Het eten dat je had voortreffelijk! Organisatie van de avond perfect! Hierbij willen wij jou en je vrouw en natuurlijk de rest van de familie dan ook hartelijk danken voor de gastvrijheid in je schitterend verblijf. Ook nogmaals onze dank voor de leuke attentie. Klasse!

Mocht je in de buurt van Veen komen dan ben je van harte welkom bij ons. .

11 jul 2008 11:02
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Haaften
Bericht 
Arie,

Onze hond "Elfer" ligt weer rustig te slapen tussen de 944 en 968 in. Bekomen van al het Italiaanse geweld 8)

PS we bellen eerst even als je de koffie te kan gaan zetten....

11 jul 2008 13:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Bart, komt in orde. Ik was wel blij dat je geen stier op de oprit los had lopen. Zou wel eens voor ophef in Haaften kunnen zorgen.

11 jul 2008 16:28
Profiel Facebook 
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht 
Ondanks het but-weer was het leuk om te doen en de BBQ was lekker en gezellig, voordat ik het wist was het alweer laat. Met volle buik weer door de regen naar huis geknalt 8)

PS Corry Konings woont bijna bij mij om de hoek.... maar of ik daar nu zo blij mee moet zijn :? :wink: :roll:

11 jul 2008 18:15
Profiel WWW
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Bartje968 schreef:
!

Ik ben druk doende met het selecteren van de foto's en zal allereerst de eigen foto's plaatsen. De foto's bij school verwacht ik begin volgende week. Vanwege mijn komende studieweekje zal dat nog even op zich laten wachten!

Ik ben benieuwd :wink:

17 jul 2008 22:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Haaften
Bericht 
Foto's staan in mijn album!

Allen bedankt voor een leuke avond, zie de foto's en je ziet dat we het niet voor niets hebben gedaan!

Bart[/img]

Laatst bijgewerkt door Bartje968 op 21 jul 2008 17:41, in totaal 1 keer bewerkt.

20 jul 2008 22:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Bart, bedankt voor de mooie foto's. Kunnen we nog eens terugdenken aan deze leuke avond.Ben blij dat ik meegedaan heb.

21 jul 2008 8:35
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3