Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:52

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 452 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Tunnel Challenge - 11 Juli '08 - 3e Editie Zuid Holland - 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Cayman 981S
Maasdam
Bericht 
Net thuis van een superavondje! Helemaal top. Ben er volgende keer zeker weer bij! Benieuwd naar de filmpjes en foto's er is genoeg geschoten volgens mij...

Perfecte timing, hele avond droog en wagen staat net binnen en het begint te regenen en onweren hier :P

12 jul 2008 1:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 GT3 mkII
Omgeving Delft
Bericht 
Ook net thuis. Was weer helemaal gaaf. Olaf bedankt voor het organiseren.

12 jul 2008 1:31
Profiel
PorscheForum Rakker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
Olaf bedankt voor het organiseren! Echt top gedaan.

We hebben onwijs genoten :P

12 jul 2008 1:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Krimpen aan den IJssel, Rotterdam
Bericht 
Bedankt voor deze top avond! :)
Heb me erg vermaakt!

12 jul 2008 1:58
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Ollie, het was weer prima! Vooral die laatste tunnel, brullen door de badkamer... :cheesy:

Met Rodger That net netjes met 160 de A12 afgezakt. Is het de hele avond droog geweest, rij ik de hele terugweg met het dakkie open in een enorme regenbui... Heb na de afslag Bilthoven genomen te hebben, zojuist uit arrenmoede maar onder de eerste de beste lege carport geparkeerd om mijn dak dicht te kunnen doen... Die meneer zal wel gedacht hebben... :twisted:

Leuk hoor, 30 mensen die op een vrijdagavond/nacht een stukje gaan toeren door een industrieterrein... :cheesy: Het was gezellig, stelletje gekken... :? :lol:

12 jul 2008 2:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
:D
Afbeelding
Nu ga ik maar naar bed, morgen om 8 uur richting Frankrijk...
Spreek jullie over zo'n 3 weken misschien! :)

12 jul 2008 2:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Horn schreef:
Leuk hoor, 30 mensen die op een vrijdagavond/nacht een stukje gaan toeren door een industrieterrein... :cheesy: Het was gezellig, stelletje gekken... :? :lol:

Inderdaad ja, leg dat maar eens uit aan een 'niet-auto-gek'.... :roll: :wink:

12 jul 2008 2:21
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
...
Hilversum
Bericht 
inderdaad, stelletje gekken :drive: :^:

Olaf: :thumright:

12 jul 2008 2:24
Profiel WWW
Bericht 
Ben benieuwd naar de flimpjes ...... idd malote zoiets zou geen evenement voor mij zijn :mrgreen:

12 jul 2008 2:45
Westervoort
Bericht 
patrick911 schreef:
Horn schreef:

Inderdaad ja, leg dat maar eens uit aan een 'niet-auto-gek'.... :roll: :wink:

Is zelfs aan een autogek niet goed duidelijk te maken...stelletje kinders :twisted:

12 jul 2008 2:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
Bericht 
FILMPJES!

FOTO'S!!

het was leuk. Lekkere opkomst, gezellig geouwehoerd. En het rijden ging ook wel aardig. :lol:

12 jul 2008 2:54
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Bedankt nog hè Paul! 8)

12 jul 2008 2:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
Bericht 
your welcome! :D

12 jul 2008 3:01
PorscheForum Rakker
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera, Veluwe
Bericht TC ZH 2008
Olaf,
Het was een onwijs gave rit! Geweldig! We hebben enorm genoten!
Op de aankomst locatie leek het wel een fragemt uit "The Fast and the Furious". Trouwens de tunnelfragmenten leken ook uit de film geleend.
En het weer was perfect. We zijn vanaf de Veluwe vertrokken met regen en de hele Tunnelrun was droog. En vijf minuten na vertrek naar huis wederom regen, tot Harderwijk toe. Om 02.40 uur waren we thuis, nog nagenietend van de fantastische avond. Leuke reacties trouwens op de S2000 en de "tunnelsound". Ik ben benieuwd of ik nog iets uit Leeuwarden in de bus krijg. En nog meer naar de filmpjes en foto's. Volgende keer ben ik zeker weer van de partij!

12 jul 2008 3:13
Profiel
Veghel
Bericht 
S U P E R . A V O N D

vanavond ook mijn record gebroken op de A2 bij filelose weg......... 45km/h , bij Beesd konden de ruitenwissers het niet meer redden :lol:

video bekeken en ja er is wel wat van te maken alleen de tunnelsound haalt het niet bij de live show van vanacht

@ all : bedankt voor de fijne avond/nacht en dat zonder vrouw :roll:

@Horn : vond al die andere al zo langzaam rijden :roll: :lol:

@ torig : JA het staat erop :oops: voor jouw zetten we het er 3x in!

12 jul 2008 4:10
Profiel
PorscheForum Rakker
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replica
Delfgauw
Bericht 
Olaf bedankt. Was weer super, idd. vooral het laatste deel door de stad met de zilveren S'jes, volgens mij moeten ze gewoon meer tunnels bouwen, wij lol en niemand heeft er last van. (Zolang we in de tunnel rijden).

Geen regen gezien trouwens, ook niet op de terugweg. :wink:

12 jul 2008 7:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Pensionado
Maarssen
Bericht Bedankt
Olaf het was TOPPIE!! Als OL heb ik mij samen met mijn oudste zoon SUPER vermaakt. :D WAT EEN SOUND in die tunnels !! Zodra het filmpje klaar is laat ik het wel even weten.

HET WAS SUPER GAAF!!!!!

12 jul 2008 10:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
Bericht 
even een iets langere reactie...

Ik heb het dus zoals eerder gezegd, erg naar mijn zin gehad! Supermooie auto's allemaal, leuk grote opkomst, al is het soms lastig bij elkaar te blijven. Sfeertje was helemaal top, maar dat is eigenlijk altijd zo (niet dat ik vaak naar een meeting kom ofzo)
Weer ook erg mooi... op de heenweg wel een aantal keer zo verblind door de plotselinge zon dat ik al voor dat het begin bijna in de kreukels had geleden.
Eerder die dag een gigantische stortbui gehad... en net als Rodger met <70 moeten rijden. Tijdens mijn golf-uitje eerder die dag ook behoorlijk wat pittige buien, maar de rit 's avonds maakte mijn dag goed (goh, wat sentimenteel :roll: )

Ik wil me wel nog even vertonschuldigen tegeover de berijder van de rode 993 cabrio (gister niet meer echt gesproken).

Er was redelijk in het begin op de a15 richting europoort een niet zo handige actie van mij, samen met een mercedes die niet echt kon rijden was het even niet zo netjes!
Politie die daar vlak acvhter reed vond het overigens prima... hij reed gewoon door.

wanneer komen die filmpjes nou? en foto's?
Thomas (autogek) was gisteren mijn bijrijder. Hij heeft volgens mij ongelooflijk veel foto's en filmpjes gemaakt, helaas is hij vanaf vandaag weg voor 3 weken vakantie, dus daar moeten we nog even op wachten.

Ik ga toch maar proberen vaker op Porscheforum evenementen te komen! :D
Beetje jammer dan 24 augustus voor mij waarschijnlijk niet lukt, maar er komt nog genoeg.

edit: en Olaf bedankt voro de organisatie! uiteraard...

Laatst bijgewerkt door Paul Broere op 12 jul 2008 10:32, in totaal 1 keer bewerkt.

12 jul 2008 10:09
Bericht 
Geweldig mijn eerste tunnelrun. Wat een geluid en mooi auto's. Ik zat continue met die bekende porsche grijns achter het stuur :D ..
Olaf bedankt voor de organisatie !!! En laat de foto/filmpjes maar komen!!!

12 jul 2008 10:27
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
Bericht 
lampje al gefixed? haha

blijft echt mooi zo'n Cayman! vóóraanzicht stoerder dan een 911, vind ik
En natuurlijk de ideale configuratie... middenmotor, goede gewichtsverdeling.
Deze moet je met je 911 niet op een circuit tegenkomen.

geluid? Ik hoor nog niet echt optimaal sinds gisteren, beetje suizende oren :wink: :lol:

12 jul 2008 10:36
3.2S
010
Bericht 
Het was waanzinnig gaaf, vooral Dorien haar enthousiasme was nauwelijks te temperen. Zij heeft het meeste op video vastgelegd. Hierbij alvast een voorproefje in de Maastunnel. Het mooiste moment was achter Alfons door de Calland tunnel waar wij over de 200 gingen. Die moet nog gemonteerd worden. Olaf :thumleft: :wink:

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=332558&

Link heb ik aangepast... :wink:

Laatst bijgewerkt door barolo op 12 jul 2008 12:56, in totaal 1 keer bewerkt.

12 jul 2008 10:45
Profiel WWW
Bericht 
Ik zat me te verheugen op een heerlijke brul, maar ik krijg het filmpje niet gestart!

12 jul 2008 10:58
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Paul Broere schreef:
Politie die daar vlak achter reed vond het overigens prima... hij reed gewoon door....

Om even verderop bij GerT3 en ondergetekende z'n bordje aan te doen :?

:@: Barolo :arrow: hier wil het filmpje ook niet draaien :cry:

12 jul 2008 11:22
Profiel WWW Facebook 
Veghel
Bericht 
zat me niet te verheugen..... :wink: we zijn nog een beetje doof ,maar de video werkt hier ook niet :cry:

hopelijk krijgen wij onze video vanavond gemonteerd.... ALS mijn zoon zijn bed uit kan komen :bang: vroeger ........ :wink:

12 jul 2008 11:23
Profiel
PorscheForum Rakker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
horn schreef:
Ollie, het was weer prima! Vooral die laatste tunnel, brullen door de badkamer... :cheesy:
...

Ja, en die heb ik (en nog een aantal anderen) helaas gemist :cry:
Maar goed we waren dan wel weer op tijd bij de Burger King om niet in de rij te hoeven staan.
Alhoewel Hans toch echt met de Boxster door de Drive Thru moest om iets te bestellen, hahaha!

Heb zelf ook nog wat videomateriaal het is waarschijnlijk nogal wiebelig (soms gingen we iets te hard door enkele tunnels :twisted:) en onscherp (auto-focus erg slecht van ons oude cameraatje in het donker) maar misschien kan ik nog wat van maken...

Hou jullie op de hoogte!

12 jul 2008 11:32
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 452 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende