Auteur |
Bericht |
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Olaf thanks man dikke
Het wordt wel de hoogste tijd voor een beetje herrie in tha Box...
Het was (weer) erg leuk, goed idee die stops, ook een paar nieuwe gezichten én hun Porsche's gezien .
@Harald namens Natas bedankt voor de Ijs(horn)...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
12 jul 2008 11:35 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Onbegrijpelijk alleen dat ze Paul niet van de weg hebben afgehaald Levensgevaarlijk zo'n kapot achterlicht
Olaf super geregeld, was weer een super avond
|
12 jul 2008 11:44 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
OLAF,
*** TOPAVOND ***
Enorm genoten van het gebrul in de tunnels.
Jammer dat we in de maastunnel niet wat harder konden gaan.
Zojuist mijn opnames bekeken van mijn onboard camera. TOP
Lijkt net of ik de cameraauto ben van blik op de weg of wegmisbruikers.
Ik heb alleen nog nooit een filmpje overgezet naar de PC
Zal mij er eens in gaan verdiepen zodat ik het filmpje kan delen met jullie.
Mijn zwager begint langzamerhand het virus ook te krijgen.
Ik ben nieuwsgierig naar de opnames van mijn Fabspeed Maxflo uitlaat gemaakt op de parkeerplaats bij de McDonalds te Hoogvliet.
Heftig soundje.
Tot de volgende meeting.
PS Wanneer is de Tunnelrun in Amsterdam
Hoe bedoel je verslaafd KikkuHHHHHHHHHHHHH
|
12 jul 2008 11:53 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Het was een geweldige avond! Jaco nogmaals bedankt voor het meerijden. Foto's en filmpjes komen er z.s.m. aan; genoeg materiaal om er wat leuks van te maken . Is er ergens nog een album waar ik de foto's in kan zetten?
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
12 jul 2008 12:01 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Olaf bedankt voor de top avond, super om 30 wagens zo rond te rijden. Geluid helemaal geweldig Ik heb er vannacht nog over liggen dromen...
Heren, jullie hebben allemaal indrukwekkende uitlaten, super om iedereen in een tunnel voorbij te horen brullen.
Hoop snel een filmpje in elkaar gedraaid te hebben, maar helaas is veel beeld materiaal verloren gegaan door het vlotte optrekken en een navigator die er niet op voorbereid was
Een geweldige avond/nacht gehad...
|
12 jul 2008 12:09 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
|
12 jul 2008 12:11 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Waar die spoiler al niet goed voor is....
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
12 jul 2008 12:17 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Als die bekertjes er niet afgewaaid zijn - is in iedergeval de koffie lekker warm gebleven
|
12 jul 2008 12:46 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
12 jul 2008 12:57 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
euromast
bedankt eindelijk BEPPIE vanuit een ander perspectief gezien
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
12 jul 2008 13:16 |
|
|
Carrera 007
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera,
Veluwe
|
TC ZH 2008
Geweldig, dat gebrul door de tunnel!!!!!!! Alsof je er weer middenin zit. Superfilm!!
_________________________________________ Black is beautiful
|
12 jul 2008 13:28 |
|
|
Porsche Tattoo
Boxster 986 2.7Rotterdam
|
Dit was mijn eerste kennismaking met een P.F. evenement, en ik mag wel zeggen dat is super goed bevallen Wat een fantastisch gezicht om z'on slinger van Porsches te zien. Olaf onze hartelijke dank voor deze orginele en goed georganiseerde T.T.
_________________________________________ There Is No Substitute
|
12 jul 2008 14:03 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Foto's zijn hier te bezichtigen. Er komen er nog wel meer bij in de loop van de komende dagen... Helaas haalt picasa automatisch de kwaliteit van de foto's omlaag... Als iemand een bepaalde foto in hoge resolutie wil hebben, dan hoor ik het wel
http://picasaweb.google.com/thijs.overd ... ZH11072008
|
12 jul 2008 14:08 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Net mijn eerste filmpje gemonteerd... Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Bij het bekijken net kreeg ik in ieder geval weer een big smile!
http://youtube.com/watch?v=gKd2LuRDAj4
(moet eigenlijk nog een gaaf muziekje onder, maar nu hoor je de brullen wel wat beter!)
_________________________________________ .,-''-,.
|
12 jul 2008 14:43 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
video ff openbaar maken bij you tube .... is alleen voor vrienden(heb je die? )zichtbaar
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
12 jul 2008 14:49 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Olaf, bedankt voor de oordopjes.............hebben echt geholpen Heb nu iig geen last van fluitende oren
Was weer een mooie tocht, vrij in het begin wel een omweg gemaakt met een sliert P's achter ons aan. Maare,.. who cares? Viel me wel op dat er gewoon echt netjes gereden werd (paar uitzonderingen daargelaten).
Op naar de volgende run!!!
En Thijs, ben benieuwd naar je filmpjes!
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
12 jul 2008 14:50 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Vond het ook weer een zéér geslaagde avond en het viel mij ook op dat er (behalve in de tunnels ) goed op elkaar gelet werd en weinig gekke acties uitgehaald werden Had er van tevoren een beetje een hard hoofd in met zoveel auto's Uiteraard ook weer een aantal nieuwe gezichten leren kennen, heb alleen onze Scooterkoning helaas gemist om eens een praatje te maken, next time Marcel.
Al met al weer goed geregeld Olaf, inclusief het mooie weer!
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
12 jul 2008 15:10 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Filmpjes komen nog wel in de loop van de week
|
12 jul 2008 15:16 |
|
|
Hans Luna
|
Thijs is de film als klaar...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
|
12 jul 2008 15:18 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Vrienden? Nee, alleen vage kennissen
Ik heb hem net aangepast op Tube, doet ie het nu?
http://youtube.com/watch?v=gKd2LuRDAj4
_________________________________________ .,-''-,.
|
12 jul 2008 15:22 |
|
|
Hans Luna
|
Yep...
|
12 jul 2008 15:42 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Het was weer heerlijk om volkomen nutteloos lekker lawaai te maken in tunnels
Geweldig om zo'n groep Porsches bijelkaar over de snelwegen te zien cruisen. En gezellig babbelen bij de stops!
Nu maar afwachten of 020 dit sukses kan evenaren...
Foto's en filmpjes.. hoe meer hoe beter
Komt ook vast nog wat fraais van Leo(h) Spielberg?
|
12 jul 2008 16:24 |
|
|
Division
Groningen
|
Ziet er weer leuk uit heren, ben benieuwd naar meer filmpjes.
_________________________________________ Foto's
|
12 jul 2008 16:40 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Helemaal goed ... je kan bijna concureren met LeOh Spielberg
|
12 jul 2008 17:13 |
|
|
Carrera 007
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera,
Veluwe
|
TR ZH 2008
Prima (eerste) filmpje, Agima! Het geeft een mooi beeld van de Run en de sensatie is voelbaar. Wat mij betreft mag je weer!
_________________________________________ Black is beautiful
|
12 jul 2008 18:02 |
|
|