Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:36

Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Nesselandemeeting Rotterdam zondag 13 juli 2008 vanaf 11.00 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Was een prachtige dag. Duizenden bezoekers en fraaie bolides.

Alle PF-ers die geweest zijn: Bedankt :thumleft: en ik hoop dat jullie het naar je zin gehad hebben :lol:

13 jul 2008 17:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
mooie dag en goed genoten...!! 8)

13 jul 2008 17:23
Profiel
vianen
Bericht 
Graag gedaan Marcel,

Het was genieten vandaag :lol: :!:

13 jul 2008 17:30
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2, 968 CS Racer, Boxster S, Ducati 748 SPS, BMW 330D Cabrio.
Heidelberg - Duitsland
Bericht 
errug naar mn zin gehad en wat een lekker weer 8) !

13 jul 2008 17:33
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Goed georganiseerd, mooie auto's, veel volk, lekker weer, alles erop en eraan!!! Bedankt!! :thumleft:

porscheware schreef:
Overigens, waarom zag ik alleen Ferrari's donuts maken? Kan een Porsche dit niet?

Zeker wel, alleen wel moeilijker. Een 911 heeft de motor op en achter de achteras, waardoor daar zwaarder en dus moeilijker dan een Ferrari met middenmotor. Boxster of Cayman daarentegen lijken me een stuk handelbaarder op dat gebied. Wilde het wel proberen, maar mocht niemand zn Boxster/Ferrari lenen 8) :wink:

13 jul 2008 17:53
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
Ik heb me uitstekend vermaakt. Leuk om even wat gezichten bij wat namen te hebben, al heb ik het gevoel dat ik nog wel wat mensen heb gemist of maar kort gesproken heb, maar dat gaat vast en zeker nog wel volgen.

I.v.m. de drukte heb ik erg weinig foto's gemaakt. Kwam natuurlijk ook puur voor de gezelligheid ;).

13 jul 2008 18:08
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
Sandra en ik zijn ook even kort langs geweest. Had me niet aangemeld en de P. dus maar netjes buiten het terrein geparkeerd...

Wel wat PF gezichten herkend van (mijn eerste) tunnelrit van eergisteren, maar niet echt gesproken, hopelijk een volgende keer.

Met al die auto's was het in ieder geval een mooi schouwspel. Vond zelf de Maserati erg mooi!
Of mag ik dat hier niet zeggen :D

13 jul 2008 18:28
Profiel
vianen
Bericht 
De Maseratie was idd mooi, maar die gasten die er in reden................................................................................................................................................................................................................tsjeeeeeesis zeg, lekker belangrijk :ass: :flush:

13 jul 2008 18:36
Profiel
PorscheForum Rakker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
bert964c4 schreef:
De Maseratie was idd mooi, maar die gasten die er in reden................................................................................................................................................................................................................tsjeeeeeesis zeg, lekker belangrijk :ass: :flush:

hahahaha, ja viel me ook op.... Beetje jammer, maar dan kunnen wij met de P. tenminste het goede voorbeeld geven.

13 jul 2008 19:00
Profiel
vianen
Bericht 
heb je goed, maar dat hebben we volgens mij ook wel gedaan :wink: :lol:

p.s. heeft iemand eigenlijk gezien waar de politie stond te filmen? :roll:

13 jul 2008 19:04
Profiel
Veghel
Bericht 
porscheware schreef:
Overigens, waarom zag ik alleen Ferrari's donuts maken? Kan een Porsche dit niet?

heb je niet goed gekeken......... ik heb daar ook een 1 1/2 donnutje gedraaid met torig samen, toch maar ff bandjes gespaard :roll:

A R I E / S O N J A nog bedankt :lol:

13 jul 2008 19:54
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Vond het erg leuk om wat PF-ers te leren kennen. Heb genoten van alle mooie auto's (o.a. CGT, GT2, GT3 etc.).
:D
Wat waren dat trouwens voor rode auto's die op dat eerste stuk stonden, vlak voor dat gedeelte waar wij onze sportwagens mochten parkeren...?? :twisted: :twisted: :twisted:

13 jul 2008 19:54
Profiel
vianen
Bericht 
He Ewout,

Alleen te verkrijgen in rood zwart en geel, maar wel mooi speelgoed verder :wink: . Alleen ligt mijn emotie bij een ander merk, maar qua desing snappen ze het wel moet ik zeggen.

Maar dat zullen de Ferrari rijders ook wel hebben denk ik zo, wat wel gaaf was vond ik het onderlinge respect voor elkaars "liefde" voor het merk, is toch wat anders dan voetbal ofzoiets :lol:

13 jul 2008 20:07
Profiel
PorscheForum Rakker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
Ewout schreef:
Wat waren dat trouwens voor rode auto's die op dat eerste stuk stonden, vlak voor dat gedeelte waar wij onze sportwagens mochten parkeren...?? :twisted: :twisted: :twisted:

:D HAHAHA

13 jul 2008 20:26
Profiel
vianen
Bericht 
Agima, niet zo hard lachen joh, er wordt meegelezen :lol: :wink:

13 jul 2008 21:13
Profiel
Bericht 
Ik heb ook een leuke dag gehad, maar het eind van de dag liep minder plezierig af. Op weg naar huis reed een Ferrari achter op mijn auto waardoor mijn band aan liep in de wielkast. Ik kon dus niet meer naar huis rijden! Dat was om 16.00 uur. Ben net pas thuis. Voordat een bergingsauto mijn auto op kwam halen en ik in een taxi kon stappen ...

Ben er echt hélemaal ziek van.

13 jul 2008 21:23
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
GVD Lydia. Dat is wel heel erg zuur en enorm vervelend zeg!! Ik heb nog wel zo staan genieten van je auto. Jammer dat zo'n 'jaloerse Italiaan' dan een einde aan het plezier moet maken.

Succes met de auto en hopelijk is ie weer snel terug op de weg......wat verschrikkelijk zuur zeg!

13 jul 2008 21:29
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
Lydia schreef:
Ik heb ook een leuke dag gehad, maar het eind van de dag liep minder plezierig af
...

oH, Dat is balen joh. :cry:

Vond je zo in het groen een nogal opvallende, originele verschijning en zat net je website te checken...

En nu?
Agima hoopt niet dat de rode auto WEL zijn weg kon vervolgen...

13 jul 2008 21:34
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Ha Lydje,

Blij dat je thuis bent na zo'n langdurige terugreis. We hebben op de meeting zelf al vastgesteld dat ze niet echt goed kon autorijden en dat wordt op deze vervelende manier bevestigd.

Sterkte ermee!

Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 13 jul 2008 22:25, in totaal 1 keer bewerkt.

13 jul 2008 21:35
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Tsja, dat is gewoon zwaar kl*te!!! Sterkte, hoop dat de schade aan beide partijen meevalt en het netjes afgehandeld wordt.

13 jul 2008 21:37
Profiel
Bericht 
Agima schreef:
Lydia schreef:
Ik heb ook een leuke dag gehad, maar het eind van de dag liep minder plezierig af
...

oH, Dat is balen joh. :cry:

Vond je zo in het groen een nogal opvallende, originele verschijning en zat net je website te checken...

En nu?
Agima hoopt niet dat de rode auto WEL zijn weg kon vervolgen...
Het was een zwarte 348 :wink:

Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Het was een zwarte Ferrari. Met een blonde dame achter het stuur. Loop net mijn garage in, staat er geen Porsche. Barst gewoon in tranen uit, stom hè? Ik weet dat het maar een auto is, maar toch!

PorscheForum Rakker
ex 911 3.2 targa /ex 964 c2/ 996 4s
hoorn (nh)
Bericht 
Ook net thuis, leuke dag gehad met al dat geweld!

Lydia sterkte en ik hoop dat alles wel goed geregeld wordt.
Enorm balen,nogmaals veel sterkte.

groetjes Hans

http://www.monchhoutbewerking.nl/
Bezoek monchdakkapellen!

Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Hellevoetsluis
Bericht 
Dat is zeker minder :( hopelijk valt de schade wel mee

Die zwarte Masarati vond ik echt heel dik alleen jammer van de personen die hele tijd heen en weer bleven rijden

En er stond ook een simpele bmw 5 serie er tussen ( wat die daar te zoeken had tussen de mooie auto s in mag joost weten ) maar buiten het terrein achter snelle bolides plakken , op de 80 weg richting de snelweg vol in de ankers zonder knipperlicht aan te geven en blokkeerde het kruispunt omdat er een paar stonden die gingen omkeren.

Wat ik nog steeds o zo jammer vind op meetings is dat mensen of kinderen altijd op de auto moeten hangen en iemand een foto moet maken van hem.Lekker met zn rits tegen je auto aan ......

Maar hier wat foto s van mij

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Jammer dat de foto s automatisch verkleint worden want nu zien ze niet uit

Laatst bijgewerkt door Dahlback op 13 jul 2008 22:04, in totaal 1 keer bewerkt.

13 jul 2008 21:40
Profiel
vianen
Bericht 
Lydia schreef:
Het was een zwarte Ferrari. Met een blonde dame achter het stuur. Loop net mijn garage in, staat er geen Porsche. Barst gewoon in tranen uit, stom hè? Ik weet dat het maar een auto is, maar toch!

Blond..........................da's het ergste wat je kunt overkomen :evil:

13 jul 2008 21:45
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende