Auteur |
Bericht |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Was een prachtige dag. Duizenden bezoekers en fraaie bolides.
Alle PF-ers die geweest zijn: Bedankt en ik hoop dat jullie het naar je zin gehad hebben
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
13 jul 2008 17:19 |
|
|
Newt
Papendrecht
|
mooie dag en goed genoten...!!
|
13 jul 2008 17:23 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Graag gedaan Marcel,
Het was genieten vandaag
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
13 jul 2008 17:30 |
|
|
roadster
993 C2, 968 CS Racer, Boxster S, Ducati 748 SPS, BMW 330D Cabrio.Heidelberg - Duitsland
|
errug naar mn zin gehad en wat een lekker weer !
|
13 jul 2008 17:33 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Goed georganiseerd, mooie auto's, veel volk, lekker weer, alles erop en eraan!!! Bedankt!!
Zeker wel, alleen wel moeilijker. Een 911 heeft de motor op en achter de achteras, waardoor daar zwaarder en dus moeilijker dan een Ferrari met middenmotor. Boxster of Cayman daarentegen lijken me een stuk handelbaarder op dat gebied. Wilde het wel proberen, maar mocht niemand zn Boxster/Ferrari lenen
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
13 jul 2008 17:53 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Ik heb me uitstekend vermaakt. Leuk om even wat gezichten bij wat namen te hebben, al heb ik het gevoel dat ik nog wel wat mensen heb gemist of maar kort gesproken heb, maar dat gaat vast en zeker nog wel volgen.
I.v.m. de drukte heb ik erg weinig foto's gemaakt. Kwam natuurlijk ook puur voor de gezelligheid .
|
13 jul 2008 18:08 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Sandra en ik zijn ook even kort langs geweest. Had me niet aangemeld en de P. dus maar netjes buiten het terrein geparkeerd...
Wel wat PF gezichten herkend van (mijn eerste) tunnelrit van eergisteren, maar niet echt gesproken, hopelijk een volgende keer.
Met al die auto's was het in ieder geval een mooi schouwspel. Vond zelf de Maserati erg mooi!
Of mag ik dat hier niet zeggen
_________________________________________ .,-''-,.
|
13 jul 2008 18:28 |
|
|
bert964c4
vianen
|
De Maseratie was idd mooi, maar die gasten die er in reden................................................................................................................................................................................................................tsjeeeeeesis zeg, lekker belangrijk
|
13 jul 2008 18:36 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
hahahaha, ja viel me ook op.... Beetje jammer, maar dan kunnen wij met de P. tenminste het goede voorbeeld geven.
|
13 jul 2008 19:00 |
|
|
bert964c4
vianen
|
heb je goed, maar dat hebben we volgens mij ook wel gedaan
p.s. heeft iemand eigenlijk gezien waar de politie stond te filmen?
|
13 jul 2008 19:04 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
heb je niet goed gekeken......... ik heb daar ook een 1 1/2 donnutje gedraaid met torig samen, toch maar ff bandjes gespaard
A R I E / S O N J A nog bedankt
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
13 jul 2008 19:54 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
13 jul 2008 19:54 |
|
|
bert964c4
vianen
|
He Ewout,
Alleen te verkrijgen in rood zwart en geel, maar wel mooi speelgoed verder . Alleen ligt mijn emotie bij een ander merk, maar qua desing snappen ze het wel moet ik zeggen.
Maar dat zullen de Ferrari rijders ook wel hebben denk ik zo, wat wel gaaf was vond ik het onderlinge respect voor elkaars "liefde" voor het merk, is toch wat anders dan voetbal ofzoiets
|
13 jul 2008 20:07 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
HAHAHA
|
13 jul 2008 20:26 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Agima, niet zo hard lachen joh, er wordt meegelezen
|
13 jul 2008 21:13 |
|
|
Lydia
|
Ik heb ook een leuke dag gehad, maar het eind van de dag liep minder plezierig af. Op weg naar huis reed een Ferrari achter op mijn auto waardoor mijn band aan liep in de wielkast. Ik kon dus niet meer naar huis rijden! Dat was om 16.00 uur. Ben net pas thuis. Voordat een bergingsauto mijn auto op kwam halen en ik in een taxi kon stappen ...
Ben er echt hélemaal ziek van.
|
13 jul 2008 21:23 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
GVD Lydia. Dat is wel heel erg zuur en enorm vervelend zeg!! Ik heb nog wel zo staan genieten van je auto. Jammer dat zo'n 'jaloerse Italiaan' dan een einde aan het plezier moet maken.
Succes met de auto en hopelijk is ie weer snel terug op de weg......wat verschrikkelijk zuur zeg!
|
13 jul 2008 21:29 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
oH, Dat is balen joh.
Vond je zo in het groen een nogal opvallende, originele verschijning en zat net je website te checken...
En nu?
Agima hoopt niet dat de rode auto WEL zijn weg kon vervolgen...
|
13 jul 2008 21:34 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Ha Lydje,
Blij dat je thuis bent na zo'n langdurige terugreis. We hebben op de meeting zelf al vastgesteld dat ze niet echt goed kon autorijden en dat wordt op deze vervelende manier bevestigd.
Sterkte ermee!
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 13 jul 2008 22:25, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 jul 2008 21:35 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Tsja, dat is gewoon zwaar kl*te!!! Sterkte, hoop dat de schade aan beide partijen meevalt en het netjes afgehandeld wordt.
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
13 jul 2008 21:37 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Het was een zwarte 348
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
|
|
Lydia
|
Het was een zwarte Ferrari. Met een blonde dame achter het stuur. Loop net mijn garage in, staat er geen Porsche. Barst gewoon in tranen uit, stom hè? Ik weet dat het maar een auto is, maar toch!
|
|
|
Hans
ex 911 3.2 targa /ex 964 c2/ 996 4shoorn (nh)
|
Ook net thuis, leuke dag gehad met al dat geweld!
Lydia sterkte en ik hoop dat alles wel goed geregeld wordt.
Enorm balen,nogmaals veel sterkte.
groetjes Hans
_________________________________________ Alle hoop, ook de valse, is beter dan geen hoop..:D Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
http://www.monchhoutbewerking.nl/ Bezoek monchdakkapellen!
|
|
|
Dahlback
Hellevoetsluis
|
Laatst bijgewerkt door Dahlback op 13 jul 2008 22:04, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 jul 2008 21:40 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Blond..........................da's het ergste wat je kunt overkomen
|
13 jul 2008 21:45 |
|
|