Auteur |
Bericht |
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Leuk om te horen dat ie in de smaak valt!
Voor wie wil, er is ook een high-res versie beschikbaar:
http://www.mahieu.nl/pf/tunnelrun-highres.mpg (let op: 104MB...)
_________________________________________ .,-''-,.
|
12 jul 2008 18:08 |
|
|
996turbo9ff
Rotterdam
|
Tunnel Challenge
Volgende keer ben ik er zeker bij!!!
Is het misschien een idee om een keer op zaterdag of zondag overdag te rijden?
Niet dat ik bang ben in het donker maar met een cabrio heb je dan toch meer fun!
|
12 jul 2008 19:13 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Ik geloof dat alle cabriodakjes gewoon waren open waren geklapt
Ik zie het probleem niet helemaal.
|
12 jul 2008 19:15 |
|
|
Yellowbird
|
Zo te lezen was het weer een topavond!
Super de filmpjes en de foto's!
Wij waren er helaas niet bij... voornaamste reden: Bastiaan is gistermiddag alsnog Knauf en de rest van het zooitje achterna gereisd naar Le Mans Classic.
En Agima, ik stuur jou een pb!
Aan je laatste link te zien, zijn we hoogstwaarschijnlijk familie!
|
12 jul 2008 19:23 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
hahha, leuke muziekkeuze! en gelukkig ff geen muziek tijdens de tunnel.
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
12 jul 2008 19:29 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Dank je en deze is genomen met ons digitale fototoestel, omdat de batterij van de handycam (na 3 jaar niet gebruiken) het niet lang vol hieldt. Ook de complimenten aan Sandra voor haar film op Youtube. Ben nu bezig Pinnacle op de PC aan het zetten om de film te monteren.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
12 jul 2008 19:45 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Tunnel Challenge
Had met mijn cabrio ongelofelijk veel fun in het donker. zelfs open in de stortregen terug naar huis. heb zeker evenveel fun met het dak open laat op de avond of vroeg in de nacht als overdag. Volgende keer gewoon meedoen.
Overdag is het bijna niet te doen. Deze tunnels waren vrijdagavond rond 12 uur als vreemd druk, laat staan overdag. En het is toch het idee om met 50 die tunnel in te gaan en dan vol op het gas te gaan in zijn 2 of 3. En dat gaat niet als het druk is...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 jul 2008 19:54 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Heb niet veel.... was jullie na de stop al snel kwijt.
Komt in Amsterdam wel goed.
|
12 jul 2008 20:08 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
Superavond gehad
Olaf bedankt voor het initiatief en de organisatie
Ik heb zitten kraaien van plezier in iedere tunnel. Met het dak eraf breekt de hel los als je zelf (en om je heen nog een paar P.'s) accelereert.
Je moet alleen de routeblaadjes even in de gaten houden met het dak eraf. Voor je het weet kiezen ze het luchtruim.
Ik ken het gebied redelijk goed maar ben toch een keer verkeerd gereden (na de eerste keer over de Brielse Maas te ver over de n57 doorgereden; waarschijnlijk hadden we bij de kruising met de Groenekruisweg RA of LA gemoeten en dan meteen weer ergens keren?)
Enniewee, het was top en het weer was ook prima geregeld.
Het rijgedrag wat ik heb kunnen waarnemen was keurig. Slechts 1 incidentje vlak voor me neus.
Tegenover mij hoef je je niet te verontschuldigen. Ik zat niet in een gevaarlijke positie door jouw gedrag. Jijzelf en de Merc des te meer. Het was close. Het zwaailicht ging trouwens even aan (zonder sirene) maar toen bleek dat de vangrail heel bleef ging het weer uit en namen ze de afrit. Waarschijnlijk hadden jullie geluk dat ze een ergens een struikrover moesten vangen.
|
12 jul 2008 23:25 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
Je bleef een beetje links achter me rijden, ik nam de gevaarlijke beslissing vóór jou langs te gaan door even gas bij te geven... immers met de Porsche schiet ik zo even voor langs
de mercedes kwam op hetzelfde moment naar links, dus had ik nog niet gezien (reed hij er al, of kwam hij invoegen?), toen ik gas gaf was de weg links voor jou gewoon leeg!
In die paar tienden van seconden dat ik optrok en naar links ging, kwam precies tegelijk de mercedes ook naar links. Door mijn vermogen had ik hem echter al half ingehaald waardoor ik er dus half naast reed.
Hij had mij ook niet kunnen zien, want ik kwam vrij vlot van de rechterbaan af.
Echter, de mercedes ging niet terug naar de rechterbaan waar hij vandaan kwam, maar bleef doorduwen richting de vangrail, terwijl ik er dus al bijna volledig naast zat.
Ik had vanwege de weinig ruimte (achteraf) niet moeten inhalen, andere auto's hadden daardoor weinig tijd om mij te kunnen zien mochten ze naar links willen om ook te gaan inhalen (wat dus precies op hetzelfde moment gebeurde.
Als verantwoord bestuurder had ik daar rekening mee moeten houden.
Ik bedacht me later dat jij er miscchien nog vlak achter zat... vandaar excuses richting jou en het Porscheforum voor eventueel onfatsoenlijk gedrag tijdens een Porscheforum-rit
Ook jippie voor Thomas autogek. Hij dacht lekker met een Porsche rit mee te gaan, komt ie bij zo'n gek in de auto!
with great power comes great responsebility (Stan Lee)
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
12 jul 2008 23:57 |
|
|
Graaf
NB
|
wie is Alfons
|
13 jul 2008 8:35 |
|
|
P-911
964 C2
|
Ik heb nogal wat leuks gemist, helaas.
Next time better
|
13 jul 2008 13:48 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Compilatie van mijn filmpjes, helaas op een beetje slechte kwaliteit opgeslagen; ik zal hem binnenkort opnieuw opslaan, maar voor nu even tijdelijk is dit ook wel te doen
http://www.youtube.com/watch?v=kQH8Rry5VDg
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
13 jul 2008 17:26 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Leuk filmpje!
Staan weer vele andere P. op, wel zo leuk. Met een beetje geluk, staat zo iedereen wel ergens een keer op.
|
13 jul 2008 18:13 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Maar het geluid is goed... leuk filmpje
|
13 jul 2008 20:00 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Beetje ouwe jippie muziek, Thijs
|
13 jul 2008 22:29 |
|
|
Peter968
Cayman 981SMaasdam
|
Gaaf fillumpie Thijs! Sta er ook nog net op zag ik...
|
13 jul 2008 22:44 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Misschien nog een tip waar je (en anderen) wat mee kan:
Op Vimeo kun je kwalitatief beter materiaal kwijt, dan blijft er veel meer over van je film dan op Tube.
Zie bijv. http://www.vimeo.com/1332582
(en ja, ik moest mijn eigen filmpje weer even promoten)
Laatst bijgewerkt door Agima op 13 jul 2008 23:58, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 jul 2008 23:30 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
vanavond met me zoon een compilatie gemaakt van totaal ± 45 minuten morgen nog de slechte geluidskwaliteit bewerken (een microfoon defect) en afwerken muziek
bedankt voor bovenstaande tip
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
13 jul 2008 23:41 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
(edit: volledige quote van bovenstaande post verwijderd )
Gaaf, ik ben benieuwd!
|
13 jul 2008 23:59 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
De rest van de TC'ers ook (gok ik) --- maar daarvoor hoef je nog niet de gehele bovenstaande tekst te Quoten
Lees overigens net pas dat alex987 ook nog mee had willen doen
|
14 jul 2008 0:02 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Olaf, het was SUPER en prima geregeld!!!
Veel mensen leren kennen (eindelijk een gezicht bij die nicknames... nou ja, achteraf gezien...."eindelijk" ), hélemaal genoten van al dat bruut gebrul door die tunneltjes.
2x door die toltunnel (killtunnel?) was écht wel humor
Hééééééle gave filmkes voort, precies of 'k zit wéér in die tunnels!
@Rodger that: néééé. Je doelt op mijn "laat-ik-de-weg-kwijtraken-en-midden-op-de-baan-stoppen-actie"
@Ron: bedankt voor de privé-uitstap langs die andere tunnel. Heb ik toch even van jouw geluid alleen kunnen genieten
@LeOH: bedankt voor het gidsen richting Amsterdam. Zat best wel een leuk tempo in
Aan allen bedankt voor de waanzinnig leuke avond!!!
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
14 jul 2008 0:26 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ziet er goed uit Thijs, hier de Calland tunnel, waar Albert de 220 aantikt.
http://www.youtube.com/watch?v=yNK1PSyMBsY
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
14 jul 2008 0:59 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
@Agima : droog-humoristische commentaar bij jullie filmpje hoor
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
14 jul 2008 1:01 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
@Rodger that: néééé. Je doelt op mijn "laat-ik-de-weg-kwijtraken-en-midden-op-de-baan-stoppen-actie"
OJAA die zit er uitgebreid in jij belg
neen die aktie van het wit-wegtrekken van jouw gezicht, zit er BELOOFD 3 x in
][quote]Aan allen bedankt voor de waanzinnig leuke avond!!! :thumright
ALS IEMAND EEN POOLSE TOLK NODIG HEEFT: VRAAG TORIG
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
14 jul 2008 1:14 |
|
|