|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
 |
Grote Poetsbeurt - Porsche 996 Cabriolet van Peter Dorr
Auteur |
Bericht |
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Mooie verhalen en prachtig resultaat.
Maar uiteindelijk is dit gewoon commerciele business, dus ik als potentiele klant en echte Hollander heb de vraag, Enneh wat kost dat?, nog niet beantwoord gezien.....
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
15 jul 2008 12:03 |
|
 |
PeterDorr
911/996 C4 Cabrio, Automaat 3,6 ltrSoest
|
Oh da's niet zo ingewikkeld hoor.... ik heb hieronder gewoon gecopy/paste wat Bart mij aangeboden heeft, hetgeen volgens hem de scherpe prijs is die ie aan alle Porscheforum leden aanbiedt.
@Bart, mocht het anders zijn of als je er een probleem mee hebt dat ik de prijzen publiceer dan hoor ik het graag, dan haal ik ze er wel weer af.
----------------
Update 15 juli 20:15 uur.
Sorry allemaal, maar ik ben er van diverse kanten op aangesproken dat dit wel erg dicht tegen commercie aan komt te liggen dus ik heb de prijzen maar weer verwijderd. Ik had er verder geen andere bedoeling mee dan gewoon informatie overdragen.
Mocht je het alsnog willen weten dan moet je Bart maar gewoon even Pb-en.
Peter
_________________________________________ Mijn vader zei altijd: Het hebben van de zaak, is 't einde van t vermaak!
Nou, sinds mijn 911 weet ik het, hij had het mooi fout.........
Laatst bijgewerkt door PeterDorr op 15 jul 2008 20:17, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 jul 2008 12:42 |
|
 |
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Bedankt Peter voor de leuke reactie!
Ook bedankt voor de eerlijke puntjes van kritiek, in de nabije toekomst staat spotrepair e.d. zeker op de planning.
De prijzen heb ik expres niet in het openbaar gepubliceerd. In een ander topic over poetsen werd aangegeven dat ik op zich een PF aanbieding mocht maken, maar prijzen en aanbieden van de diensten enkel via de PM. Gezien de forumregels en het commerciële stuk heb ik me daar dan ook aan gehouden..
Daarbij komt dat programma I afgevallen is. Enkel het exterieur behandelen, zonder de lose tijd op te vullen met interieur werkzaamheden, daar kwam ik toch niet goed mee uit. De aanbieding bestaat dus enkel uit programma I + III , of II + III.
|
15 jul 2008 18:07 |
|
|