Auteur |
Bericht |
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
niet nodig hoor...
_________________________________________ .,-''-,.
|
15 jul 2008 23:33 |
|
|
zuugnap
|
Nouuuu geef het eens een poging gert
|
16 jul 2008 2:37 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
nou dacht ik dat het was aangegaan, maar nu twijfel ik
... ...
|
16 jul 2008 8:34 |
|
|
zuugnap
|
ow dus nieuw lampje indraaien dan maar
DD + TORIG parked !!
|
16 jul 2008 10:48 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
dit is echt gaaf!!
... de tocht én het roadbook
Ik ga alleen zondag 14 aseoptember op vakantie, dus kan niet mee.
Ik houd me uiteraard sterk aanbevolen voor het roadbook, zodat ik het zelf nog een keertje kan doen!
Zulk soort tochten zijn "the best". Echt hele mooie wegen, mooie natuur, etc. etc.
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
16 jul 2008 11:14 |
|
|
zuugnap
|
teletext in de gaten houden voor vertragingen dan fijne vacantie
|
16 jul 2008 11:35 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Je zegt het toch niet voor reserve onderdelen hé?
't Gaat daar best gezellig worden denk ik zo
@Zuugnap: ik blijf je toch "een smeerlapke" vinden voor het plaatsen van die foto van de 997 C4 MKII. Grmbl
@gast/Gert: ik ben eigenlijk ook niet volledig mee (Bélg! ). Wordt er dan geringed of zo?
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
16 jul 2008 12:54 |
|
|
zuugnap
|
@ torig hier smeerlapske .... snap ff niet iets niet ok?
|
16 jul 2008 13:12 |
|
|
torig
|
Gewoon, dat ik het op het randje van het sadistische af vind dat je de Eifeltour promoot met een foto van de nieuwe Carrera 4.
En ik vind haar zo mooi Maar ik heb al een lief
Voorlopig althans
Nu mee?
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
16 jul 2008 13:26 |
|
|
zuugnap
|
oooooooooooooooooh ..... tja .... hou van triggere..... hahaha ... wilde eerst een boxster doen mja .... krijg je weer naam als kappers trip.... kuch
ps je mag nog steeds mee
|
16 jul 2008 13:41 |
|
|
Rickdek
|
Hey Zuugnap, waanzinnig leuk idee!!
Wij zijn graag van de partij. Moeten alleen nog even een plekje voor de kids en hond zien te vinden maar dat komt wel goed.
Wij blijven van zaterdag op zondag ook overnachten.
Groet,
Rick
|
16 jul 2008 13:52 |
|
|
zuugnap
|
Heeeeeeey Rick ........ ik dacht die komt vanzelf wel aanwapperen maar je krijgt zo een PBtje dan oki!!
|
16 jul 2008 13:58 |
|
|
torig
|
Napje, wordt die rit eigenlijk gecombineerd met een Nordschleifebezoek?
Lijkt me ook wat hebben, met zo'n 30+ Porsches daar tegelijk toekomen om al is het maar 1 (voorzichtig) rondje te rijden. Daarna kunnen zij die willen nog een rondje of 2-3 gassen terwijl de rest wat drinkt, en dan kan de rit verder gezet worden ?
Wishfull thinking?
All in favour, say "Aye"
(PS. Ja, ik beken hiermee dat ik de kaart nog niet echt bestudeerd heb om te zien waar we zullen rijden )
|
16 jul 2008 15:18 |
|
|
zuugnap
|
Hmmmm als ik me niet vergis schampen we wel de "grune holle" dus zal eens kijken ..... klinkt goed ... andere kant heb ik geen trek om een onverlate beemer langs mn zij te krijgen dus dan moet het private worden voor uur weet niet of dat werkt mischien kan gast of gert even informeren de 25e toch???
zo nu ff naar de city , heb mn wacom tableau versleten ...grrrr
|
16 jul 2008 15:29 |
|
|
Paul Broere
|
eerlijk gezegd was ik verbaasd dat dit niet in het programma was opgenomen.
Voor wie nog niet bekend is... eerste keer Nordschleife moet je écht voorzichtig doen!
Er zitten meer verradelijke puinten in dan de meeste korte circuits. (edit: Duh, het is ook veel langer... maar ik doel op veel "blinde" bochten en veel hoogte verschil etc.)
Zou wel de spreekwoordlijke kers op de taart zijn... haha
Mocht mijn vlucht een dag zijn uitgesteld... dan laat ik van me horen en ben ik erbij (reken er maar niet op)
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
Laatst bijgewerkt door Paul Broere op 16 jul 2008 18:26, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 jul 2008 16:39 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Ik denk dat het sowieso leuk is om er 'even' langs te gaan. Al is het maar om alleen even andere auto's te bewonderen en een bakkie te doen. Onze groep zal ook wel bekijks hebben
Op de motor heb ik de ring gedaan, nog niet met de P. dus dat zou wel gaaf zijn...
|
16 jul 2008 17:06 |
|
|
torig
|
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=17196
Blij dat er nog mensen zijn die mijn gedachtengang volgen
|
16 jul 2008 17:08 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Inderdaad, die (blinde) bochten net na een heuvel op... Voorzichtigheid geboden!
|
16 jul 2008 17:10 |
|
|
zuugnap
|
we kunnen in elk geval eens gaan loeren daar toch??
zal het uitzetten als ik de rit ga proefrijden
|
16 jul 2008 17:59 |
|
|
zuugnap
|
ik zie het nergens gast u?
|
16 jul 2008 18:58 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Top! ik ben voor. en dan niet stiekem op de ring een rondje doen, he?
|
16 jul 2008 19:10 |
|
|
Paul Broere
|
Ik bied me bij deze aan om binnenkort op een zondag een keer de Nordschleife voor jullie inspecteren...
Ik laat wel weten hoe hij erbij ligt.
hmmm, het zal alleen ná jullie bezoek zijn
|
16 jul 2008 19:32 |
|
|
torig
|
Hahah, dat was wel perfect geweest
"De 1173-bochten-rit". Gewoon afspreken met die lui van de Ring dat na de eerste wagen de slagboom tot na de laatste moet openblijven.
Waarschijnlijk niemand die het snode plan bij voorbaat had opgemerkt
gast, tja, mij kan niet verweten worden dat ik niet gemotiveerd ronsel voor ons uitstapje de 25e
|
16 jul 2008 20:25 |
|
|
zuugnap
|
zou stuntje wezen ..... hmmm iedereen heeft zn prijs toch haha
|
16 jul 2008 22:08 |
|
|
MetalGreen911SC