Auteur |
Bericht |
drknauf
|
sjongejonge wat was het weer leuk zo aan de filmpjes te zien ik heb weer wat gemist next time dan maar weer
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 jul 2008 22:32 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
@LeOH: Knap filmpje! Errug goed, vooral geluid/brul bij 2:15 (ingang benelux tunnel) is mijn favoriet
en ja hoor de big smile is er weer.... Zelfs achter de computer...
_________________________________________ .,-''-,.
|
15 jul 2008 23:08 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
TOP movie van jou leOH
welk movie program heb je?
ben nog een newby op dat gebied
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
15 jul 2008 23:08 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Dames en heren, mooie filmpjes allemaal!! Die van Rodger That kijk ik wel als ie wat makkelijker te downloaden is
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
15 jul 2008 23:38 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
LeOH .... hoe kan het nou dat 'n OL als jij altijd van die goeie muziek onder z'n niet te versmaden filmpjes heeft
|
16 jul 2008 0:22 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
download is dus @##$^%$%#@ er zijn 4 downloads geslaagd(denk ik)
hopelijk kunnen deze bepalen of het de moeite waard is de video op cd te zetten en op te sturen??????
vanavond gaan we het opnieuw instellen / verkleinen of kijken voor een andere FTP.
#@#$%$#
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
16 jul 2008 6:23 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
OL....AF en toe kan je wel eens wat leren van je kinderen.
had 15 minuten muziek over, moet dan maar bij de Amsterdamse versie.
laatste tunnel was trouwens Schiphol.... samen met Torig met 2,5 x modale snelheid genomen :mrgreen:
|
16 jul 2008 7:56 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Erg mooi filmpje LeOH
Grappig om te zien hoe ik jou heb gefilmd in de benelux en andersom... Jou geluid alleen wel beter!
|
16 jul 2008 8:03 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Nadat er gisteravond tijdens de MEGA download iets mis ging ben ik vanochtend maar opnieuw begonnen.
Het duurt even maar dan heb je ook wat.
TOPPIE Rodger that
|
16 jul 2008 10:23 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
bij mij breekt ie hem ook steeds af... laptop 's nachts aan laten staan, maar 's ochtends fouitmelding.
Hij is nu thuis weer bezig als het goed is. haha Heb ik iets om voor thuis te komen zometeen
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
16 jul 2008 11:15 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Film van Leo en Rodger allebei gedownload en bekeken gisteravond.
Zag er super uit!!!
|
16 jul 2008 11:21 |
|
|
zuugnap
|
@ leoh Gweldig flimpje ........ zoek nog een monteur voor eifel
|
16 jul 2008 11:34 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
LeOh net je filmpje gezien! Het is SUPER
Ja, op't laatste zat er wel een goed tempo in hé
Was wel gaaf te merken wat zo direct het acceleratieverschil is tussen de 4 en 4S. Ik kon het gat niet dichtrijden, maar je liep ook niet echt weg had ik de indruk
@Rodger that: als ik vanavond op een menselijk uur thuis geraak van het werk zal ik je credentials geven om je filmpje op een van mijn servers te zetten.
Heb er 2 in 2 verschillende data centres (US & DE), beiden aan een dedicated 100Mbit lijn. Want zo te lezen zijn er wel wat probleempjes
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
16 jul 2008 12:48 |
|
|
JDB
...Hilversum
|
Rodger that!
|
16 jul 2008 13:20 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
2,5 x modaal. Leuk, leuk, leuk!
Heb de download gisteravond aangezet en vanmorgen gewoon naar werk gegaan, zonder te kijken of ie gelukt was. Ben dus benieuwd als ik zo thuis kom, of ie goed binnen is...
_________________________________________ .,-''-,.
|
16 jul 2008 17:16 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
4S met tiptr. tegen 4 -> zelfde motor. ik ken een topic waar dat niet geloofd zou worden
@Rodger, Pinnacle-studio 9.4 inkl alle uitbreidingen.
|
16 jul 2008 18:21 |
|
|
torig
|
Euh ja, tot mijn grote schande pas vandaag geconstateerd dat ik verkeerdelijk dacht dat bij de 996 ook een verschil (3.6 vs 3. zat tussen de non-S en S-versies
Mijn gevoel klopt dan wel zeker. Je reed niet weg van me en ik kwam niet echt dichterbij Alleen de reden is veranderd
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
16 jul 2008 20:44 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
er zijn "WEL" 10 downloads gemaakt, en een partij foutmeldingen
@ torig ..... maak de rest van de forummers happy
|
16 jul 2008 21:25 |
|
|
Paul Broere
|
ja...
bij mij wil het gewoon niet lukken, 5e kee rmislukt (nu geef ik echt op)
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
16 jul 2008 21:35 |
|
|
torig
|
Je hebt een PB!
Ik zal wel manueel het bestand goed moeten zetten, maar ik hoor wel wanneer je klaar bent met uploaden
Uit voorzorg ben ik zelf je bestand aan het proberen downloaden, zodat ik het zelf kan uploaden, indien je vanavond jouw bestand niet meer direct naar de server zou krijgen.
|
16 jul 2008 21:52 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
je hebt pb torig
|
16 jul 2008 22:13 |
|
|
horn
PF #57
|
Nou én? daar krijgt hij vanzelf een berichtje van...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 jul 2008 22:33 |
|
|
Paul Broere
|
@ horn: we zijn ongeduldig (en ik moet op tijd naar bed, morgen vroeg op
TORIG: je hebt PB!!!
|
16 jul 2008 22:34 |
|
|
torig
|
Ja, dat wist ik al Paul
Alleen kan Rodger het vanavond niet uploaden; dus gaat mijn back-up plan door.
En ik moet nog 2u downloaden. Alvorens ik kan beginnen uploaden. Ik update jullie met dé link als het klaar is.
|
16 jul 2008 22:35 |
|
|
Paul Broere
|
doe rustig aan.
Ik merk het wel wanneer het gebeurd is.
Zo nodig hoef ik het niet te zien ( lieg ik)
Ik was er tenslotte zelf bij!!
Nagenieten is altijd bijna net zo leuk als de rit zelf.
|
16 jul 2008 22:37 |
|
|