Auteur |
Bericht |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Keurig geregeld, Ramon, Toppie
Ben blij dat het geregeld is Lydje
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
16 jul 2008 19:29 |
|
|
Ramon. S
|
Vandaag heeft Smaal Financieel Advies BV de schadezaak geregeld voor Lydia, (wel bekend van jullie Porsche forum) aangezien ik tijdig heb ingezien dat het toch een gecompliceerde zaak zou zijn of worden. Dit mede omdat de bestuurster bij haar standpunt bleef, dat Lydia achteruit heeft gereden.
(Beterweters hoef ik in deze dus niet te horen als u begrijpt wat ik bedoel). Niet verkeerd begrijpen hoor, maar we hebben geen zin in een hoop commotie.
Alles is nu opgelost en de schade wordt in deze gerepareerd door onze goede gezamenlijke vriend Corné, Van Autoschade Wendel de Joode te Sleeuwijk, welke als laatst genoemde de schadereparatie in opdracht zal uitvoeren.
Vooralsnog, wil ik Lex 348 zeer bedanken voor zijn vlotte medewerking en de door ons aangeboden verzekeringstechnische begeleiding.
Nogmaals, bij deze is de zaak netjes afgehandeld met het algehele verzoek van beide partijen om de zaak verder te laten rusten.
Met vriendelijke groet,
Ramon Smaal
|
16 jul 2008 19:47 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Ligt niet echt lekker in de mond "even Rotterdam bellen"
....maar het werkt zo te zien perfect
_________________________________________ mijn snapshots
|
16 jul 2008 20:01 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
vast een teasertje:
Onbewerkte foto.
Ramon, Super dat dit zo opgelost is! Toppie!
Rest van mijn foto's komen z.s.m....
Heb geloof ik ook wat mooie foto's van de Carrera GT en de andere Porsche's.. waaronder de driftende 944(met supervelgen!)
|
16 jul 2008 20:24 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Lydia & Ramon, leuk te lezen dat de schade afdoend afgehandeld is
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
16 jul 2008 20:27 |
|
|
Jorn
Friesland
|
-weg---------
Laatst bijgewerkt door Jorn op 14 jul 2015 22:45, in totaal 2 keer bewerkt.
|
16 jul 2008 21:41 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
is er toch nog iemand die 't gezien heeft
fotoooooooooooos
als ik tijd heb monteer ik nog een nesselande movie .... maar wel een stuk korter
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
Laatst bijgewerkt door Rodger that! op 16 jul 2008 22:30, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 jul 2008 21:42 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Ik ben erg blij dat de 993 weer gemaakt gaat worden
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
16 jul 2008 21:44 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Hey Stijn,
Piet is een beetje boos op je...
vanwege je keuze van de mooiste auto...................op de tweede plek?
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
16 jul 2008 22:30 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Wat nou mooiste auto? Alle Porsche zijn toch mooi?
|
16 jul 2008 22:34 |
|
|
bert964c4
vianen
|
|
16 jul 2008 22:40 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ramon, een grote pluim verdient
Goed geregeld en alhoewel ik de details niet ken vind ik het getuigen van stijl om de zaak zo op te vatten en af te handelen. Kom je helaas maar weinig tegen zo en dat dwingt zeker respect af.
@Lydia, ik hoop dat je het hele voorval weer snel achter de rug hebt en lekker kunt genieten van Froggy.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
16 jul 2008 23:16 |
|
|
Lydia
|
Blijkbaar gaat het daar dus niet om, Bert!
|
17 jul 2008 0:27 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Dus Piet is boos dat hij niet bovenaan staat?
Die GT2 is inderdaad echt een beest van een auto, evenals de Carrera gt. Zou voor mij echt een droom zijn om daar in keer in mee te mogen.
|
17 jul 2008 8:41 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Ik heb ze niet op volgorde gezet hoor
Die auto's in dat rijtje waren allemaal even
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
17 jul 2008 17:58 |
|
|
996turbo9ff
Rotterdam
|
DTM
Helaas moest ik ook deze dag verstek laten gaan maar wel met een hele goede rede: DTM race in Zandvoort gevolgd door de Porsche supercup (in de regen)!!!
Wat een geweldige dag mede door de VIP kaarten waardoor het hele evenement toch een andere dimensie krijgt.
Aan tafel gezeten met een of andere racelegende en zijn vrouw.
Ik dacht nog: waar ken ik die man nou toch van? Bleek het Arie Luiyendijk te zijn die de hoofdprijs moest uitreiken.
Na een gezellige middag gekletst te hebben werd ik zelfs uitgenodigd om bij hem op bezoek te komen als ik in september in de VS ben.
Mocht iemand zijn telefoonnummer nog willen hebben?
|
17 jul 2008 20:45 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
foto's komen wellicht morgen al.
Ik heb een stuk of 10 foto's van jou'n 944 Turbo gemaakt... Zelfs een aantal waar rook op te zien is.
|
17 jul 2008 20:59 |
|
|
Agima
_996Turbo @ 2003_
|
Re: DTM
Lache, best stoer hoor!
_________________________________________ .,-''-,.
|
17 jul 2008 21:51 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Goed geregeld Ramon.....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
17 jul 2008 22:02 |
|
|
Stijn van Kooten
|
|
17 jul 2008 22:03 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Laat ik verstandig zijn en ff geecommentaar geven
|
17 jul 2008 22:09 |
|
|
Lydia
|
Sinds wanner ben jij verstandig, Bert???
Super mooie foto's weer!
|
17 jul 2008 22:49 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Je moet niet te verstandig zijn, het kan zo maar over zijn, dus geniet en have fun
|
17 jul 2008 22:54 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
vanavond video van quincy gemonteerd er zit helaas een laag porsche gehalte in
http://nl.youtube.com/watch?v=7guytsPEZco
sterkte
@ torig : jij staat er ook weer op
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
17 jul 2008 23:54 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
En zeer goed zelf. Deze keer ook beter geluid (of minder storingen van buitenaf, zo je wil )
Complimenten aan Quincy!!
Je staat er zélf ook op
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
18 jul 2008 1:50 |
|
|