Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 10:18

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 867 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 35  Volgende
[13-14 SEPT]-=1001 KURVEN TOUR-EIFEL EDITIE 1=- START!!!!!!! 
Auteur Bericht
Bericht 
Die optie zat bij mij in de vorm van een bewakingsdienst inschakelen voor die ene nacht mogen ze daar een nacht vergapen aan stel auto's als ik daar ben dan zal ik eens rondvragen bij de locale security en of politie! kunnen wij ook de volgende dag rustig instappen zonder onaangename verrassingen, daarnaast ga ik ook die polizei inlichten over de rit in elk geval de start stad! Bewaakte parkeer geeft nog steeds geen garantie dat er dan ook daadwerkelijk niks gebeurd... mischien dat er ergens een parkeergarage is die snachts op slot gaat geen id wordt uitgewerkt!

of hoe denkt de rest :idea:

17 jul 2008 13:23
PorscheForum Rakker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
Ik vind het in ieder geval goed, dat we er bij stil staan en naar verschillende mogelijkheden kijken. Had ik nog niet gedaan.

Voor mij persoonlijk is het in ieder geval geen showstopper als er geen garage is, o.i.d.

17 jul 2008 13:33
Profiel
Bericht 
hadden we al de hotels met hun opties doorgespit :wink: In fact is langs de gehele route een hotel te regelen pas gewoon startpunt aan het blijft hetzelfde rondje .... dat is weer het voordeel van zo'n elliptische vorm

lees ook nog het volgende

Citaat:
In een aantal steden in Duitsland is het vanaf 1 januari 2008 verplicht uw auto van een milieusticker te voorzien. Rijdt u met uw voertuig een Umweltzone in zonder sticker, dan loopt u het risico op een boete. De sticker kost EUR 17,85. Meer informatie en een aanvraagformulier vindt u o.a. op de volgende sites: http://www.tuev-nord.nl/Keuringen/Umweltplakette.htm http://cms.dekra-services.de/nl/nl/index.php?id=49 http://www.milieusticker.eu/

nog niet gekeken of we door zo'n stad hobbelen alvorens we daar komen ... of we moeten wat harder gassen 8)

17 jul 2008 13:41
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Ook opletten in DE met niet-gekeurde uitlaten.
Althans in de Eifelstreek hielden ze zich een paar jaar geleden bezig met het bekeuren van motoren met open uitlaten. Met een bekeuring kwam je er nog goed vanaf, veelal moest de uitlaat eraf geschroefd worden (of moest men direct richting grens...)

Wat betreft die parking ging ik ervan uit dat de organisator de hele nacht de wacht ging houden :roll: :twisted:

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

17 jul 2008 14:19
Profiel
Bericht 
torig schreef:
Wat betreft die parking ging ik ervan uit dat de organisator de hele nacht de wacht ging houden :roll: :twisted:

hahaha .... ehm heb ook nog wel een roostertje in de pen ... ff denken hoor globaal denken??? 60 man bewaking aanwezig :lol: de slaapuren!!
zeg maar 7 dat zijn 420 min : 60 = elke persoon even 7 minuten bewaken ;) met zn 2e is dat weer 14 min :D dus kan jij kwartier missen van je slaap?? ok ik wel ik begin wel met de ronde :mrgreen:

17 jul 2008 14:35
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht 
omdat wij toch niet komen slapen nemen wij de laatste wacht wel :D
dan vertrek ik wel iets eerder van thuis

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

17 jul 2008 17:06
Profiel WWW
Bericht 
hahahaa .... ok nu nog de tussenliggende even opvullen ;)

17 jul 2008 17:32
PorscheForum Junkie
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa & Boxster 3.2S
Bericht 
torig schreef:
Ook opletten in DE met niet-gekeurde uitlaten.

Hier zit je verkeerd, M.b.t uitvoerigen van autos'gelden in de verschillende EU landen verschillende regels.
In NL hoeft een uitlaat niet voorzien te zijn van een EC keurmerk (behalve als je op gas rijdt).
Dus als je in b.v. Duitsland rijdt met een Nederlands kenteken en met een uitlaat zonder EC keurmerk mag men je hier niet voor bekeuren.

Hetzelfde geld voor andere uitvoerings verschillen, denk aan 3e remlicht, of auto's met donkere ramen, en dergelijke.
Overal zijn de regels anders en gelden deze regels dus alleen voor auto's in het betreffende land op kenteken van datzelfde land.

17 jul 2008 17:52
Profiel
Bericht 
alleen winterbanden en schone stickers dus :lol: Site 1 driver erbij ...... 22 posjus nu!! van die uitlaten kan ik vragen aan de lokale dieners

17 jul 2008 18:05
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
poggggsjuhhhs hoah :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

17 jul 2008 18:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht 
Ik sta er nog niet bij! :(

We zijn met twee personen. 8)

Met overnachting

Laatst bijgewerkt door BmX944 op 17 jul 2008 18:59, in totaal 1 keer bewerkt.

17 jul 2008 18:58
Profiel
Bericht 
heb ook al ergens borden van deze gezien daar in die contereien

Afbeelding

17 jul 2008 18:59
Bericht 
BmX944 schreef:
Ik sta er nog niet bij! :(
We zijn met twee personen. 8)
Met overnachting

Oepss wel opletten he :oops: je kijgt zoooo PB Bmx sorry grmppffff

BmX944 schreef:
Indien ik het me financieel kan permiteren, ben ik ook van de partij! Lijkt me een super trip! 8)

Hmm dacht al waar lag mijn errorrr , dus jij hebt die bank overvallen link

17 jul 2008 19:00
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht 
ssssst :roll: :wink:

17 jul 2008 19:12
Profiel
Bericht 
bmx944 added & parked & PB ...... 8)

17 jul 2008 19:29
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Optie :

met z'n allen in 1 of 2 hotels...? ipv allemaal ergens anders...?

ff een paar hotels checken die en ruimte hebben voor de P's , en waar kamers genoeg zijn, en waar je nog een redelijk mooi uitzicht hebt, en waar je nog redelijk kunt eten en zuipen.....?

17 jul 2008 19:45
Profiel
Bericht 
hotel met 35 kamers is voldoende 8) wil ze wel het liefst bij elkaar toch mischien vinden we in ons voortraject rijden wel een legerbasis met grote tenten ;)

Afbeelding

zowiezo DD we stropen de hele route af en kunnen ter plekke kijken dont worry ............

Laatst bijgewerkt door zuugnap op 17 jul 2008 20:18, in totaal 1 keer bewerkt.

17 jul 2008 19:48
PorscheForum Rakker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
ja, die tenten! Dat is echt geniaal, perfect voor de P.'s

Alleen waar slapen wij dan? :roll:

17 jul 2008 20:12
Profiel
Bericht 
ok ff 1x gevist ..... heb nog hengels over ;)

Dorint Seehotel & Resort Bitburg/Südeifel va 49 E **** sterren aan de see

Afbeelding

wat hebben ze

201 Zimmer insgesamt
7 Einzelzimmer
86 Doppelzimmer
7 Suiten voor de elite :lol:
42 Ferienwohnungen
59 Apartments
32 Nichtraucherzimmer
24 mit Verbindungstür (voor de klaverjassers :shock:

Reistijdenvoorbeeld

Verzamelen S'Hertogenbosch (kan iedereen zelf berekenen

van arnhem naar bitburg 307 km – ca. 2 uur 50 min (ff laagvliegen dan is het 2 uur ;)
van Dhaag naar bitburg361 km – ca. 3 uur 26 min dhaag 's-Hertogen-bosch BITBURG 370 km – ca. 3 uur 26 min.

badje jasje! meenemen en daarna lekker happen!

AfbeeldingAfbeelding

Rijden we even naar onderen LUxemburg kunnen we belastingvrij ff sjoppe en tanken ;) 25 min rijden (op terug reis ook weer even volmeppen dan hebben gelijk hotel terug verdiend 8)
woep terug naar boven en we gaan 39 km later vanaf hotel de route starten, ff Voorbeeldje zo en nu ga ik ff tukje doen :wink: (jodelahitiiiiii)

Das hotel ist angeschrieben und erwarte antwort ;) kwantoem rabbat und Opa fahradt nachgedachtenis freiwarungs extra fruhstuck!! um sonst!!

18 jul 2008 5:45
Bericht 
Hotel OPtie 1 Toegevoegd ..... svp feedback @ freek : bijgewerkt :D

18 jul 2008 9:58
PorscheForum Junkie
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa & Boxster 3.2S
Bericht 
Streep die "Umwelt Plakkate" maar door op blz 1, niet nodig............ :twisted:

http://osiris.uba.de/Website/umweltzonen/start.htm

18 jul 2008 10:22
Profiel
Bericht 
gestreeept :lol:

18 jul 2008 10:25
PorscheForum Rakker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
zuugnap schreef:
...
7 Suiten voor de elite :lol:
...

Hahaha! Ja, dat is dus te weinig. We zijn al met z'n 23-en :D
en als het zo doorgaat halen we de 30 binnenkort. Leuk, leuk, leuk :!:

18 jul 2008 10:32
Profiel
Bericht 
dat wordt lucifertje trekken dus :lol: als we nu 30 met tussendeur nemen kunnen we tikkertje spelen :shock:

18 jul 2008 11:14
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Wha, dat hotelletje ziet er goed uit 8)

Zuug, je organisatie is alvast ongeëvenaard! De drivers garages is trouwens echt helemaal top! Zie je op voorhand een beetje wie/wat er allemaal bij zal zijn :)

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

18 jul 2008 16:17
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 867 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 35  Volgende