Auteur |
Bericht |
zuugnap
|
Porsche 997 3.8s PDK Leesvoer .... Terug in de Toekomst
|
18 jul 2008 4:12 |
|
|
zuugnap
|
zo even naar boven schuiven ook zichtbaar voor de ochtendploeg
|
18 jul 2008 9:44 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Zelfs in de reclame kan je zien dat de 911 een echte dames wagen aan het worden is
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 jul 2008 9:46 |
|
|
zuugnap
|
oeps dus dit is de style kappers wagen aan t worden dus
|
18 jul 2008 10:00 |
|
|
zuugnap
|
58 x gelezen geen commentaar..... slecht slecht zal nog eens iets posten
|
18 jul 2008 11:16 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Ze moeten niet zoveel aan die dingen veranderen. Technische verbeteringen/veranderingen zijn (meestal) OK, maar dan weer nieuwe achterlichten, dan weer een andere koplamprandjes,
dan weer een paar andere knopjes op het dashboard. Niets meer dan Spielereien van de marketing-afdeling; het is toch geen Toyota?
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
18 jul 2008 11:23 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Géén commentaar.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
18 jul 2008 11:25 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
nog niet echt een duidelijk oordeel over die pdk-bak
_________________________________________ Got coffee?
|
18 jul 2008 11:34 |
|
|
zuugnap
|
in elk geval letters
|
18 jul 2008 11:35 |
|
|
Lydia
|
Het moet toch niet gekker worden ...
|
18 jul 2008 11:43 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Jij behoort niet tot de doorsnee vrouwlijke chauffeur, wist trouwens dat er een reactie van jou kant zou komen
Was maar om aan te geven dat men van de Porsche 911 meer en meer een GT aan het maken is ipv aan echte sportwagen.
Gelukkig maken ze nog de GT uitvoeringen.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 jul 2008 11:46 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Dus een 911 GTx is eigenlijk geen GT en vice-versa?
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
18 jul 2008 11:50 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Klinkt eigenaardig, maar is wel zo.
Grand Tourismo is mijn inziens een sportwagen die meer gemaakt is om sportief lange afstanden te maken en dus te gebruiken als dagelijkse wagen. "911 Turbo, Ferrari Scagliatelli(weet niet of het juist is) A-M DB9, Maserati en dat soort spul incl de laatste generaties 911"
De GT uitvoeringen van Porsche zijn dit helemaal niet, integendeel. Deze wagens zijn gemaakt om zosnel mogelijk mee naar een circuit te rijden en de wagen daar los te laten.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 jul 2008 11:57 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
nee, dat staat voor "Great Taste"
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
18 jul 2008 12:04 |
|
|
zuugnap
|
In elk geval is hun schrijven dat de PDK bak een 7% besparing heeft en dat hij 0,01 faster zou zijn.... mja .... above all the real thing is still clutching .... onderstreep dat dan ook maar ....
|
18 jul 2008 12:32 |
|
|
BmX944
Amsterdam
|
Toch vind ik vooral het verbruik opvallend positief.
1:10 is nog wel te doen! en dat voor een 3.8 vind ik netjes.
Al zal je 1:10 wel niet halen als je 300 rijdt
|
18 jul 2008 13:51 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
maar met PDK in de normale stand (staat ook in bovengenoemd artikel- had het blad toevallig ook net in huis gehaald) ben je ongemerkt wel aan het neie ried'n begonnen; dus als je zonder al te veel aspiraties een rondje gaat toeren, haal je die 1 op 10 wel!
|
19 jul 2008 8:57 |
|
|
Raf
Porsche
|
Ben met de 997 turbo cabrio naar Spanje gereden, open natuurlijk, en een constant lekker gangetje van 150 tot 170. Stuurt lekker door frankrijk, en verbruik 10.5/100 km (= ca 1:10). Toch niet slecht voor zo een verouderde turbo.... niet ? En handgeschakeld natuurlijk !!!
_________________________________________ 997 GT3 rules !!!!
|
19 jul 2008 10:28 |
|
|