Auteur |
Bericht |
LeoH
Amsterdam
|
Nee, Hans gaat wel hoor.....
't ken vriezen en 't ken dooien Morgen
|
11 jun 2008 9:46 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Gisteren een hele drukke dag gehad op het werk. Maar we zitten tjokkie vol en dat is belangrijk!
Ik zet de tafels en stoelen op het terras, koffie en broodjes zijn klaar, guys! Enneuh ... de truffels waren lekker.
Werk lekker, allemaal (en Aleh)!
|
12 jun 2008 7:48 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Goede morruguh Maukers,
Om 10 uur naar de tandarts en dat na 5 dagen kiespijn, ik kijk er echt naar uit.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
12 jun 2008 7:51 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Aaah, lekker, een stoeltje op het terras. Zet wel de parasol op want het begon vanochtend al voorzichtig te druppelen.
G'morgen allemaal.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
12 jun 2008 7:52 |
|
|
cabrio wim
|
Mohuhh aalen, druppelen...........gieten bedoel je.
Doe mij maar een lekker bakkie.
Trouwens de laatste tijd Hans en Leo zeer laat aanwezig, niet meer gezellig genoeg in het café.
|
12 jun 2008 8:00 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Ha die Wim. Probeer de schaapjes maar bij elkaar te houden
en Hans ? loopt nu niet meer vroeg met de hond, kan wat langer uislapen ?
of is zich aan het inlezen voor de WL-rit ??
Doe maar een stevige grote espresso.
Vanavond met TOTBO voor de buis, haar clubje speelt
kan gezellig worden
@Edwin : sterkte hoor..... leef met je mee
|
12 jun 2008 8:11 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mogge luitjes,
Ben inderdaad wat later, en wat onze Johan al zei "elk nadeel heeft zijn voordeel" kan wat langer blijven liggen
Zeg LeOH ga jij nog met de club mee begin september
En die Wim, wat moet hij toch met al die regen daar doen
Zal ik maar even inschenken voor de koffieklanten
Werk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 jun 2008 8:47 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Hans, wij gaan niet naar Italie. Wel zin in Schotland, '09 trouwens.
Hebben ook nog plannen 'op het water '.... tis afzien.
|
12 jun 2008 8:54 |
|
|
Mauk
Vergane glorie: 993 2S VesuvioZwijndrecht
|
Moet je eens op de buienradar kijken hoe wij er hier in het westen bijzitten!
Ik moet bijna een dompelpomp meenemen naar het café om onze voeten droog te kunnen houden....
Is het een idee om effe bij jou in de schuur te komen zitten ?
Mauk
|
12 jun 2008 10:28 |
|
|
cabrio wim
|
Ik doe er niks mee, maar het is hier op het moment pompen of verzuipen, wat een water zeg.
|
12 jun 2008 11:12 |
|
|
barolo
3.2S010
|
@Leo, Bedankt heb net een wortelkanaalbehandeling gekregen. Vertrek zaterdag naar Bern, hoop dat tie ut houdt...
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
12 jun 2008 11:42 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Brrrr dat pennetje door dat gaatje heen
Nu zal hij wel schoon zijn
Lekker druk zaterdag naar Bern
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 jun 2008 12:13 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Mogguh mannuh (en enkele dame)
Da's nou jammer als je aan de andere van de wereld zit. Geen coverage van Le Mans dit weekend en morgenochtend heel vroeg de wedstrijd NED - FRA...
Anyway: heel veel succes en plezier (als 'we' winnen )
Aanvulluh
Ben trouwens wel erg beniuwd hoe onze jos 't gaat doen...
|
13 jun 2008 5:42 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Hier zijn nu wat wolken, tot nog toe was het hier mooi weer. Aan de andere kant van de wereld heb je waarschijnlijk het voordeel dat het vaak erg lekker weer is, toch?
Enneuh ... geloof me, WE gaan winnen. De Fransen zijn door het psygologische "Nederlandse-Overwining-Op-De-Wereldkampioen" al vet in hun nadeel!
Werk lekker op de laatsete werkdag, allemaal!
|
13 jun 2008 7:46 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mogge Maukers,
Ja inderdaad vrijdag de 13 '
Ben ik even eerder als Wim en LeOH
Maar goed kan vandaag mijn speeltje weer ophalen bij Erwin
Met een "hele" verse koppeling erin, jongens wat zal dat weer soepel gaan
En vanavond maar weer afwachten wat "onze" jongens doen, Leo Beenhakker ging niet lekker zeg
Werk ze
|
13 jun 2008 7:46 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Vrijdag de 13, niet onder ladders doorlopen en zorgen dat je het niet pad kruist van een zwarte kat.
Veel voorspoed allemaal op deze laatste dag voor het weekend...
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
13 jun 2008 7:51 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Môge ook, zonnetje schijnt hier wat waterig, maar toch. Als hij doorzet reden genoeg om dit weekend weer eens de kap open te gooien en te toeren! Werk ze nog even vandaag. Ga nu eerst eens even een koffie nemen..
|
13 jun 2008 8:00 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, hier voor de afwisseling weer regen, laat maar vallen hoor, zit toch lekker in de loods.
@Hans, als eerste, dan mag je mij nu eens eens een bakkie inschenken, maar wel lekker sterk.
|
13 jun 2008 8:14 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Mogguh
Hier kun je via internet eea integraal volgen.
http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/lemans/live/
(Bert wees mij hier op)
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
13 jun 2008 8:27 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Mogge allen
Lekker toertje Hans... maar hou je rijbewijs nog ff in je zak tot na de 22e Wim, doe maar espresso +
pool : 1-1
werk ze
|
13 jun 2008 8:34 |
|
|
Lydia
|
2-1 Echt wel! Viva les Pays Bas.
|
13 jun 2008 9:09 |
|
|
cabrio wim
|
Fransen willen revanche, kunnen hun niks meer veroorloven, dus zal hard gespeeld worden.
1-3 voor de Fransen, en dit door een voetbal kenner.
|
13 jun 2008 11:02 |
|
|
Lydia
|
Zo, kom net van mijn werk. Erg druk. Heb het eten op het 'vuur' mooi op tijd voor het voetbal.
Tja Marcel, de Fransen spelen niet slecht. Ik gun ze één doelpunt, zolang WIJ er maar minstens 2 maken!
Winnen we van de Fransen, dan zijn we zowiezo al door naar de kwartfinale!
Oepsie, buiten sluitingstijd. Sorry!
|
13 jun 2008 18:56 |
|
|
cabrio wim
|
Zitten jullie nu nog in het café, kun je straks wel openen ook.
|
13 jun 2008 23:23 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ja ben er ook al! De Fransen zijn verdacht stil nu Proost,ik neem d'r nog eentje
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
13 jun 2008 23:27 |
|
|