_________________________________________ oud is beter
21 jul 2008 15:18
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Andere ingang met rechts onder bij Related de video´s.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
21 jul 2008 15:32
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Superb filmpje.
Chris Harris zou echt op TV moeten. Ik ken niemand die zou goed zaken kan uitleggen en het gevoel op een eerlijke manier kan overbrengen. Objectief en vooral erg prettig om naar te kijken.
Over de auto zelf. Nu ben ik des te meer benieuwd naar de PDK. Of ik het zelf ook storend vind dat de buttons en pook andersom werken. Wat ik van hem begrijp is dat dus de Sportstand gewoon een electronische kik in de rug geeft die eigenlijk niet nodig is en juist bij bochten waar het voor onsatbiel weggedrag kan zorgen, door een ingenieuze g-meter juist weer achterwege gelaten wordt. Zou het dan op een rechts tuk echt een toegevoegde waarde hebben.....we zullen zien.
Het filmpje is in ieder geval leuk en leerzaam om te bekijken en met een paar weekjes zal ik de PDK zelf eens proberen.
21 jul 2008 21:05
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Inderdaad leuk filmpje om te kijken, een erg begerenswaardige auto !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum