Auteur |
Bericht |
PassionForAg
Droombolide is een Porsche 993 :-)Wierden
|
Betere omgeving kun je je niet wensen. Richting Delden e.d zijn prachtige wegen. Ipv het drukke westen Had graag een verslag geschreven, zit dan helaas in Praag.
_________________________________________ Als je elke ochtend je teen stoot aan je nachtkastje, dan verplaatje je het kastje. Ben je ontwerper bij Porsche, dan ga je de teen opnieuw ontwikkelen...
|
03 jun 2008 20:28 |
|
|
Roy
911 carrera 3.2Enschede
|
Karten lijkt mij wel leuk aan het eind. In Nederland is het of druk of er wordt gecontroleerd. Ter afsluiting even lekker uitleven!
|
05 jun 2008 18:11 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Nou we hebben een datum..27 Juli, en zal me volgende week gaan bezighouden met de planning van een leuke route...met als eindpunt de kartbaan in oldenzaal..is eens wat anders En ja wie komen wilt die komt maar, zal tzt iedereen die hiervoor interesse kenbaar heeft gemaakt per pb benaderen zodat ik ongeveer weet hoeveel mensen ik kan verwachten...als er mensen zijn die nu al zeker weten dat ze een rondje willen karten hoor ik dat graag want dan kan ik een gezamenlijke reservering maken en zal ik nog wat extra marge inbouwen..
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
06 jun 2008 9:56 |
|
|
Roy
911 carrera 3.2Enschede
|
Noteer mij maar vast voor het karten.
|
10 jun 2008 17:40 |
|
|
Martin K.
Boxster 3.4 STwente
|
-
" Count us in "
Greetz,
Matrin en Petra
_________________________________________ Groeten uit Twente
|
10 jun 2008 20:55 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Heb even contact gehad met de kartbaan...hun voorstel is om ons als groep een grand prix te laten rijden..erg leuk idee lijkt me..heb tot nu toe een reservering voor 10 personen afgesproken..dus wie het eerst komt het eerst maalt...of er vallen er een paar af..ik ga ze morgen even bellen voor verdere details en natuurlijk met de vraag "wat kost dat?"
|
18 jun 2008 23:47 |
|
|
Martin K.
Boxster 3.4 STwente
|
-
Karten
YEZZZ FUN, dus, euh, ja daar willen wij ook wel een heatje ( of meerdere ? ) meerijden....
|
19 jun 2008 0:17 |
|
|
Appie64
Ex 968, nu BMW, toekomst..9??
|
Brian,
De 27ste Juli zitten we nog in de Toscane, gaat dus niet lukken, misschien op een later tijdstip, najaars/herfst meeting?????
Grts,
Albert
_________________________________________ Banden - Velgen - Onderhoud, tegen een zeer goede prijs kwaliteit. http://www.bandenenautoserviceassen.nl
|
23 jun 2008 22:41 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Heb net contact gehad met de kartbaan. Een Grandprix bestaat uit een training, qualificatie en een race van ieder 8 minuten...dus totaal rijd je dus 24 minuten, de prijs is E28, pp. Heb zoals eerder vermeld voor ongeveer 10 personen gereserveerd maar we moeten wel minimaal 8 deelnemers hebben, anders zul je gewoon een heat met een bij elkaar geraapte club mee moeten rijden, ik ga er vanuit dat we toch wel 8 karthelden bij elkaar krijgen?
|
27 jun 2008 15:06 |
|
|
Roy
911 carrera 3.2Enschede
|
Klinkt goed!
|
27 jun 2008 21:39 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
sorry dan ben ik nog op vakantie bij het gardameer
|
27 jun 2008 22:22 |
|
|
Roy
911 carrera 3.2Enschede
|
Hoi Brian,
Lukt het al een beetje met de route? Als ik kan helpen moet je dat maar even zeggen.
Roy
|
06 jul 2008 22:32 |
|
|
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
Lijkt me leuk.
Komen ook. En noteer mij ook maar als karter Als er nog mensen nodig zijn dan wil mijn pa ook karten!!
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
15 jul 2008 22:27 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Even weer een update vanuit t oosten, ik heb zojuist een leuke route uitgezet, vind ik , met de nodige afwisseling door down under tukkerland..Het verzamelpunt is:
Restaurant de Waarbeek
Twekkelerweg 327
7554SC Hengelo
Voor de gene die miss klein grut meenemen..de waarbeek is een kinderatractiepark, ter info, hier de link:
http://www.waarbeek.nl/restaurant.html
Ernaast zit btw een leuk pannekoekenhuis
Ik heb 2 tussenstops ingepland, de eerste bij een leuk boerenestablishment waar we bij mooi weer een ijsje of een frisje kunnen scoren, de bijrijders uiteraard wat anders
De 2e stop heb ik in Bad Bentheim, duitsland, ingelast waar we met een beetje geluk de auto`s in de burcht zelf mogen parkeren, ik heb het telefoonnummer van de prins van de burcht gekregen dus zal hem vandaag of morgen nog eens in mijn beste duits vragen of dat mogelijk is, het eindpunt is zoals bekend de kartbaan in oldenzaal en ook daar is voldoende parkeergelegenheid.hier de link:
http://www.badbentheim.de/index2/index. ... lang=ne/NE
Ik ga de route binnenkort nog een keer in real time rijden..dus zonder gekeer en geschrijf en dan kan ik ook zeggen hoelang de route ongeveer duurt en hoe laat we verzamelen maar zal zo rond 12 uur zijn denk ik..
|
18 jul 2008 17:05 |
|
|
Martin K.
Boxster 3.4 STwente
|
lekker karren...
Het geet gebeur'n
Klinkt allemaal erg geod, nu nog een paar zonnestralen bestellen en we zijn klaar
tot Zondag
|
18 jul 2008 19:03 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Voor de mensen die zichzelf op de lijst zien staan en nu weten dat ze het toch niet gaan redden laat even weten dan, even goeie vrienden
|
19 jul 2008 17:05 |
|
|
2000turbo
Boxster GTS 981
Ex. 986 Boxster S tiptronicAlmelo
|
Helaas kan ik niet.
Had het wel erg leuk gevonden een rit in de buurt.
Veel succes met de organisatie en veel plezier allen die er heen gaan!
MVGR CTR
|
20 jul 2008 23:22 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Hoor net dat we pr8ig weer krijgen.. dus dat kan geen excuus zijn..
|
21 jul 2008 18:36 |
|
|
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
Ik hoop het ook, Heb er wel al zin in!!! Lijkt me erg mooi!
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
21 jul 2008 18:54 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Heb er ook wel zin aan,Count me in.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
21 jul 2008 19:27 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Je staat erbij nog zin in een rondje karten?
|
21 jul 2008 22:11 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Heb de route net voor de 2e maal gereden, in totaal deed ik er qua rijtijd 2 uur 20 min over over een afstand van ongeveer 120 kilometer, daar zitten dan nog de 2 tussenstops bij in.. Met deze tijden in gedachten en de afspraak bij de kartbaan waar ik tegen 16.00 wil aankomen lijkt het mij goed om 12 uur te gaan rijden dus verzamelen vanaf een uur of 11.. hoop jullie zondag allemaal te zien
|
22 jul 2008 16:32 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Joa ,doe maar voor 2 personen .
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
22 jul 2008 22:13 |
|
|
Martin K.
Boxster 3.4 STwente
|
zondag
Brain
Helemaal duidelijk
tot zondag 11:00 uur bij De Waarbeek
Martin&Petra
|
25 jul 2008 11:41 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Het parkeren binnen in t slot gaat helaas niet lukken Er is een verbouwing aan de ingang geweest waardoor een auto nu minimaall 12 centimeter bodemvrijheid moet hebben.. ik denk dat dat voor de meesten kiele kiele wordt.. en van geschraap over de bodemplaat wordt niemand vrolijk dus we zetten de auto`s wel voor t slot of om de hoek..
ps Martin... t is brIAn.. en geen brain... te veel eer
|
25 jul 2008 20:26 |
|
|