Auteur |
Bericht |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
wel altijd binnen gestaan! bij oma
_________________________________________ oud is beter
|
22 jul 2008 9:53 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
THNX Horn! Eureka!haha sorry
Roel: Je Porsche is er naar mijn mening absoluut niet minder mooi om.
Ben alleen wel geinteresseerd wat je ervoor betaald hebt?
Heb je toevallig foto's van de motor in het motorcompartiment?
edit: Je wielen staan in ieder geval keurig recht(zo ziet het eruit op de laatste foto) in de 'kasten' dus de ombouw is in ieder geval netjes gedaan lijkt het zo.
en marc, hoe weet jij dit?vroeg het me af, zag het nergens staan.
Roel, laat je niet weerhouden te reageren, je P is er niet minder mooi om..
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
22 jul 2008 10:01 |
|
|
drknauf
|
was het niet zo datje ook je auto later een wtl kon geven
meeste turbo uitbouwen zijn later aangebracht toch
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
22 jul 2008 10:05 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Goed lezen dan
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
22 jul 2008 11:10 |
|
|
porsche911/964
|
hoi bedankt voor de reaktie s allemaal!!
En de auto moest niet snel worden verkocht van de verkoper maar omdat het zo mooie auto is waren er meer mensen die hem wilden hebben, en omdat ik zelf al een paar jaar aan het zoeken ben naar een mooie auto en hem eindelijk had gevonden wou ik hem niet onder mijn neus weg laten kapen!
En het is een turbo look zo staat het ook op de kenteken papieren maar goed sommige van jullie hadden dit al achter haalt
Ik hoop dat sommige mensen mij kunnen helpen de historie van deze auto te kunnen achter halen, weet jammer genoeg niet alle historie van de auto.
En Jasje dasje wat zou die volgens jouw waard zijn daar ben ik wel nieuwsgierig na ? groeten roel
|
22 jul 2008 11:54 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Weet in ieder geval al de vraagprijs Roel
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voertuigdetail/343729/Porsche/911/algemeen.htm?sortering=DEFAULT&merken=Porsche&modellen=911&paginaNummer=9&total=619&pos=85
Ik vertel eerst even Roel, dat ik zelf graag ooit ook nog eens zelf iets ombouw/bouw. Maar daar moet ik eerst nog heel wat kennis voor opdoen wil ik daar ooit aan beginnen.
Probleem bij ombouwen(ook al is het resultaat soms beter dan uit de fabriek), is dat de gemiddelde Porsche liefhebber uit Nederland de Porsche dan niet meer origineel vindt en er veel minder voor overheeft. Aan de ene kant is dat ook logisch omdat er veel omgebouwde Porsches zijn(geldt eigenliijk iets meer voor de Amerikaanse markt) waar het nieuwe plaatwerk gewoon scheef zit, of er dingen vergeten zijn(zogenaamde lemmons, ja toch?)
Denk dat het veel zin kan hebben om hem eens op een meeting naast een carrera 2 coupe te zetten en een 964 turbobreed coupe origineel.
edit: zie in ieder geval dat er waarschijnlijk wel de 3.6liter motor inzit gezien de advertentie. Heb je wellicht een foto'tje van de motor? En als je meteen in motorcompartiment zit, misschien kun je eens kijken naar de binnekant van de wielkasten(waar hij verbreed is gemaakt)-weet even niet of je dat zo kan zien? ja toch? heel stom-
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
22 jul 2008 12:30 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Vindt het allemaal een beetje vreemd. Snel kopen! meer kopers! Geen historie en boekjes erbij. Een vette aankoopprijs. Km stand van 92000, zonder dat je het kan aantonen. Waarom een andere kleur maken?
Ik hoop echt dat je geen problemen krijgt met de auto, zoveel vage dingen.
Wil de auto niet afkraken, maar een 1989er "kan" een kostbaar project worden. Idem dat je geen aankoopkeuring hebt gedaan.
Hoop echt het beste voor je.
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
22 jul 2008 12:42 |
|
|
Rick
Haaglanden
|
Ach kom, niet zo wantrouwend. Hij heeft er inmiddels al weer 13.000 km probleemloos mee gereden (km.stand 105k).
|
22 jul 2008 12:48 |
|
|
Robin G.
997 Turbo S, zwart
ex:997 4S Cabrio, wit
ex:Boxster 987, zwart
ex:964 C2 Cabrio AmethystRotterdam
|
Schitterende wide body Roel. Zou ik ook heel blij mee zijn. Veel plezierige kilometters er mee. Welkom op het forum trouwens...
_________________________________________ www.wkautomotive.com
|
22 jul 2008 16:25 |
|
|
drknauf
|
ik vind hem wel dope hoor, HIER nog eentjuhhh
|
22 jul 2008 22:40 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
En Hubert wil 'm graag hebben...
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
22 jul 2008 23:10 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
22 jul 2008 23:18 |
|
|
drknauf
|
mooiuhhh kleur vd kardinaal
|
22 jul 2008 23:27 |
|
|
porsche911/964
|
hallo porsche rijders.
ik heb mijn porsche laten keuren bij renntech in steenwijk.
hij is omgebouwd naar turbolook maar wel heel goed gedaan strakke auto met een paar kleine - puntjes de remblokken zijn wl nieuw maar de rem schijven niet.
de plastic kapjes op raam zitten er niet op zoek ik dus nog paar olie lekkages maar is normaal schakelaar linker stoel heeft slecht contact
zoek dus ook nieuwe schakelaar van stoel verschuiven.
hij is ook getaxeert vrijdag goede indruk gemaakt taxatie krijg ik nog via post ergens tussen 25 a30 is niet slecht.
nietemin nog wel een paar onkosten maar dat komt nog wel.
gr roel.
|
27 jul 2008 13:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
AKK of NDKK na de koop keuring
Grappig dat'ie op kenteken wel TL is .... dus zeer wss voor de RDW keuring al omgebouwd naar wide-body
|
27 jul 2008 13:50 |
|
|
porsche911/964
|
hallo olaf
het is mogelijk dat na aankoop in duitsland de auto is terug gegaan naar de fabriek daar kon je hem ombouwen vlgens rentech maar kan ook bij elke porsche garage gedaan worden het is wel in duitsland gedaan denk ik omdat hij inderdaad bij invoer al wide body was het kan ook gedaan zijn na blikschade maar dat weten we niet.
gr. roel.
|
27 jul 2008 14:48 |
|
|
Erwin C2
ex 964 C2 coupe, ex 996 C2, ex 964 cabriolet C2, ex Cayenne 4.5S, Cayenne 3.2S, ex Cayenne 4.5S, ex 993 C2 en huidige Porsche 997 4SDenHaag
|
Alles weten maak niet gelukkig .
Als je er blij mee bent en voor de rest rijd hij goed en je plaatwerk is in goede staat, wat zal het jou bommen.
Heelveel schadevrije km gewenst en zoals iedereen al heeft geroepen. Het is een hele mooie Porsche
Gr.Erwin
_________________________________________ RESPECT 2 ALL
|
27 jul 2008 15:41 |
|
|
horn
PF #57
|
gebakkie alsnog goedgekeurd. en nou rijden! Geniet ervan!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 jul 2008 15:51 |
|
|