Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Moguhh allen, al lekker druk hier, doe mij maar een bakkie espresso.
De aanbiedingen van allerlei producten vliegen je hier om de oren de laatste tijd, van bier tot abonnementen en boetes.
|
19 jun 2008 8:07 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge, vanuit een triest grijs en regenachtig N'gein... gelukkig genoeg werk liggen, dus ik hoef niet naar buiten te zitten kijken.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
19 jun 2008 10:34 |
|
|
Lydia
|
Ik hoorde het gisteren op de radio. Ik verbaasde me er ook over. Is een abbo waard. Volgens de nieuwslezer is Justitie daar niet blij mee!
|
19 jun 2008 11:19 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Een hele goedemorgen allemaal.
Nespressoapparaat staat op te warmen, theewater kan zo getapt worden, maar helaas, de truffels zijn op. Ach, is ook veels te vroeg voor truffels met amaretto.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
20 jun 2008 7:25 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
ook goedemorgen! Al weer 3 bakkies op, dochterlief had enge dromen op de vroege ochtend . Nu maar even aan een bakje thee, voordat mijn vingers van te veel koffie gaan trillen . Nog even aan het werk, maar het weekend is in zicht. Werk ze!
|
20 jun 2008 7:27 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Het wordt een moie dag: nauwelijks wind en een stralende zon. Vanmiddag na het werk dan maar een cognacje met truffels en een sigaartje doen? Lekker om zo het weekend in te gaan.
Werk lekker, allemaal!
|
20 jun 2008 8:01 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, inderdaad mooi zonnetje en vooruit zichten ook goed voor weekend, dus allen genieten zou ik zeggen, voor ik aan de koffie kan moet ik eerst nog even naar de bloedzuigers.
|
20 jun 2008 8:11 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Huh? 1e pas?
Ik kan me nog een 996 met stickers op de lampen, met een grijze bestuurder herinneren die mij op de A10 voorbij joeg toen ik vorig jaar de tunnelchallenge uit aan het zetten was.
Ook nog iets vaags van een treintje naar Friesland......
Lijkt mij dus een redelijk lage pakkans Leo.
|
20 jun 2008 8:25 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
ik zal niet klagen Patrick. ( behalve over dat grijs... )
Als we zondag met een camera een club van 50 Porsches voor moeten blijven zal die pakkans wel anders liggen
Gaat 't NED-DUI worden ?
Goeiemorgen. Doe maar veel Espresso, schijnt gezond te zijn
|
20 jun 2008 8:39 |
|
|
drknauf
|
guut meuningggggggg
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
20 jun 2008 8:48 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge alle,
Een prachtig zonnetje hier en kon wat later starten
Met de Porsche maar even om gereden, een klein rondje door de polder met raampje open om het snorren te horen en hem even op temp. laten komen
Ja je moet wat hé, en nu maar even een bakkie en zal hem zelf wel pakken.
Zeg LeOH wat lees ik nu, gaan ze het over de kleur van ons haar hebben
Of moeten we daarvoor ook maar naar de "spuiter", even de steenslag wegwerken
Maak er een mooie dag van Maukers
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 jun 2008 9:13 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Ach Leo, wat maakt 't uit?
Daarbij: mannen met vleespet komen vaker op de foto
|
20 jun 2008 10:11 |
|
|
Lydia
|
Vrijdagavond en de kroeg is weer leeg Ik ga slapen! Selamat tidur!
|
21 jun 2008 0:17 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Selamat tidur Lydia,ik ben op weg, maar stond in file, pf Antwerpen weer eens!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
21 jun 2008 0:21 |
|
|
mr.burns993
|
ben ik de eerste vandaag goede morgen ben even centjes verdieneneeeeee
_________________________________________ excellent
“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.
|
21 jun 2008 3:29 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
bij mij is het goede avond (nog efkes achter het werk iets gaan drinken, en ergens terechtgekomen dat het redelijk plezant was ...)
subiet om 6.30u terug uit m'n bed
SLAAPWEL....
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
21 jun 2008 4:02 |
|
|
Patrick
|
Goedemorgen allen op één na.
Ik ga nu naar bed.
Faest van het licht. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf!
|
21 jun 2008 5:44 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
goeie morgen dus,
kindjes al wakker, vrouw al gaan werken,
k'zal het vandaag mogen uitzweten, k'zal blij zijn dat mijn late shift gedaan is ...
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
21 jun 2008 6:45 |
|
|
cabrio wim
|
Mohuh allen, druk geweest vannacht in 't café.
Zal dan maar een sterk bakkie zetten voor de degene die nog wakker moeten worden.
Trouwens druk weekend voor de boeg, met sport
|
21 jun 2008 7:49 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
mogguh ook. Nog wat bewolkt hier, maar dat zou moeten opklaren. Zegt KNMI. In dat geval wordt de 911 vandaag van stal gehaald! Maar nu eerst eens een koffie om de dag echt te starten.. Veel rijplezier voor diegenen de achter het stuur kruipen vandaag!
|
21 jun 2008 8:18 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Nou "HV" mag vandaag wat klusjes aan het huis doen
Enne Wim zit er nog een bakkie in
Ga zo maar aan de gang en mijn punten totaal wat omhoog halen
Prettig weekend Porschevrienden
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 jun 2008 8:33 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Goede morruguh Maukers,
Dit wordt het weekend van door gaan naar de halve finale + het water festijn in NH. Wij hebben er zin in.....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
21 jun 2008 9:18 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Kom net een half uur geleden uit mijn bed rollen. Eerst maar een frisse douche genomen om wakker te worden. Pfff ... Effe boodschappies doen en het huis aan kant maken, lekker Alkmaar in met z'n mooie grachtenstraten en gezellige winkeltjes en dan Froggy wassen.
Waterfestijn in NH? Was is dat? Ik ben nog steeds geen echte West-Fries, hè?
Fijne zaterdag, allemaal!
|
21 jun 2008 9:26 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Een hele goedemorgen Porchisten. Maak er een mooie zaterdag van
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
21 jun 2008 9:33 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh allen. Fijne zaterdag toegewenst.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
21 jun 2008 9:47 |
|
|