Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 21:50

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10342 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384 ... 414  Volgende
Chatbox: Mogguh Mauk! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Veghel
Bericht 
MOGGE,nah lekker wakker worden ....... moet eerst BEPPIE een beurt geven :wink: (van de ploegleider) dan nog naar rommelmarkt in uden brrrrrrrrrrr :twisted:

prettige dag ALL :lol:

21 jun 2008 10:08
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Moge! Beetje grijsch hier, mag nog wel wat bijtrekken. Straks op weg naar een bruiloft, nette kloffie al klaar. De P glimt lekker, moet straks meerijden in een stoet klassiekers.

Gisteren een Canon EOS 400D aangeschaft, leuk speelgoed voor de komende jaren!

21 jun 2008 11:26
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht 
is het te vroeg om goeie morgen te zeggen :?: :?:

m'n zoontje (3 jaar) vind van niet, hij is klaarwakker en wil niet meer slapen (ik eigenlijk nog wel , de late gehad en om 23.15 gaan slapen)

k'hoop dat hij zich bedenkt :roll: :roll:

m'n vrouw moet slapen, want zij heeft subiet ( 6.30u ) de vroege (thuisverpleging....)

22 jun 2008 1:01
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen!

Dit is geen tijd om op te staan op een vroege zondag. Ik ga nu mijn oudste naar het station in Alkmaar brengen (er rijden nog geen bussen) want ze gaat met een stel vrienden met de trein naar Walibi.

Ik kan me in ieder geval niet verslapen voor de Waterlandtour! :lol:
Het weet ziet er prima uit, hier!

Fijne zondag alllemaal of tot vanmiddag!

22 jun 2008 6:12
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Mooooooooooooooorge Maukers,

Wat een Kaaaaaaaater.
Blijf maar in mijn badjas, heb een kop van hout alsof ik flink doorgezakt ben :evil:
Zal met proberen er overheen te zetten en vanmiddag naar mijn forumvrienden gaan :oops:
Misschien kunnen zij mijn zinnen verzetten :idea:

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr :twisted:

22 jun 2008 10:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Mogguuh! Veel plezier bij de tour vandaag. Hopelijk blijft het lang droog 8)

22 jun 2008 10:06
Profiel
Bericht 
Moguuhhh allen, Wilde net gaan vragen of de katers al voorbij zijn, maar zo te zien nog niet. :wink: Lekker bakkie dan maar Hans. :wink:
Allen naar buiten frisse neus halen, en vanmiddag F1 Frankrijk kijken.
@Jaap,ga jij er naar toe, of zit je nog in Nerderland.

22 jun 2008 10:09
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Moggûh, nachtbrakers, langslapers en hier aanwezigen. Vreemd weertje. Ik hoop dat we het droog houden.

22 jun 2008 10:11
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Moguh ook. In een keer eruit, even slikken, even rustig aan vandaag! Maar toch, die Russen olv Guus waren wel erg goed gisteren. Vind dit persoonlijk dan toch minder erg dan verliezen van een slechte tegenstander onder leiding van een even slechte scheids. Maar nu eerst koffie!

22 jun 2008 10:12
Profiel
Bericht 
Hier mooi zonnetje en al 22 gr,zitten nu eens aan de goede kant van het mooie weer.
Hoe is met ons Wimmeke, :wink: geen kater aan over gehouden. :lol:

22 jun 2008 10:12
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Het leven gaat gewoon door. :) Hier ook 22 graden, maar nauwelijks zon. :cry:

22 jun 2008 10:34
Profiel WWW
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Jawel,ik ben er! Zit weer in dat donkere rustige hoekie,met een lekker wijntje :wink:

23 jun 2008 0:53
Profiel Facebook 
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Goeiemorgen.

Ik was gister ook nog laat wakker, wijntje, kaasfondue, likeurtje, gezellig kletsen met vriendinnen. En al weer vroeg op (het is ook veels te licht buiten). Zal een vermoeiende dag worden, maar aan de lucht te zien ook een mooie dag. Fijne werkweek allemaal.

23 jun 2008 6:21
Profiel
Haarlem e/o
Bericht 
Morge Forumleden,

Druk weekend achter de rug :evil:
Zaterdag aan het huis gewerkt en zondag een prachtige Waterlandrit, mijn co pilot (Saskia) was wel wat moe en snurkte op de terugweg naar huis :oops:
Maar doet een mens weer goed zoveel mensen met dezelfde hobby te zien en spreken :idea:
Zeg Wim waar blijft de koffie nou :?: , goed goed pak het zelf wel :wink:

Maak er een mooie dag van :shock:

23 jun 2008 7:06
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen!

Het is al weer gezellig druk hier. Staat er al thee en een broodje voor me klaar. Lekker.

Was inderdaad een leuke rit gisteren. Door mijn 'achtertuin' zoals Leo dat noemt. Volgende keer maken we bij mij een stop. :wink:

Ook hier een lekker zonnetje. En weer een hele nieuwe week!

Werk lekker, allemaal!

23 jun 2008 7:37
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
zo jongens en meisjes jullie hebben efffe een paar dagen rust :bounce: van dr knauffie,

ik ben effe een paar dagen pleite 8) latahhhhhhhhhh

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

23 jun 2008 7:40
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
molen934 schreef:

Zeg Wim waar blijft de koffie nou :?: , goed goed pak het zelf wel :wink:

Rustig hé Hans, :wink: moest mij deze morgen al om 7uur30 melden voor de voorrondes, ben net thuis, dus lekker bakkie van vrouwtje gekregen.
Verder een goede morgen allen en geniet van de nieuwe werkweek. 8)

23 jun 2008 9:14
Haarlem e/o
Bericht 
Mogge alle,

Brr wat vroeg zeg, moet ik maar zelf koffie zetten :wink:
Wel lekker rustig niet zoveel voetbal op tv, even lekker in de tuin gewerkt :idea:
Woon wat landelijk en dan komen vaak auto en motorliefhebbers voorbij snorren :!:
De een nog mooier als de ander en vele herken je al en zitten met een brede smile achter het stuur, zo lekker herkenbaar :lol:
Zo een lekker bakkie, enne Wim sterkte de komende tijd dat alles maar weer snel achter de rug is :res:

Werk of doe ze

24 jun 2008 7:24
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen!

Het zonnetje schijnt weer heerlijk, de wind is gaan liggen. Het wordt weer een prachtige dag!

Het onkruid staat bij mij ook al weer in de tuin, pffff! Het onkruid groeit als een gek, maar de planten gaan dood :cry:

Vanavond afscheidsmusical bij Dominique op school. Ze schijnt een leuke rol te hebben. Dus ik ben beneiuwd. Nu is haar klas de 'oudste' volgend schooljaar is ze een brugpieper!

Werk lekker, allemaal.

24 jun 2008 7:48
Bericht 
Moguhh allen, lekkere koffie, mooi weer, goed gezind, vrouwtje nog vrij, autootje geladen, straks naar Geel (België) en vandaar naar de heren van Kessel in Deurne, dan naar Valkenswaard op de terugweg en lekker op terras een stukje gaan eten met een wijntje erbij.
Dus heren en dames, tot vanavond. 8)

24 jun 2008 7:56
Amsterdam
Bericht 
GoeieDinsdag allen

Had wat moeite maandag aan het werk te gaan...werd zondagavond nog wat laat. Hopelijk vandaag beter. Doe maar sterke espresso :wink:

24 jun 2008 7:56
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen!

Pffff ... ik kwam vanmorgen niet echt strak mijn bed uit. Nog een paar weken en dan heb ik 2 weken vakantie.

Ja, kan zijn dat dat mijn tuin was, Marcel. Ik had wel een leuke 'doe-opdracht' geweten voor de Waterlandtour: allemaal wat onkruid uit mijn tuin halen :lol: :wink:

Op deze duingrond groeien de planten slecht maar het onkruid des te beter! Moet maar weer eens de tuin in. Vanavond weer de krantenwijk, dus zal wel morgenavond worden.

Zo, koffie-apparaten staan aan, tafels en stoelen staan op het terras. Ik heb maar weer eens spekkoek meegenomen!

Werk lekker, allemaal!

25 jun 2008 7:27
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
goedemorgen mannen en te weinig vrouwen,

Bed uitkomen lukt wel, maar ik heb deze week een logeetje en dan gaat het 's morgens allemaal niet zo snel als anders.

Ook mijn tuin moet dringend worden gemaaid. Ik zit te denken over asfalt. Strepen erop en ik kan een aantal auto's kwijt.

@Lydia - hoe was de schoolmusical, ik had na de aankondiging van gisterochtend toch wel een recensie verwacht :?:

25 jun 2008 7:56
Profiel
Bericht 
Moguhh mannen, jongens wat een dag gisteren, ben blijk dat ik dit niet elke dag hoef mee te maken, eerst ring Antwerpen 45min ongeluk vrachtwagen, en toen we terug kwamen van van Kessel stond er een vrachtwagen te branden op de weg, stonden we ook weer vast voor een klein uurtje.
Heb trouwens weer wat malloten gezien op de weg.

Ben blij dat ik weer in rustig Zeeuws Vlaanderen zit, met een lekker bakkie en spekkoek, bedankt Lydia. :wink:

25 jun 2008 7:58
Amsterdam
Bericht 
Malloten ? kom eens naar de grote stad Wim.... :mrgreen:
Doe maar dubbele espresso.
Werk ze :wink:

25 jun 2008 8:13
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 10342 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384 ... 414  Volgende