Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Patrick, je hebt gelijk. Zie je, ben echt niet goed wakker vandaag!
De musical was fantastisch. Ze had 4 grote rollen. Zó grappig om je kind zo te zien: ze was vol zelfvetrouwen en zette echt de personages neer. Ik ben enorm trots op haar hoe ze zich, ondanks alle vreselijke ervaringen die we de afgelopen 6 jaar hebben meegemaakt, zich ontwikkelt heeft tot een dame die stevig in het leven staat!
En nu héél snel aan het werk!
|
25 jun 2008 8:29 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Beetje bewolkt hier maar wel een lekker temperatuurtje
Lydia leuk voor je dochter en zo herkenbaar het zorgzame voor je kinderen, je wilt altijd dat ze gelukkig zijn
Zal zelf maar een bakkie pakken.
Maakte mijn mailbox leeg , niet te geloven wat een troep er binnenkomt
Enne Wim lijkt wel of dat steeds erger wordt die file's en ongelukken, maarja Antwerpen en Amsterdam zullen niet veel voor elkaar onderdoen wat de drukte aangaat
Werk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
25 jun 2008 9:12 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Hier ook nog maar even een bakkie.
En wat een gekkenwerk gisteren in het Zuiden... wat een hectiek 1 brandende kraan kan opleveren.
@Lydje :Het gaat maar voortvarend met je dochter(s). Mooi om te horen zulke verhalen.
Hier is het aftellen begonnen om na vanmiddag lekker dakloos rond te blazen. Maar nu eerst dus even een bakkie doen.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
25 jun 2008 9:52 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Toen ik een uurtje geleden opstond dacht ik dat het vandaag vrijdag was. Mhhhh ... ik ben echt aan een paar dagen vrij toe!
Johan, ik hoop dat je genoten hebt van de rit! Hier schijnt de zon, misschien bij jou ook. Kan het dak open!
Alles staat al weer klaar hoor, mannen! Broodjes even uit de oven halen, zijn ze lekker warm!
Werk lekker, allemaal!
|
26 jun 2008 7:39 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
moggge al.
lydia .... ik zat me al voor te bereiden om vanmiddag hillie der zoontje op tehalen..... tot ik jou post las woehahahahahah en ik heb juist VRIJDAG mijn laatste vakantiedag .... dus dat helpt ook niet .
WERK ZE
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
26 jun 2008 7:49 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Hier vanuit Haarlem een prachtig zonnetje, wat lees ik nu warme broodjes mmmmm
Weet niet of jullie het al weten , maar de Turken liggen eruit en onze oosterburen gaan door
Zo nog een dagje aan de bak en dan kan ik onze dochter morgen helpen verhuizen
LeOH is wel rustig he, koste denk ik veel energie die Waterlandrit
Zo nu maar even een sterk bakkie.
Werk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
26 jun 2008 8:27 |
|
|
aleh
ex-993 cabrio
ex-996 cabrio
ex-996 turbo
ex-Cayenne S
ex-Panamera S
993 cabrio
Haarlem
|
Mooooge,
Pappadag! Heerlijk als de kinderen naar school zijn. En ook om ze weer op te halen.
Geniet!
_________________________________________ http://www.autodisk.nl
|
26 jun 2008 8:59 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
ook goedemorgen
hier ook al weekend...... straks naar nürburg voor het oldtimer festival aldaar waar onze klasse een gastrace bij de YTCC rijd
|
26 jun 2008 9:02 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
G'morgen allemaal,
Vandaag krijgt m'n logé de sleutel van haar nieuwe huis. Net als Molen kan ik gaan helpen verhuizen, maar eerst klussen. Zaterdag 'even' zo'n 100 vierkante meter laminaatvloer leggen.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
26 jun 2008 9:14 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Ik ben blij dat het nu wél vrijdag is. Ik zit er een beetje doorheen deze week. Hier is het slecht weer. Wind. Donker. En er komt een storm aan vanuit zee. Kan ik dus lekker geen uikruid uittrekken.
Is er al nieuws van Wim?
Werk lekker, allemaal!
|
27 jun 2008 7:45 |
|
|
Traveller69
|
Ook goedemorgen allemaal,
Inderdaad triest weer. Hopelijk klaart het vanmiddag nog op, kan ik nog een stukje gaan toeren want dit weekend komt er niets van
Zo, even een cappuccino tappen, wil er nog iemand wat, muntthee of zo
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
27 jun 2008 7:52 |
|
|
Lydia
|
Mhhhhh, lekker, muntthee Patrick. Heb je nou wéér chocolade mee? Vandaag maar eens een extra rondje lopen, anders zit ik niet meer zo strak in het 'pak'
En nu snel aan het werk!
|
27 jun 2008 8:02 |
|
|
Traveller69
|
Nee, chocolade is op, ja dat krijg je als een vriendin een weekje komt logeren.
Maar, wees gerust, binnenkort ga ik weer eens een middagje bonbons maken. Dus voor die tijd even lekker trainen dan kun je er weer helemaal van genieten
|
27 jun 2008 8:29 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Moge, vanuit een zonnig Nieuwegein. Laptop thuis is gecrashed dus even geen internet meer. Hij ligt aan het infuus, nog niet duidelijk of er nog iets te redden is...
Nog een uur of zeven en we mogen weer genieten van het weekend!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
27 jun 2008 11:08 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, zal dan maar weer koffie zetten.
Kom mannen eruit allemaal, ideaal weer om de auto te wassen en te poetsen.
Opa komt straks met de Belgische koffie koeken, heb nu tijdelijk een boodschappen jongen.
|
28 jun 2008 8:04 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
moggge
ja lekker het regend hier scheelt weer een emmer
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
28 jun 2008 8:10 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh, hier is het bijna droog.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
28 jun 2008 10:12 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mogge Maukers,
Nou een lekker bakkie kan geen kwaad, ben nog moe gisteren geholpen met mijn dochter te verhuizen
En vandaag ook weer een hoop te doen, veel te regelen mijn zoon nam van de week de BMW mee en bij Breukelen dook er een Renault achterin met een fikse gang enzo zonde heeee
Ja en wil half juli een weekje Wenen doen
Komt mijn vriend Wim alweer een beetje bij , hoop je snel weer te zien
Geniet van jullie weekend
|
28 jun 2008 10:56 |
|
|
WdePundert
|
Moggûh, het is nog erg rustig hier.
Het zonnetje begint gelukkig flauwtjes door te breken.
|
29 jun 2008 9:18 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, hier schijnt het zonnetje ook al lekker, net op terras plaats genomen met een espresso.
@Wim, zitten vast allemaal nog in de kerk.
|
29 jun 2008 10:04 |
|
|
WdePundert
|
@ Wim: Gelukkig begint het zingen zo.
|
29 jun 2008 10:12 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Mogguh, lekker weertje, vandaag niet naar Moersgestel
Vandaag naar de stad en verjaardag vieren
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
29 jun 2008 10:16 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ook een goedemorgen,
Hier in Haarlemmerliede prachtig weer en ga straks even naar Zandvoort de DNRT is bezig
Neem ook maar een bakkie leut
Voor de rest weinig te "liegen" en probeer er een leuke dag van te maken
Enne Wim die LeOH zit natuurlijk weer op zijn boot
Geniet van de zondag
|
29 jun 2008 10:46 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mogge,
Ben ik weer de eerste , moet ook nog koffiezetten
Maandagmorgen zeker
Dat beviel wel goed zeg 3 daagjes vrij
Werk ze
|
30 jun 2008 7:21 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Ik ben er ook al. Even samen een bakkie doen dan?
De zon schijnt en de wind is gaan liggen. De meiden hebben vakantie. Goed begin!
Op het werk is het deze week erg druk. Maar wel gezellig!
Werk lekker, allemaal!
|
30 jun 2008 7:23 |
|
|