Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 1:31

Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Nesselandemeeting Rotterdam zondag 13 juli 2008 vanaf 11.00 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Arie ik zag op jullie forum dat er ook wel eens een tunnelrun gedaan wordt, misschien is een gezamelijke tunnelrun leuk om eens te gaan doen?

20 jul 2008 22:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Gert, ik zou best willen, maar het gevaar bestaat dat als we een oproep plaatsen op beide fora er dan teveel deelnemers zouden kunnen ontstaan. Het moet ook niet te massaal worden mede in verband met politecontrole. Met een bescheiden groepje is aan te bevelen. Wellicht kunnen we eens informeren.

20 jul 2008 23:20
Profiel Facebook 
Veghel
Bericht 
ik ben bang dat als je dit met 2 Arie's' in de tunnel doet( en het zullen wel meer Arie's zijn) dat je dit niet leuk gaat vinden , het geluid van Dhr T was... (en geloof me ,tegen de pijngrens) SNOEI hard . :twisted:

je zal GEEN porsche horen :roll:

dus ik ben erbij , ik ben toch al voor 25% doof op links :lol:

21 jul 2008 8:49
Profiel
Veghel
Bericht 
@ Agigma , filmpje anders gecomprimeerden dit is het resultaat:

http://nl.youtube.com/watch?v=AJlPHPHIfkI

de tunnel versie is inmiddels verbeterd maar staat (nog)niet online :!:

21 jul 2008 22:18
Profiel
PorscheForum Rakker
_996Turbo @ 2003_
Bericht 
Rodger that! schreef:
@ Agigma , filmpje anders gecomprimeerden dit is het resultaat: http://nl.youtube.com/watch?v=AJlPHPHIfkI
de tunnel versie is inmiddels verbeterd maar staat (nog)niet online :!:

Ziet er echt stukken beter uit!
(nu de camera nog wat stiller houden 8) dan is het nog makkelijker de compressie goed te berekenen door de codec.)

21 jul 2008 22:36
Profiel
Veghel
Bericht 
dit is met een foto toestelletje gemaakt , hd was uitgeleend :roll:

21 jul 2008 22:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
http://www.megaupload.com/?d=YMQBC6C0

Daar staan mijn foto's..

Om ze te downloaden klik je op de link, dan zie je rechstbovenin het venster een code staan, die typ je in het vakje ernaast en dan kan je de zip file downloaden. (die je dan weer uit kan pakken met Winzip)

Mocht iemand een bepaalde foto in het origineel formaat willen, mail of pm me dan de bestandsnamen van de foto's (bijvoorbeeld DSC1234) en dan zal ik de originelen toe sturen.

Ik weet dat jullie er lang op hebben zitten wachten maar i.v.m. werk en een weekendje Hockenheim(F1, Porsche Supercup en GP2 ofzo..) nu alsnog de foto's..

21 jul 2008 22:54
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Sorry jongens, 't was even druk dus heb het forum wat moeten verwaarlozen :)

Ramon. S schreef:
Hahah, ik zag het Torig, maarrr.. daarna zeg hij er weer perfect uit toch? Trouwens, mooie Porsche hoor!

Hahah, ja altijd "the usual suspects" (zowel aan die hekkens, als diegene die het terrein bleven op en af rijden :lol: )
Daarna wel Ramon!
Bedankt!!! 't Is géén Italiaanse schone, maar een leuke Duitse is ook niet verkeerd :D

Arie Timmermans schreef:
We zullen beslist weer eens afspreken, zodat we weer eens samen kunnen rijden. Welicht doet Roger ook mee.

Arie, je lijkt me al goed te kennen! Gewoon zeggen wanneer & ik maak er zéker tijd voor 8)
Zal je mijn contactgegevens per PB sturen.

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

Laatst bijgewerkt door torig op 22 jul 2008 2:00, in totaal 1 keer bewerkt.

22 jul 2008 1:55
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
barolo schreef:
Misschien is het een idee dat wij een keertje een sprint competitie organiseren tussen Ferrari en Porsche.

barolo schreef:
0 tot 100 anders is het illegaal

Volgens mij zijn dit weinig betekenisvolle sprintjes.
Nu begeef ik me op glad ijs, want ik ken niks van techniek. Echter, van het moto(racen) weet ik wel dat mijn 1000cc 'maar net' iets sneller was dan een 600cc tot 100km/u
Waarom? Omdat je dan maar X toeren in de 1e versnelling draait en daarbij heus het volle vermogen niet vrijkomt.
Weliswaar had ik iets meer koppel, dus je bereikt die 100 iets sneller, maar tot 200 zou al een heel ander beeld geven.
Bij 0-100 zou je denken dat het nipt is, waar het bij 0-200 overduidelijk zou zijn dat de 600cc wordt zoekgereden.

Ik vermoed dat hetzelfde hier zou voorvallen?

Dan zijn we beter dat we een rollenbankmeeting "op poten" proberen zetten :arrow: die info gaat je meer vergelijkingsbasis geven.
Of het zo spectaculair is voor de rijders en eventuele toeschouwers is weer een andere vraag dan ;)

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

22 jul 2008 1:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Nou, als die Carrera GT komt om te sprinten, blijf ik thuis met m'n Testarossa. :wink: Vinden jullie niet erg he..?

22 jul 2008 17:24
Profiel
Veghel
Bericht 
Arie Timmermans schreef:
Erik, Quincy heeft er een mooie film van gemaakt. Wat was het een mooi begin van de dag toen jullie met de Porsche ook hier in Veen aankwamen.We zullen beslist weer eens afspreken, zodat we weer eens samen kunnen rijden. Welicht doet Roger ook mee. Misschien nog wel anderen van dit forum. Lijkt me reuze gezellig.

kan niet wachten :twisted:

@ Ramon , dan trek ik me ook terug :roll:

22 jul 2008 17:33
Profiel
Bericht 
Ramon. S schreef:
Nou, als die Carrera GT komt om te sprinten, blijf ik thuis met m'n Testarossa. :wink: Vinden jullie niet erg he..?

Citaat:
@ Ramon , dan trek ik me ook terug

Angsthazen :wink: Het is pas over als het voorbij is en zonder strijd gaan we niet ten onder, toch?

22 jul 2008 17:49
Veghel
Bericht 
:lol: that! is the spirit :wink:

22 jul 2008 18:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Lydia, het gerucht gaat dat er ook een blonde dame mee wil doen die dan in een zwarte Ferrari zal rijden. Ze had al enige ervaring (aanvaring?) met het rijden in een sportwagen vertelde ze.

23 jul 2008 9:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Ramon. S schreef:

Jawel!!!
Wij willen die beauty zien.

En als het écht moet zal ik een stukje meerijden met je Ramon! :^:

23 jul 2008 9:47
Profiel
Bericht 
@ Arie: Ik ben een beetje allergisch voor blonde dames in zwarte Ferrari's. :lol:

Ik hoop dan maar dat ik sneller ben dan zij is, dan kan ze in ieder geval niet achterop Froggy rijden! :wink:

23 jul 2008 10:12
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Had die F eigenlijk ook schade? Je hoort wel eens dat ze wat minder degelijk zijn.

Afbeelding

23 jul 2008 10:19
Profiel
Bericht 
Kannonne ... wat is er met jouw Avatar gebeurd? :shock:

Aanrijding gehad? :lol:

23 jul 2008 10:22
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Que?

En had die F nou een vette deuk? Of mag daar niet over gesproken worden...

23 jul 2008 13:12
Profiel
Bericht 
Ha, dat is beter, deze Avater. Er zat inderdaad ook een deuk in de Ferrari!

23 jul 2008 17:35
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Bericht 
Arie Timmermans schreef:
Lydia, het gerucht gaat dat er ook een blonde dame mee wil doen die dan in een zwarte Ferrari zal rijden. Ze had al enige ervaring (aanvaring?) met het rijden in een sportwagen vertelde ze.

Uit de historie in deze draad te oordelen, had ze uitsluitend ervaring met het rijden in een sportwagen zittend op de achterbank... :lol: :lol: :lol:

@Lydia : Jammer te vernemen dat jouw bolide nog enige tijd buiten gevecht gesteld is.. :(

24 jul 2008 0:16
Profiel
Bericht 
Het gaat zowiezo niet lukken om haar gerepareerd te krijgen tijdens de vakantie. Dus dan hoeft het voor mij ook geen haastklus te worden. Het is voor mij belangrijker dat het goed gedaan wordt. Alhoewel ik haar node mis, natuurlijk. Zéker met dit mooie weer!

24 jul 2008 7:28
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Bericht 
Klopt... Beter goed dan snel gerepareerd. Snel gerepareerd krijg je alleen achteraf maar spijt van.

24 jul 2008 9:22
Profiel
Veghel
Bericht 
newt , iets voor jou :lol: stond nog ergens in een map :oops:

Afbeelding

27 jul 2008 10:54
Profiel
PorscheForum Rakker
NB
Bericht 
Niemand geflitst op de terugweg :?:

Ze hebben me opgewacht, krijg net de boete binnen :evil:

30 jul 2008 18:15
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende