Auteur |
Bericht |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Merkbescherming
Zelfs bij de wet geregeld.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
26 jul 2008 9:05 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Eeeeh...
Mijn vorige Speedster was op kenteken:
Merk: Volkswagen
Type: Porsche 356A Speedster
Dát kan dus wel; ook op kenteken!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
26 jul 2008 9:24 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Blijft het toch een Volkswagen
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
26 jul 2008 9:30 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Ziet er goed uit, Porschehenk.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
26 jul 2008 10:23 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
yummie, quanta costa Henkie
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
26 jul 2008 14:12 |
|
|
zuugnap
|
forumprijs per stuk! 5K ? ben ook benieuwd!
|
26 jul 2008 14:17 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Tussen de 25 en 30K.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
26 jul 2008 14:53 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
We zullen zien wat er op kenteken komt. Ik ga voor volkswagen, type 356 speedster. Vind ik al top.
Meer info over details etc, een PB sturen. Maar zie de juiste prijs ongeveer hier voorbij komen. Ligt ook aan opties e.d.
Vandaag weer hard gewerkt, lukt nu niet om foto's te plaatsen. Maar morgen zeker. De "ondertrouw" heeft nl plaats gevonden.
Nog nachtje slapen mannen en er komt weer een partij foto's hier in de topic te staan.
Forumprijs 5K per stuk???
krijg je denk ik een derde bovekant. Lastig rijden hoor
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
26 jul 2008 15:22 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Klinkt allemaal erg gaaf Henk
Ben erg benieuwd naar de foto's.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
26 jul 2008 15:25 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Ga nu helaas weg Morgen zet ik ze erop.
Kom met leuke foto's morgen,wind in de haren??????
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
26 jul 2008 15:28 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 jul 2008 21:13 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Mooi hoor, succes ermee! Ben benieuwd wat het kentekenverhaal gaat worden!
|
26 jul 2008 21:50 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
27 jul 2008 9:04 |
|
|
Toon
|
wat ik me nou altijd afvraag is waarom er bijna nooit een 912/356 blok en bak in wordt gehangen maar altijd de kever versie ... (behalve het kul argument van de kosten)
dan wordt ie toch nog een beetje meer "een echte" ...
Heel fraai overigens die 356 speedster, voor mij de mooiste porsche ooit gebouwd en waar voor mij de Porsche koorts mee is begonnen ....
|
27 jul 2008 12:09 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 jul 2008 12:43 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Hoezo kul argument ? Vraag eens na wat een "nieuwe" 356 motor met bak kost. Verder zal het nooit een originele worden, hoeveel echte onderdelen je er ook aanhangt [zonde van het geld], en er beter door rijden doet ie ook niet.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
27 jul 2008 12:45 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
schrikbarende prijzen heb ik gehoord
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 jul 2008 12:49 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Daar zijn ze dan, veel te mooie dag om achter pc te zitten.
Weer lekker gewerkt, hier weer een update:
Ophanging rechtsachter gemonteerd
Verse remleidingen:
Remtrommel rechts gemonteerd
Rollend Chassis
Pasmotor gemonteerd
Rollend chassis met motor
Dan het grote moment, de "ondertrouw van chassis en body gaat plaats vinden
Zwevende body
HET MOMENT: de body op chassis gezet om te kijken hoe hij past en naar montageplaatsen.
Intussen kwam het revisiebedrijf het gereviseerde onderblok brengen. Die kan nu opgebouwd worden.
Zoals je kan zien is er weer hard gewerkt.
Tot de volgende update
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
27 jul 2008 19:55 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Nee, de originele "echte" moet de garage in
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
27 jul 2008 20:10 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Vandaag weer bezig geweest met de Speedster. Moet zeggen de "ondertrouw" is niet soepel verlopen!!!
De montagebouten van Chassis en body kwamen niet overeen
Kwam 3 cm te kort.. maarja .. chassis verder inkorten?? echt niet, alles is klaar. Waar ligt het dan aan????
A fijn.. na email gekregen te hebben uit de states hebben we het gevonden. De bodies zijn gewijzig aan de onderkant. In de USa kort men het chassis 30 cm in, en in Nederland 27,4cm.
Gevolg: er moet vooraan een balk opgelast worden.
Verder vandaag de stoeltjes gepast.
De stoelrail onder de stoel gemonteerd.
In de stoel verstevigingsstrips gemaakt, moet wel veilig zijn natuurlijk.
Daarna de stoel op chassis gemonteerd.
Aanzicht op dashbord, "to be" uiteraard.
En even fijn een stukje "voor gezeten" Haren in de wind en cruisen.
De stoel is er weer uit, de body los van chassis, nu dus de aanpassingen gaan doen dat de body wel goed vast gezet kan worden.
Tot de volgende update.
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
28 jul 2008 21:39 |
|
|
horn
PF #57
|
mooi hoor! en snel.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 jul 2008 21:44 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Dat gaat best rap allemaal (heb je vakantie?)
|
28 jul 2008 22:37 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Ik heb ALTIJD vakantie....
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
28 jul 2008 22:47 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
zo nou nog effe fotoos netjes naast elkaar vd mods
als je de link linkt kunnen we de pics in full reso bekoekeloeren
dope shit henkie hoe worden de achterlichten :
of zo:
enjoy your building
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
28 jul 2008 22:57 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
De laatste, en dan zonder de reflectors eronder.
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
28 jul 2008 23:03 |
|
|