Porsche 993 van een forumlid gepoetst
Als dagelijks werk ben ik werkzaam als autopoetser die poetst voor merkdealers.
Maar in het weekends poets ik ook auto s buiten mijn werk om.De reden daarvoor is dat ik zelf een groot liefhebber ben van exclusieve en liefhebbers auto's.Daar besteeds ik ook mn volle aandacht aan wat me door de weeks niet lukt op mn werk.
Via mijn vriendin kreeg ik te horen dat er een collega geintresseerd was in een make over.
Hierbij ging het alleen over de buitenkant
Het gaat hierbij om de auto van Graaf.
Voor het wassen : ( had hem al ingespoten en vergeten foto s te maken toen hij aankwam )
Hier boven zie je goed een restant van slecht polijsten , helaas heb ik geen foto van hoe het is geworden na het poetsen
Na eerst goed de auto , deurstijlen en tankklep ingespoten te hebben met een reiniger en velgen ingespoten te hebben met een velgenreiniger , kon ik de auto eerst goed afspuiten
Vervolgens ingespoten met schuim , wassen met de ultimate Wass mitt , daarna weer afspuiten.
Daarna kleien , kwam wel beetje vuil vanaf ,
Ingespoten met Preclean van Waxyol ( om de poriën van de lak open te zetten )
Weer afspoelen.
Als laaste met de Miracle Dryer( werkt trouwens echt super) drooggemaakt.
Toen kon ik de auto voorbereiden voor het polijsten , dus eerst alle rubbers afplakken
Vervolgens ben ik gaan polijsten Poorboys ssr2 met lake country orange ( medium )en daarna poorboys ssr1 met lake country white.(soft )
Banden in de vinyl , rooster boven de motor , en de motor zelf
Als poets 1 laag waxoyl en daarna Natty s blue paste erover wat dit als resultaat gaf