Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:44

Antwoord op onderwerp  [ 589 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Volgende
PorscheMotion 2008, 10 augustus, TT Circuit Assen 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Ik ben net te laat terug van vakantie :cry:

05 jul 2008 11:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 911 3.2 targa /ex 964 c2/ 996 4s
hoorn (nh)
Bericht 
Lydia schreef:
Leuk Hans! Moeten we maar weer eens een mooi lang treintje gaan vormen!

Ja Lyd lijkt me leuk een treintje uit de kop van noord-holland.
Vanuit waar beginnen we dan?

gr h

http://www.monchhoutbewerking.nl/
Bezoek monchdakkapellen!

05 jul 2008 14:15
Profiel WWW
981 Boxster GTS
Bericht 
:cry: :cry: :cry:

Ben dan op vakantie, zou bijna ff een charter heen en weer nemen, maar als ik dan weer terug kom weet ik vrijwel zeker en vast ( :lol: zoals de Belgen het zeggen) dat m'n kop er af gehakt word (als het daarbij blijft :roll: )

Vorig jaar was natuurlijk een try-out en na alle positieve op- en aanmerkingen kan het alleen maar VEEEEEL beter worden.

Ik kan niet anders zeggen.........have fun en snik ik lees het wel achteraf.

05 jul 2008 23:04
Profiel
Bericht 
luca schreef:
Ja Lyd lijkt me leuk een treintje uit de kop van noord-holland.
Vanuit waar beginnen we dan?

Als Barbara mee gaat waarschijnlijk vanuit Den Helder :lol:

Ter zijner tijd een topicje openen voor een treintje Noord-Holland.
Stopplaats Akersloot? Genoeg parkeerruimte!

06 jul 2008 9:21
PorscheForum Rakker
Krimpen aan den IJssel, Rotterdam
Bericht 
Ik probeer er ook bij te zijn :)
Eerste keer voor mij. 8)

06 jul 2008 9:39
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Nouja...kleine 40 dagen te gaan hé? :P

Akersloot lijkt me een goede locatie om te starten, of anders ergens bij de afsluitdijk????

06 jul 2008 13:27
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
FROST schreef:
Nouja...kleine 40 dagen te gaan hé? :P

Akersloot lijkt me een goede locatie om te starten, of anders ergens bij de afsluitdijk????

Als jullie over de afsluitdijk komen sluit ik met de M3 ook wel aan denk ik.

06 jul 2008 13:55
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Bericht 
Er komt waarschijnlijk, net als vorig jaar, een treintje vanuit het zuiden. Ik ben toen opgehaald op Akersloot. Dus gaat goedkomen! Gezellig, ik heb er zin in!

06 jul 2008 15:21
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik ben er uiteraard ook bij.
als het meezit met wat hulp om op meerdere plaatsen tegelijk te kunnen zijn ;-)

verder ben ik een expo aan het voorbereiden welke in oa de goldclub te zien is. Tevens een nieuw product presenteren.

als er nog speciale fotowensen zijn, geef het maar even door, altijd leuk te weten wat men wil zien (ik weet niet of ik het 100% kan waarmaken, maar toch 8) 8)

www.Autosport-evenementen.nl www.CanvasArtXL.nl

18 jul 2008 1:48
Profiel WWW
Bericht 
V_D_W schreef:
zuugnap schreef:
hmm beetje verwarrend op de site staat Porsches hebben met hun bestuurder gratis toegang en parkeren op de PorschePaddock Parking
als je dan de kaart aankikt dan geven ze alleen de Auto free entrance niet de inzittenden ..... fraai fraai!

Hmmm als ik kan parkeren op forumstand count me in! ;)

9 juni schreef ......
Er staat op www.porschemotion.nl nog een verkeerde afbeelding.
Deze is weliswaar aan te klikken maar nog niet "downloadable" en in te vullen. Naar alle verwachting moet dit morgen gaan lukken.

er staat nog steeds een verkeerde afbeelding VDW of blijft het zoals het er staat 8)

18 jul 2008 2:59
PorscheForum Rakker
porsche 964 carrera 4
klazienaveen
Bericht 
Ik was ook van plan om te gaan - is voor ons maar een half uurtje rijden en heb ook al op de site gekeken en daar viel mij ook al op dat dat met die gratis entreekaart niet klopt. Dus... hebben Porsche + bestuurder nu gratis entree en moet bijvoorbeeld alleen een medepassagier gewoon een kaart bestellen of moeten bestuurder én passagier beide een entreekaart bestellen? En die paddock-kaart nou gewoon uitprinten (want downloaden lukt niet) en dan handmatig je naam etc. erop invullen?
Groeten,
Wimmen 911

19 jul 2008 18:41
Profiel
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Staat inderdaad nog een verkeerde afbeelding maar de tekst op de site is duidelijk: Gratis toegang voor Porsche én bestuurder.

De forumtreintjes worden zo te zien wel populair:

Citaat:
Verzamelplaatsen
Deze website houdt u op de hoogte van de verzamelplaatsen en vertrektijden. Carpe diem is het motto, en u beleeft een ontzettend leuke ervaring door gezamenlijk richting het TT Circuit van Assen te rijden!
Binnenkort meer info of kijk op www.porscheforum.nl .

19 jul 2008 19:01
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997 GT3RS, 964RS, 911R, 934 (project ?), 73RS (op zoek)
Den Haag
Bericht 
Komt er een treintje Zuid-Holland / Den Haag ?

20 jul 2008 14:24
Profiel
Bericht 
Vast wel. Je kunt de oostelijke route nemen of de westelijke. Nemen jullie de westelijke (via de Afsluitdijk) dan kunnen we bij voorbeeld afspreken op Akersloot (A9).

20 jul 2008 15:32
PorscheForum Rakker
944 type 1, 1982
Apeldoorn
Bericht 
Harley schreef:
Tegen die tijd maar eens doen, de Mac in Amersfoort langs de A1 is altijd een goede plek om te verzamelen.

Staat deze locatie nog steeds op de planning, zoja dan doe ik graag mee met het treintje! Nog Apeldoorners (en omstrekers) die hier in Apeldoorn bij de Mac willen verzamelen voor de richting van Amersfoort?

Groet, Maarten

20 jul 2008 22:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Alhoewel ik geen Porsche bezit zal ik, zoals het er nu naar uit ziet, beslist gaan kijken. Ik zal dan wel met de Ferrari naar Assen gaan en daar natuurlijk op de parkeerplaats achter moeten laten. Vanzelfsprekend is de paddock deze keer voor de Porsche's.

Toch zal ik het mooi vinden om aansluiting te vinden met een van de 'treintjes' zoals vaak op dit forum besproken. Samen naar Assen rijden is al een feest op zich.

Mocht er een Porscherijder zijn die mij eens mee zou willen laten rijden op het circuit ,dan graag! Dan kan mijn dag helemaal niet meer stuk gaan.

20 jul 2008 23:01
Profiel Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Maarten1982 schreef:
Harley schreef:
Tegen die tijd maar eens doen, de Mac in Amersfoort langs de A1 is altijd een goede plek om te verzamelen.

Staat deze locatie nog steeds op de planning, ()

Groet, Maarten

Wat mij betreft wel.

21 jul 2008 13:00
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
...
Hilversum
Bericht 
gooi maar open dat topic! (maar ik wil het ook wel doen)

21 jul 2008 13:22
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Arie Timmermans schreef:
Ik zal dan wel met de Ferrari naar Assen gaan en daar natuurlijk op de parkeerplaats achter moeten laten. Vanzelfsprekend is de paddock deze keer voor de Porsche's.

Arie, gewoon in een treintje met de Porsches de paddock oprijden. Zeg je gewoon dat het een 924 met een speciale bodykit is. Wedden dat je er zo opkomt. Vorig jaar stond er volgens mij zelfs een Mustang tussen. Zolang er maar een embleempje met een paard op zit zien ze bij de poort het verschil niet :lol:

22 jul 2008 8:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
944/911sc/964C4/356 SC
Abcoude
Bericht 
BerendB schreef:
Arie Timmermans schreef:
Ik zal dan wel met de Ferrari naar Assen gaan en daar natuurlijk op de parkeerplaats achter moeten laten. Vanzelfsprekend is de paddock deze keer voor de Porsche's.

Arie, gewoon in een treintje met de Porsches de paddock oprijden. Zeg je gewoon dat het een 924 met een speciale bodykit is. Wedden dat je er zo opkomt. Vorig jaar stond er volgens mij zelfs een Mustang tussen. Zolang er maar een embleempje met een paard op zit zien ze bij de poort het verschil niet :lol:

Haha, ik sta zelf bij de ingang, ben niet bijziend en hoor bovendien redelijk het verschil tussen een italiaanse 3.5 V8 en in dit geval een duitse vierpitter ;-)
Arie heeft een uitnodiging gekregen voor een andere speciale parking.

25 jul 2008 11:14
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Mannen - ik heb net een 2 persoons VIP arrangement via Porsche gewonnen voor de Porsche Motion :D

Alle vragen goed van de Le Mans quizz van het eerste digitale Porsche Magazine :P
Treintje vanuit Den Haag kan beginnen wat mij betreft ....

29 jul 2008 14:49
Profiel
PorscheForum Rakker
944/911sc/964C4/356 SC
Abcoude
Bericht 
zuugnap schreef:
V_D_W schreef:
zuugnap schreef:
hmm beetje verwarrend op de site staat Porsches hebben met hun bestuurder gratis toegang en parkeren op de PorschePaddock Parking
als je dan de kaart aankikt dan geven ze alleen de Auto free entrance niet de inzittenden ..... fraai fraai!

Hmmm als ik kan parkeren op forumstand count me in! ;)

9 juni schreef ......
Er staat op www.porschemotion.nl nog een verkeerde afbeelding.
Deze is weliswaar aan te klikken maar nog niet "downloadable" en in te vullen. Naar alle verwachting moet dit morgen gaan lukken.

er staat nog steeds een verkeerde afbeelding VDW of blijft het zoals het er staat 8)

Het blijft inderdaad inhoudelijk staan zoals het geplaatst is.
Dit om verwarring te voorkomen dat het paddock kaarten zijn en geen entree tickets voor publiek. Porsches met bestuurder hebben altijd vrije toegang, inzittenden veelal ook. Kijk hiervoor svp op de website http://www.porschemotion.nl
Overigens maken ingeleverde paddockkaarten kans op mooie prijzen :D

29 jul 2008 19:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Ik baal nu behoorlijk, maar helaas ben ik er net achter gekomen dat ik zondag niet kan komen.. :cry:

dus VDW, Word er volgend jaar weer een Porsche motion gehouden? (en komen er dan ook weer cup-races en Le Mans bakken? )

29 jul 2008 20:11
Profiel
PorscheForum Rakker
944/911sc/964C4/356 SC
Abcoude
Bericht 
marco.groenhof schreef:
Ik baal nu behoorlijk, maar helaas ben ik er net achter gekomen dat ik zondag niet kan komen.. :cry:

dus VDW, Word er volgend jaar weer een Porsche motion gehouden? (en komen er dan ook weer cup-races en Le Mans bakken? )

PorscheMotion is een jaarlijks evenement. De huidige progressie in deelnemers en content laat zien dat het nog steeds leuker kan worden.
Ik zou het zeker niet willen missen! ;-)

29 jul 2008 20:24
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Dus volgend jaar is er gewoon een vervolg gelukkig. :)

Ik hoorde trouwens dat Schuiten modelauto's ook komt? Hebben een absurd mooie collectie Porsche's.. en zeer veel modelauto's in hun normale winkel(12.000 stuks! waaronder een 1:12 Veyron en een hele lading veredelde fiat's..)

29 jul 2008 20:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 589 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Volgende