Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:27

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Speakers tbv 964 voor 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993 targa, ex 964 targa
N-Brabant
Bericht Speakers tbv 964 voor
Ik heb een nieuw setje speakers liggen van Philips. Oorspronkelijk bedoeld voor een BMW 3-serie. De set bestaat uit een 13 cm woofer en een opbouw tweeter. Hoewel de tweeter kwalitatief een stuk beter is als de originele P tweeters zijn ze niet als zodanig in te bouwen. De woofers wel, weliswaar moet je wel een klein randje van de inbouwringen afslijpen (+/- 1 mm). Dus als je vervanging zoekt voor je woofers voor en een kleine handeling niet schuwt, dan is het wellicht wat. T.e.a.b. te koop.

De speakers zijn ongebruikt.

20 jul 2008 19:27
Profiel
PorscheForum Rakker
993 targa, ex 964 targa
N-Brabant
Bericht 
Na bekomen te zijn van de overweldigende respons op mijn wervende campagne, is het tijd voor een tweede offensief. Niet omdat ik nou perse van de speakers af wil, maar met name omdat ik dit weekend van eenzelfde set toch ook de tweeters heb weten in te bouwen. De set blijkt echt met een paar kleine aanpassingen fantastisch in de originele behuizing te passen en het geluid is echt goed. Ik speel gewoon met de standaard BP Symphony dus geen "audiofiele ambities", maar er is echt sprake van laag en een zeer prettig hoog als gevolg van de textile dome tweeters in deze set. Het vergelijk net de originele speakers is echt een vooruitgang. De speakers zijn 90w, dus als je een versterkertje hebt, zal het nog beter spelen verwacht ik.

Om verwarring te voorkomen: ik heb twee (nieuwe) sets van deze speakers, en 1 heb ik dus naar volle tevredenheid zelf ingebouwd en de andere heb ik nog. Dus als iemand op zoek is naar een prima upgrade waarbij je je originele looks behoudt, dan is dit een aanrader (zie pic's in mijn album).

Ze mogen weg voor weinig.... PB

Ben benieuwd :wink:

29 jul 2008 21:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 2.7
Bericht 
Hoi,

Ik heb zelf een porsche 964 en ben niet tevreden over het geluid dus heb wel interesse in de boxen. Mijn vraag is wat moeten ze kosten en waar kan ik ze evt ophalen.

30 jul 2008 14:08
Profiel
PorscheForum Rakker
993 targa, ex 964 targa
N-Brabant
Bericht 
Beksie heb hebt een PB

30 jul 2008 18:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 2.7
Bericht 
Ik heb gereageerd voor het maken van een afspraak.

31 jul 2008 12:13
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]