Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
Met de 996 wil ik ook wel mee. Die extra PK's gaat het je echt gelukkig(er) maken? Of is enough is an euf?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
22 jul 2008 23:51 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Welkom hier!
Erg impressive Turbo!!!!
Aan de filmpjes te zien heb je zeker geen verkeerde rijstijl (en aan het schaterlachen te horen zit het met de fun factor ook wel juist )
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
23 jul 2008 1:13 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Eerlijk gezegd, en ik snap heus de kick van wat extra power, denk ik dat een upgrade van 500+ pk's naar 580 stuks voor een groot deel tussen de oren zit vwb "gevoel" ; het zál te merken zijn...maar wanneer en is dat het vele extra geld waard... . Al geeft 't zéker een kick om alleen al "te weten" dat je bij een accelleratie vanaf welke snelheid dan ook praktisch altijd de snelste bent.
Toch zou ík het bij 500+ stuks laten.
|
23 jul 2008 5:56 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Welkom op dit forum!
Hele gave auto met indrukwekkend vermogen!
Ik ben het met Jurgen eens; waar eindig je qua vermogen? Iedere upgrade voel je (of denk je te voelen), maar of je rij-genot nou snakt naar deze upgrade in piekvermogen is maar helemaal de vraag. Met mijn huidig vermogen kom ik in ieder geval ruimschoots uit (op de openbare weg).
Desondanks moet je natuurlijk helemaal zelf weten of je 9ff hun werk laat perfectioneren.....
Veel wijsheid!
|
23 jul 2008 6:52 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Welkom op het forum!
Geen verkeerde auto, ziet er bijzonder goed uit.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
23 jul 2008 7:34 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
welkom, erg mooi en exclusief, deze 996 Turbo cabrio!
|
23 jul 2008 7:36 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Hele mooie wagen! Over die vermogenstoename; heb je het idee dat je nu vermogen té kort komt? Kun je op Zandvoort en andere circuits ál het vermogen gebruiken? Met andere woorden, is het huidige vermogen een beperkende factor om sneller te gaan over de track? Dán pas heb je behoefte aan meer vermogen. En als ik een hele kleine kritische noot mag plaatsen (niet jippie bedoeld); je moet nog even wat oefenen op je lijnen op CPZ; o.a. de Tarzan stuur je veel te vroeg in (je remt ook al veel te vroeg) en de Hugenholz moet je al veel eerder naar rechts de curbestones opzoeken. Het Scheivlak ga je ook al véél te snel naarbinnen en je gaat ook nog eens van je gas af waardoor je 'm bijna kwijt bent. Je geeft ook veels te onrustig gas, met stoten.... gas, gas los, gas... daar wordt je wagen veel te onrustig van; je moet vloeiender gasgeven om meer balans in die wagen te krijgen en dan zul je zien dat je nog veel harder kunt want een rondje in +2.15 is eigenlijk langzaam voor een dergelijke potente wagen. Je haalt nu wel wel mensen in maar da's puur op vermogen.... O ja; en áltijd 2 handen aan het stuur op het circuit! Dus voordat ik in extra vermogen zou investeren zou ik een goede racecursus volgen zodat je het huidige vermogen al helemaal kunt gebruiken
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
23 jul 2008 9:03 |
|
|
BmX944
Amsterdam
|
Met twee handen aan het stuur schakel je best lastig (ja tenzijn het een ... is natuurlijk )
|
23 jul 2008 10:44 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
In beide filmpjes was dit niet tijdens schakelmomenten Als je met 500pk het circuit opgaat is effe investeren in een goede racecursus écht een aanrader, je staat na een paar dagen versteld van wát je allemaal verkeerd deed en hoeveel beter, veiliger en sneller je daarna rijdt
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
23 jul 2008 11:50 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
23 jul 2008 12:06 |
|
|
RG996
N-H
|
Erg dikke auto, ik vindt persoonlijk de velgen niet matchen MAAR dat neemt niet weg dat het een super verschijning is!
|
23 jul 2008 13:13 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Ikke nie snappie doen?
Op foto van Autogespot rijdt er een meneer in met blond haar.
Op het filmpje van de acceleratie uit de Eau Rouge heb je donker haar?
Heb je je haar geverfd? Auto uitgeleend?
Haha is maar detail. Gruwelijke Porsche verder, maar dat had ik al gezegd.
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
23 jul 2008 16:47 |
|
|
BmX944
Amsterdam
|
Vorige eigenaar misschien
|
23 jul 2008 16:54 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Marco heeft veel verschillende "looks''...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
23 jul 2008 16:58 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Kwijl
vind het filmpje Wedstrijdje tegen een Porsche Carrera GT op Spa
wel grappig met je comentaar : voor zijn zeshonderdveertigduizend euro
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
23 jul 2008 19:31 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Kan niet, auto is zo gespot in 2007, maar is sinds 2006 al in bezit van Marcel. Zal wel andere look zijn. Blijf het wel een gruwelijk idee vinden, 500pk'tjes. Kun je er niet een paar aan mij lenen
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
24 jul 2008 1:18 |
|
|
996turbo9ff
Rotterdam
|
Bedankt voor alle en soms ook kritische reacties.
Wat betreft de extra vermogenstoename laat ik het voorlopig hierbij.
Tegenwoordig kan je toch niet zo vaak meer de wagen voluit laten gaan alhoewel ik het toch regelmatig probeer en dan is 505 PK echt wel erg leuk.
De persoon op de foto van autogespot ben ik overigens wel.
De volgende meeting maar eens met een liefhebber een rondje rijden.
|
28 jul 2008 20:55 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Waar kunnen we ons aanmelden?????
|
28 jul 2008 21:04 |
|
|
horn
PF #57
|
IRL vond ik hem echt strak. Stoere bak en de velgen staan hem erg goed. Je stond naast me bij Luna. Vandaar even wat langer gekeken
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 jul 2008 21:41 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Welkom hier!
Hele mooie bak, niets meer aan doen en lekker genieten van alle km's die nog gaan komen!
|
28 jul 2008 22:02 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Erg strakke bak. 500+ lijkt me voor 99,9% van de mensheid voldoende. Aan de andere kant: van sommige dingen kun je nooit genoeg hebben
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
29 jul 2008 10:06 |
|
|
Porsche Tattoo
Boxster 986 2.7Rotterdam
|
En zo worden de straten van Rotterdam steeds mooier Ik heb de 9ff afgelopen vrijdag bij Luna in het echt mogen aanschouwen en hij is zeer mooi, veel plezier ermee.
_________________________________________ There Is No Substitute
|
29 jul 2008 14:03 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Welkom, vette bak man!
|
29 jul 2008 18:04 |
|
|
Newt
Papendrecht
|
mooie wagen en velgen zijn mooi...ik ken ze ergens van...
Leuk dat er meer turbo's 996 komen...see you at a meeting..!
|
30 jul 2008 7:42 |
|
|
Division
Groningen
|
Welkom hiero!
Complimenten voor je auto, ik vind de nieuwe Turbo velgen echt zeer goed staan. Ondanks dat het misschien niet helemaal 'hoort' op een 996 staat het fantastisch! Je ziet ze niet zo heel veel meer, de 996 Turbo Cabrio's, leuk dat er dan toch nog iemand is met zo'n bolide die zich hier heeft aangemeld!
_________________________________________ Foto's
|
02 aug 2008 18:43 |
|
|