Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 19:44

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10342 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 414  Volgende
Chatbox: Mogguh Mauk! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Amsterdam
Bericht 
Van Harte man.
Eerste cadootje : PF opstarten :wink:

:cheesy: Kon er geen gebakje af.........

09 jul 2008 8:05
Profiel
Bericht 
Moguhh allen, en van harte gefeliciteerd Henk, je begint er stilletjes aan bij te horen. :wink:

Smaakt best de koffie en broodjes, en ga straks weer voor het eerst wat doen in de loods bij Timo, 10 dagen zitten erop, dus weer aan de bak. 8) :wink:

09 jul 2008 8:11
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Beetje vroeg voor gebak, maar Henk van harte gefeliciteerd en nog zo lekker jong :oops:

Enne Wim doe een beetje rustig aan he, had je zin in veel werk (zo'n Alfa) :cry:

09 jul 2008 8:21
Profiel
Bericht 
Nog even snel een felicitatie aan Henk!

09 jul 2008 9:18
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
henkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

gflctrd gozahhhhhhhhhh :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

09 jul 2008 9:22
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Goeie smorregus deze morreguh :!:

Lastig hoor, om de dag na aankomst vanuit Nederland meteen weer aan de slag te moeten. Kwamen om 20:00 hier in Melbourne aan, na een reis van zo'n 24 uur, en moest dus vanochtend meteen weer aan de slag. :(
Nou ja, daar heb je koffie voor toch?

Doe dus nog maar zo'n bakkie 'latte' :lol:

Werk ze, of geniet van je vakantie!
Ik hoop dat het weer er nu beter is dan toen we er eergisteren vertrokken :wink:

10 jul 2008 3:52
Profiel WWW
Bericht 
mogge .... zit je nu weer in kangoocountry dan?

10 jul 2008 5:01
Veghel
Bericht 
ook moggge , HV rijdt hu spook en op zijn kop :roll: rare jongens die "ÄUSIES ":wink:

10 jul 2008 5:22
Profiel
Bericht 
Mogguh, ik dacht dat ik er vroeg uitmoest :shock:

Vandaag weer bollen pellen :(

10 jul 2008 6:54
Profiel WWW Facebook 
Haarlem e/o
Bericht 
Ook een goede morgen,

He heerlijk een lekker bakkie op de vroege ochtend :lol:
Mooi Stijn dat bollenpellen, heb ik ook nog gedaan en vond het wel gezellig met zijn allen aan de tafel :idea:
Deed dat toen in Hillegom en stapte dan op mijn Kreidler :oops:
De weg naar een Porsche is lang en zwaar :wink:
Niet best jongens, hoor net op het nieuws van de Politieagente die is neergeschoten :evil: :twisted: :(

Werk ze

10 jul 2008 7:09
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
G'morgen allemaal,

Het weer is hier nog net zo slecht als 2 dagen geleden, dus Australië klinkt verleidelijk, wil ik wel een nachtje rust voor laten.

Ja, het nieuws wordt steeds erger. Politieagente neergeschoten, gisteren een 17jarige jongen in Engeland doodgetrapt omdat hij tussenbeide kwam bij een ruzie tussen een man en vrouw. Je zou willen dat als niemand het nieuws meer zou volgen, het dan op zou houden.

10 jul 2008 7:38
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen!

Bollen pellen, dat heb ik ook nog gedaan, voor 2,50 gulden per kistje. Vanaf mijn 14e fietste ik van Apeldoorn naar Den Helder, daar logeerde ik altijd 3 weken bij vrienden in de zomervakantie. Ging ik 1 week bollen pellen, dan hoefde ik niet terug op de fiets maar dan kon ik met de trein naar huis :wink:

Het is afschuwelijk hoe de wereld steeds meer verhardt. Breng je kinderen maar eens bij dat het 'daar buiten' een gevaarlijke wereld is.

Het lijkt hier wel herfst: regen, wind, dikke wolken. Ik hou niet van dit weer ...

Werk lekker, allemaal!

10 jul 2008 7:50
Bericht 
Moguhh allen, moet ik nog iets toevoegen, nee dus. :(
Het is een raar wereldje aan het worden, en vroeger, tsja.... toen was ik nog jong. :wink:
Doe mij maar een bakkie jongens, broodje smeer ik zelf wel. :twisted: :wink:

10 jul 2008 8:39
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
moguh allen, ik 'vergeet' 's ochtends de krant nog wel eens te lezen, maar om dit soort slecht nieuws kun je niet heen, verschrikkelijk he.

Die lange weg naar de gewenste Porsche is voor Stijn wel erg hard met zo'n verregende start van de zomer, als de uiteindelijke Porsche omgekeerd evenredig is aan jouw lijdensweg nu, wordt dat vast een hééle dikke :wink: .

Werk ze allen.

10 jul 2008 8:52
Profiel
Bericht 
Mogguh,

Klopt, ik ben nu al aan het sparen voor een 911R of een 997 GT3 RS. Eventueel zou ik ook heel graag een Alfa 8C of een Alfa 159 op m'n oprit hebben. De iets reeelere auto's zijn de Alfa 75 V6, de 964 C2 of de M3 E30 8)

Hoe dan ook, ik moet bijna weg :(

Werkze!

11 jul 2008 6:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Moguh dezez vrijdags! Ditmaal wel een blauwe hemel, ondanks de nog beloofde regen in elk geval een goede start!
Mooie opname trouwens van de VetCool2008 editie. Kende dit fenomeen nog niet, maar zag er spectaculair uit (en moet dat ook voor alle zieke kinderen zijn geweest!), dus wie weet in 2009.

Werk ze allen!

11 jul 2008 6:55
Profiel
Zeist
Bericht 
G'morguh allen.

Zo blauw is de lucht hier anders niet (ff wat slaapsteentjes uit mn ogen wrijven), oh wacht, aan de einder zie ik wel wat blauws.

Gister lekker tapas gemaakt en heb vandaag eigenlijk geen zin om te werken. Ik denk dat ik er maar een kort dagje van maak.

11 jul 2008 7:28
Profiel
Bericht 
Selamat pagi, Mannen!

Ik zie hier wat blauwe stukjes hemel maar vanuit zee zie ik toch dikke wolken hierheen waaien!

Ik zit ook niet helemaal sherp in de startblokken, maar ik vrees dat ik niet voor 6 uur weg kan. Laatste dagje van de week, ga ik nog wel volhouden. :wink:

Tapas! Mhhhh .. zo lekker! Zelf truffels maken, en tapas ... niet gek Patrick!

Werk lekker, allemaal!

11 jul 2008 7:44
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Hmmm, beetje grijs hier maar in ieder geval droog, een grote verbetering.

Nog een dagje voortslepen, op mijn tandvlees zo langzamerhand. Werk ze iedereen!

11 jul 2008 7:53
Profiel
Haarlem e/o
Bericht 
Morge luitjes,

Nog iemand de Staatsloterij gewonnen :?: , dacht rond Den Haag :wink:
Was gisteren een doenige dag, kon de Mini weer inleveren en de BMW was keurig gemaakt.
Zit net op kantoor en komt een chauffeur van ons aan en gaat achteruit het terrein op, gaaaaat daaaat weeeel neee hooooo aaaaa zo in het front van onze laatste Terberg oh zo zonde :oops: :evil: :twisted:
Stond ik een uurtje later weer in de garage en kassa :!: :shock:
Kijken wat de dag vandaag weer brengt :?:

Werk ze Maukers

11 jul 2008 8:26
Profiel
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Da's pas een familiebak :lol:
Voor het cabriogevoel kan ze altijd nog gewoon op de scooter stappen :lol:

Goeiemorgen trouwens.
Nog één werkdagje en dan is het weekend:-> druk aan de slag voor de Porscheforumjaarkalender!! -> effe spammen: Locatiesuggesties zijn van harte welkom! 8)

@Molen: zonde van zo'n stukje nostalgie :cry:

11 jul 2008 8:42
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Moguhh allen, t'is al druk in het café.
Hier niks van zon te bekennen, mooie grijze lucht. :(
Vandaag zou het druk worden op de wegen richting het zuiden, dus vakantie gangers opgepast en een prettige vakantie.
Voor de rest een prettige laatste werkdag. :wink:

11 jul 2008 8:51
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
@ gast. Gefeliciteerd. Ben zelf geen Saab-man, maar een 9-5 Aero Estate gaat er natuurlijk wel in. Als je plaatjes hebt moet je hem natuurlijk wel even laten zien ;).

Verder nog meer mensen hier die net als ik even genoten hebben van het weer vandaag. Was in Friesland en daar was het gewoon 24 graden en heerlijk blauwe lucht. Heb de ///M3 maar eens lekker gewassen. Ziet er echt tiptop uit nu. Morgen eens even wat foto's schieten. Auto is nu helemaal klaar. Heb hem helemaal origineel gemaakt nu!

11 jul 2008 20:35
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Zeist
Bericht 
Goedenacht allemaal,

Zo, nu is het weekend echt begonnen hoor.

Lydia schreef:
Tapas! Mhhhh .. zo lekker! Zelf truffels maken, en tapas ... niet gek Patrick!

Het wordt nog gekker, morgen (ja echt morgen, zondag dus) komen er wat sportvriend(inn)en eten en ga ik sushi maken. Althans, ik doe er 1 voor en dan mogen ze zelf aan de slag. Ik snij alleen de vis.

Ik voel me soms net een keukenprins, maar dan zonder wit paard, maar wel in de witte Porsche. 8)

12 jul 2008 0:48
Profiel
Bericht 
Moguhh allen, zo wat ging het hier tekeer vannacht, denk wel een keer of 4 hier in de buurt bliksem inslag, brandweer had het er maar druk mee. Water in de vijver stond zo'n 8cm onder de rand, en stond deze morgen weer vol. :shock:
In ieder geval allen een prettig weekend gewenst.

12 jul 2008 8:12
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 10342 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 414  Volgende