Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:58

Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Upgraden achterreflector met mistlampen 3.2 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
912 schreef:
Nu die Amerikaanse stootwilgen nog... Da's pas geen gezicht.
Had ik me meer zorgen over gemaakt dan een mistlamp.

Bij wie bedoel je? Degene die er bij mij op zitten zijn gewoon de normale! Die US versie is namelijk 2x zo breed!
Afbeelding

29 apr 2006 16:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
964.c4
assendelft
Bericht 
RicardoP schreef:
Citaat:
Als er geen schakelaar is hoeft het niet te werken of er te zijn(die mistlanp dus)

ik heb pas geleden de voorspoiler weer orgineel gemaakt met de mistlampen er weer in. tot die tijd had ik geen lampen doch wel de schakelaar. Apk was geen enkel probleem.

Bij de voorlampen was het net weer anders geloof ik, en dat het een paar keer goed gaat betekend niet dat het zo hoort. :wink:

robert

29 apr 2006 17:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik ben met iets gelijkaardig bezig. Heb me ook een andere reflectorplaat gehaald. Maar wanneer we de oude er af haalden en deze vergeleken zagen we dat dit niet overeenkomt.

Die van de auto (met zwarte belettering) zit vast met een 10tal pluggen. Diegene van een (3.2) zit vast met haakjes en bovenaan vijsjes. Is dit normaal zo of zijn er nog andere? Die van de 3.2 heeft ook een verlengend gedeelte. Heb enkele fotos bijgevoegd.

Afbeelding

Afbeelding

02 aug 2008 19:26
Profiel
Bericht 
:roll: Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar, vanaf model G50 zit er een mist achterlicht in de balk, maar deze zit met klemmen vast en niet geschroefd, mag normaal geen verschil inzitten.
Dus denk dat je er een hebt van een ander model als 3.2
Volgens mij is linkse op de foto van een 3.2. :idea:

02 aug 2008 21:27
PorscheForum Rakker
Bericht 
achzo, dacht dat elk 3.2 model dit had. Het linker komt van men 911 SC, het rechter ben ik bij "van kessels" gaan halen en is een 3.2 model (heb ik me toch laten wijsmaken).

Enig idee trouwens of er al standaard een kabel voor voorzien zou zijn? Indien ja, kan het zijn dat dit grijs is? (Heb dit horen zeggen dat dit er standaard op zou staan)

03 aug 2008 1:03
Profiel
Bericht 
Kijk maar eens goed naar de foto's van Guido, zie je de verlengde bovenkant ook niet op de foto's.

03 aug 2008 10:27
PorscheForum Rakker
Bericht 
idd,
Het is daarom dat ik het eens kwam vragen. Volgens van kessels zou het een reflectorplaat zijn van een 3.2 G50. Vraag me af waar ik eventueel dan een andere zou kunnen vinden. De deze past wel, maar moet bovenaan dan gaten maken onder de rubber om hem vast te maken.

03 aug 2008 10:38
Profiel
Bericht 
Heb er zelf ook een liggen voor ombouw van een klant, maar die ziet er precies het zelfde uit als die er nu opzit en als bij Guido, en komt van een G50 type, dus ik denk dat je een verkeerde hebt, of mijn info gaat niet ver genoeg. :oops: dat er 2 modellen reflectors op de G50 geleverd zijn.
Interesseer mij alleen maar voor de oudjes tot mijn model, dus misschien reageert er nog iemand die dat model herkent. :idea:

03 aug 2008 10:55
PorscheForum Rakker
Bericht 
Waar heb jij die reflectorplaat dan gehaald?

03 aug 2008 11:11
Profiel
Bericht 
Bij van Kessel. :lol:

03 aug 2008 11:30
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
De G50 achterflector is er in zo verre in 2 soorten dat je er hebt met mistlampen en zonder (US versie).

Ik heb de mijne aan de bovenzijde (aan het stuk wat jij verlengd noemt) met een paar parkers vast gezet. De haakjes passen verder perfect in de oude klemgaten van de 915 reflector. De bekabeling van het oude mistlamp kun je mooi voor de nieuwe gebruiken.

03 aug 2008 13:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonder
kort by Newark-on-Trent, U.K
Bericht 
Ik had ook een g50 reflector op mn carrera 3.o maar tijdens de restauratie zijn we maar meteen begonnen om de LED technology te gebruiken.

Nick Moss by early911.co.uk had het gedaan bij een 2.8RSR dus...

De mistachterlichten zijn verwijderd en de kabeltjes zijn gere-routed naar de rechter achterlicht unit (mistlicht = rechts in de UK). Op de plaats van het witte achteruitrijlicht hebben we een rode LED lamp geplaatst met de connectie kabel van het mistachterlicht . Sorted!!

U38235R (382) 35 Red Led Single Filament Ultra Wide Angle @ £8.99 from http://www.ultraleds.co.uk

Afbeelding

Conventioneel remlicht

Afbeelding

LED remlicht
Afbeelding
Effect met LED remlicht

Afbeelding
Rode LED mistachterlicht geplaatst in de uitsparing van het achteruitrijlampje

Afbeelding

Geen gedoe, originele look en lekker legaal.

;)

Bert

03 aug 2008 14:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Er stond vroeger geen mistlamp op. Maar hebben aan het linker achtermistlicht een extra kabel, deze heeft een grijze kleur. Is het mogelijk dat deze voor het achtermistlicht dient?

De LED verlichting is wel mooi :D

03 aug 2008 16:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonder
kort by Newark-on-Trent, U.K
Bericht 
SoOly,

Ik heb mijn porsche workshop manuals niet bij de hand maarrr

Kijk eens even hier:

http://www.porsche.com/usa/accessoriesandservices/classic/genuineparts/originalpartscatalogue/originalpartspdfcatalogue/

en browse eens door het wiring diagram.

;)

Bert

03 aug 2008 16:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
De grijze kabel krijgt rechtstreeks stroom wanneer de gewone lampen worden opgezet. Voor de rest is er geen kabel (volgens de Porsche workshop manual zou er een kabel moeten hangen achter het linker achterlicht). Ik vrees er dus voor dat ik zelf een kabel zal moeten trekken.

03 aug 2008 22:03
Profiel
PorscheForum Rakker
West-Vlaanderen (België)
Bericht Re:
Bertroex schreef:
U38235R (382) 35 Red Led Single Filament Ultra Wide Angle @ £8.99 from http://www.ultraleds.co.uk

Afbeelding

Afbeelding

Ergens te verkrijgen in België?

Alvast bedankt
Jack-in-the-box

09 mei 2009 13:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2