Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 9:21

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Porsche insider 
Auteur Bericht
Bericht Porsche insider
Kreeg zaterdag het boek Porsche Insider toegestuurd via de post, jaargang 1, editie 1 - 2008, geen exacte datum/maand vermeld in het boek.
Hebben meerdere dit ontvangen, :roll: staan best leuke artikelen en verhalen in, of is dit eenmalig voor 60 jaar Porsche in Fashion. :wink:

04 aug 2008 16:06
PorscheForum Rakker
944 Type I
Budel-Schoot
Bericht 
Is hier niet al een topic van?
Nee heb dat niet ontvangen maar ben dan ook geen lid van een of andere club en heb mijn auto nooit bij een dealer onderhouden o.i.d.
Hoe kan je dat boek bemachtigen ? Lijkt me leuk.

04 aug 2008 16:11
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Klopt zie het nu staan bij DISCUSSIE :twisted: snap niet wat het met dat te maken heeft, had gezocht onder internet en media, meer die richting mijn inziens, dus mag van mij dan op slot.

Voor alle duidelijkheid Porsche 944, ik ben van geen enkele Porsche club lid, dus zal wel via aankoop adres of zo gegaan zijn. :idea:

04 aug 2008 16:19
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Híer staat 't idd.

In plaats van overal te zoeken kun je ook gewoon de funcie "zoeken" bovenin de balk gebruiken...daar zijn die tools voor... :wink:

04 aug 2008 16:20
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4 berichten ]