Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 5:33

Antwoord op onderwerp  [ 160 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Gert op weg naar super junkie off topic topic... :-) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Had al zo'n vermoeden, en heb Gert's woorden dus ook echt niet in twijfel getrokken :wink:

08 aug 2008 1:17
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
Jurgen schreef:
Had al zo'n vermoeden, en heb Gert's woorden dus ook echt niet in twijfel getrokken :wink:

Dat voordeel heeft ie hè.....we geloven hem toch altijd wel ;).

Maar die Viper en vooral z'n bestuurder gaan gewoon erg hard rond op CPZ. Deed ook mee met de AutoVisie TimeAttack en werd daar toen derde. De auto ziet er verder ook wel heftig uit. Het is een oude RT/10, de open versie dus met uitlaten aan de zijkant. Een rode en dan voorzien van een heel Van Halen-thema aan stickers op de wagen. Foto 1,
Foto 2, Foto 3

08 aug 2008 10:04
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Normaal schat ik de vertraging van auto's wel redelijk in en ik dacht dat ik nog wat later kon remmen (om in de buurt te blijven).
Toen werd ik even verrast.. d.w.z. zat een momentje er wat dichter op/naast :wink: 8)

08 aug 2008 10:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Zevenbergen
Bericht 
Hier wist ik je nog achter me te houden Gert ;) :P.
Afbeelding

08 aug 2008 11:19
Bericht 
wat hebben die -B_mestwagens toch altijd veel camber zeg..... bijna flintstone look alike :wink:

08 aug 2008 11:30
PorscheForum Rakker
Zevenbergen
Bericht 
zuugnap schreef:
wat hebben die -B_mestwagens toch altijd veel camber zeg..... bijna flintstone look alike :wink:

Pas op he ;).

Ja, veel camber, maar ook erg veel grip. Nadeel is dat je op nat wel een probleem hebt, dan heb je echt veel overstuur.
Meer camber is wel nodig. Ikzelf heb een E36, en die heeft toch nog wel redelijk wat onderstuur, beetje meer camber voorop lost dit enigzins op.

08 aug 2008 11:35
Bericht 
snap t ook wel ... :wink: was in triggermood , en kan je beetje uit de kosten blijven met dat scheuren of ....

08 aug 2008 11:38
PorscheForum Rakker
Zevenbergen
Bericht 
zuugnap schreef:
snap t ook wel ... :wink: was in triggermood , en kan je beetje uit de kosten blijven met dat scheuren of ....

Nou, nu nog wel. Ik had die auto van een vriend van me geleend voor een half uur. Was mijn eerste keer op CPZ. Dus het koste me niets. Maar ja.....het is verslafend.....dus zal nu wel wat gaan kosten. Ik probeer echter een beetje verstandig te zijn en zolang ik nog student ben (tot einde jaar denk ik) nog niet aan serieuzer racen te beginnen. Dus ik koop nog niets puur voor het circuit en duik met mijn M3 niet de baan op. Die blijft gewoon netjes op straat. Wel is het zo dat ik de M3 denk ik aan het eind van het jaar de deur uit doe om dan wat goedkopers te rijden voor de km's en dan iets voor op het circuit ernaast te doen. Voorwaarde voor een circuit auto bij mij is wel dat ie nog op kenteken moet staan.

08 aug 2008 11:45
Bericht 
krijg je geen geldbedrag bij een "gouden camera" :wink:

08 aug 2008 12:11
PorscheForum Rakker
Zevenbergen
Bericht 
zuugnap schreef:
krijg je geen geldbedrag bij een "gouden camera" :wink:

Lol ;). Maar voordat ik daarvoor in aanmerking kom........tegen die tijd rij ik wel al Porsche hoop ik ;).

08 aug 2008 12:15
Antwoord op onderwerp   [ 160 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7