Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:24

Antwoord op onderwerp  [ 589 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
PorscheMotion 2008, 10 augustus, TT Circuit Assen 
Auteur Bericht
Bericht 
andere kant van de medaille is dat jij weer sneller thuis zit op de bank bij moeders :wink: Afbeelding

10 aug 2008 0:05
PorscheForum Rookie
944
Grou Friesland
Bericht 
lol woon niet thuis

10 aug 2008 0:08
Profiel Facebook 
Bericht 
ow .... hier hebben je levenspartners een andere roepnaam "moeders"mama" dus die :wink:

10 aug 2008 0:10
PorscheForum Rookie
944
Grou Friesland
Bericht 
goeie reis morgen he :arrowu: :arrow: :arrowd:

10 aug 2008 0:25
Profiel Facebook 
Bericht 
zal t doorbellen :wink:

10 aug 2008 0:29
PorscheForum Rookie
944
Grou Friesland
Bericht 
haha waar moet je vandaan komen ?

10 aug 2008 0:34
Profiel Facebook 
Bericht 
pfeiewwww rotjeknor Arnhem ... 160 km ...... leuke route hoor al vaker gereden (kuch)

10 aug 2008 0:35
PorscheForum Rookie
944
Grou Friesland
Bericht 
okeej en hoelaat gaan jij/jullie weg ?

10 aug 2008 0:37
Profiel Facebook 
Bericht 
rond 8.15 bij Porsche Centrum GLD en dan half uur later op motorcircuit laten afkoelen ..... als we onze platen dubbelvouwen :P

10 aug 2008 0:40
PorscheForum Rookie
944
Grou Friesland
Bericht 
hahaha lol wij hebben een uurtjuh rijden we gaan met 3 porsches 2x 924 en onze 944 vorige week zaterdag gekocht :P staat wel foto in me album

10 aug 2008 0:44
Profiel Facebook 
Bericht 
kijk .... mooie nostalgie .... een S?

10 aug 2008 0:49
PorscheForum Rookie
944
Grou Friesland
Bericht 
nee

10 aug 2008 0:51
Profiel Facebook 
Bericht 
ok maar wel een 2479 cc 4-cilinder motorblok met dubbele balansas dus 8)

10 aug 2008 0:58
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Let OP !!!
Waarschijnlijk snelheidscontroles op de A28 t.h.v. Staphorst en/of De Wijk.

Ze staan hier bijna altijd als er een evenement is op het circuit. :salut:

10 aug 2008 7:07
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Zooo, leuke dag gehad :D Toen we vanmorgen bij Zwolle de A28 opreden kwamen recht voor de trein uit het zuiden te zitten 8) ... volgens mij reden er wel 25-30 wagens in die trein want hij hield maar niet op.. :D mooi gezicht al die P's op de snelweg! 8) Het Assen gebeuren viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen, er stonden geen handelaren waar je gezellig een kopje koffie kon drinken.. had met Pon te maken hoorde ik. Het circuit gebeuren was natuurlijk geweldig om te zien en te horen :D , vooral een oudere oranje 911 klonk erg goed (weet niet meer of het een pre-74 was).
Ben om een uur of half een weer vertrokken, ik had nog wat te doen thuis.

10 aug 2008 17:40
Profiel
PorscheForum Rakker
991S
ex 996, ex 997S
Bericht 
Zojuist ook weer thuis aangekomen. Wat een leuke dag, vooral in de "trein" rijden vond ik een geweldige ervaring. Dat was overigens een forum meeting op zich, ik denk dat we met een wagen of 30 waren?
Ik vond het in Assen, buiten het kijken naar de circuit rijders, ook wat tegen vallen.
Jammer van het weer, "treinrijders" succes met poetsen morgen!

10 aug 2008 17:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 mk1 ----------------------- Ex. Porsche 3.2 Porsche 964 coupé Porsche 964 cabrio -----------------------
Noord Holland
Bericht 
Auto staat weer gewassen in de schuur!

Ik vond Assen ook tegenvallen maar het treintje van Amersfoort naar Assen was geweldig!

Jaap

10 aug 2008 18:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Ik ben ook net terug, stonden mooiere auto's op Assen als vorig jaar(vooral die Gruppe R waren gaaf!) alleen heb ik geen carrera GT's gezien(behalve de bekende witte, maar die stond volgens mij alleen maar in de pitbox)

Nog wel een Porsche Scene "gewonnen" maar een kwartier ervoor had ik er ook al 1 gekocht. :P

Wel grappig, die presentator: de vraag was (aan degenen die hadden opgelet) wat voor motor er in de Gruppe R auto zat die net op het podium was, dus ik zei dat het een 3.0 was, zegt de presentator dat het niet goed was, roept er iemand 2.5.
Toen ging de presentator het even checken bij de eigenaar; was het een 3.0 :P :lol:

Hoezo, niet opletten?

De perskaarten waren ook lekker geregeld trouwens.. :?
Zelfs iemand die vooraf per brief bevestiging had gekregen dat hij 2 perskaarten + hesjes enzo zou krijgen had veel moeite om de hesjes te regelen.. Werd van het kastje naar de muur gestuurd...

10 aug 2008 18:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 986 2.7
Rotterdam
Bericht 
Het was een gezellige dag, alleen heb ik ook die Carrera GT's niet gezien, op de site van Porschemotion stond toch echt dat ze met minstens 8 exemplaren wilden rondrijden.
Er was op het paddock gelukkig wel veel te zien, en tot mijn verbazing heb ik een paar Boxster's ( 986 ) met een nieuwe kap met glazen ruitje gezien :!: Ik heb altijd begrepen dat de nieuwe kap niet op het voorgaande model paste i.v.m. een extra ballijn.

10 aug 2008 18:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
foxtrot / oscar
Bericht 
P-Motion... S U C K E D :!:
dat ze zoiets een "evenement" durven te noemen... :roll:

10 aug 2008 18:56
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
(einde van een jongensdroom) 993 C2 1994 zwart/zwart
Bericht 
Ook een paar uurtjes geleden terug van Assen.

Vanaf 8:20 stonden we met een wagen of 10 bij parking de Meilanden.
Daarna in stoet richting Zwolle waar de rest zich bij ons voegde.
Vond ik persoonlijk nog het leukste aan deze dag: het treintje naar Assen toe.
Zowel op de heen-, als terugweg werd er geflitst.Gelukkig zelf niet en hopelijk de rest ook niet?

Zuugnap: was jij wel het haasje omdat je later weer terug reed?

Bij aankomst bij Assen een ontzettende plensbui en nogal fris zonder jas :( .
Leuk om veel verschillende generaties Porsches bij elkaar te zien.

Al met al viel het me tegen: weinig tentjes met de "beloofde" onderdelen
Heb zelf ook geen Carrera GT gezien behalve dan inderdaad die ene witte, maar geen rijdend.
Vind het beloofde programma door de organisatie niet waargemaakt zien worden.

Vond de afstand en teleurstelling te groot om volgend jaar weer te gaan (totaal 400km).
Voorlopig dus eenmalig.

10 aug 2008 19:05
Profiel
PorscheForum Rakker
ex911 ex964 ex996 ex 996 turbo nu 997 gt3
apeldoorn
Bericht 
Ook mijn mening ik vond er ook niks maar dan ook niks spannends aan ik ben gek van porsche maar zoveel bij elkaar is het bijzondere er ook wel af ,nee ik zie liever wat op de weg rijden,,,, zijn er ook nog mensen die 16 euro betaald hebben nee ik heb nergens de vonken er af ziien springen jammer :cry:

10 aug 2008 19:18
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Gazelle EasyRider ;)
Noord Brabant
Bericht 
Vandaag als zetelvulling mee mogen rijden in het treintje uit het zuiden.
Tijdens een korte pauze onderstaande panorama gemaakt:

Afbeelding

P.S.
Als iemand bezwaar heeft tegen de getoonde kentekenplaten, dan kan ik die wel even aanpassen.

/edit: even een grotere en betere afbeelding geupload :wink:

Laatst bijgewerkt door Bommelding op 10 aug 2008 22:35, in totaal 4 keer bewerkt.

10 aug 2008 19:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Mike, Ik heb 2 * 16 euro betaald(ook voor mijn broer), Als het volgend jaar weer zo is als nu heb ik er niet nog weer 16 euro voor over..

De witte Carrera GT stond ergens helemaal achterin een pits verstopt, achter 2 SUV's en een GT3, Stonden maar weinig Porsche's op het paddock terwijl ergens helemaal achteraan, achter de karting nog genoeg stonden.

Die had ik dan eerst ook helemaal niet gezien. Zag ze pas toen ik naar het dakterras bij de GT-bocht liep.

Het meerijden in de Cayenne was wel gaaf!
Viel mij wel op dat het erg rustig was en bij de Tombola was er ook maar weinig Animo, Samen met mijn broer 2 prijzen(Paraplu en die Porsche Scene) "gewonnen" omdat er verder eigenlijk niemand meedeet.

Ik had ook wel verwacht dat er meer spectaculairs op het circuit te zien zou zijn, maar er werd alleen een beetje rustig rondjes gereden.

10 aug 2008 19:34
Profiel
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Ben dus ook één van de mensen die € 16,- heeft neergeteld op een grote Porsche-parkeerplaats te kijken.

Nou kom ik mijn tijd nog een beetje door met het praten met oude en nieuwe bekenden en schiet ik nu en dan wat plaatjes, maar voor mensen die gewoon met hun gezinnetje even komen kijken op het evenement Porschemotion zal het een behoorlijke domper geweest zijn.

Een paar fotootjes:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

10 aug 2008 19:38
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 589 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende